Tuntijasi

Kaulakoru

Iltaa sinulle !

Mitähän Italiassa asuva tumma, suunnilleen ikäiseni mies ajattelee
minusta ? Pitääkö kaverina, ystävänä ? Onko ollut jossakin vaiheessa kiinnostunut, tai voisiko
kiinnostua ? Haluaisiko joskus tavata ? Hän on härkä, kuten minäkin
Ajelee prätkällä.

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buonasera, come stai?

sinä teit häneen vaikutuksen!
      suora luonteesi teki vaikutuksen. tietenkin olet jotakin aivan muuta kuin tavallinen italialainen "casalinga".

teillä molemmilla on hiukan vaikeuksia tällä hetkellä. sinä olet häntä pessimistisempi, etelän mies uskoo auringon voimaan.
      tämä mies toivoo löytävänsä rinnalleen ihanan naisen. minusta sinä voisit ottaa yhteyttä (onhan sinulla numero?).

vastaukseni on kyllä, eli sinun on rohkeasti otettava yhteyttä. se kannattaa.

t. Keskiyö

ps. buonanotte :-)

• Kaulakoru

Buona sera anche a te Tuntijasi !
        Io sto bene adesso :-)

Tante grazie per la tua risposta :-)

Kyllä minä valitettavasti varmaan olen pessimistinen häneen verraten. Hänen kotimaassaan aurinko tosiaan paistaa ja varmaan saa ihmiset pysymään pptimistisina. Minulla on fyysisiä kipuja, siinä ilmeisesti yksi syy siihen, etten ole optimisti.

Kyllä minulla on hänen numeronsa, mutta koskaan en ole rohjennut soittaa,
        kun en luota kielitaitooni. Pelkään, että hän puhuu nopeasti ja minä en ehdi pysyä mukana :-)
        Netissä olemme kirjoittamalla jutelleet.

Voi että, minä siis olen tehnyt vaikutuksen häneen :-)
        Casalinga:-)

Lämmin kiitos tsempistä sinulle :-)

Buona notte !

• Kaulakoru
        Kaulakoru kirjoitti:

Kyllä minä valitettavasti varmaan olen pessimistinen häneen verraten. Hänen kotimaassaan aurinko tosiaan paistaa ja varmaan saa ihmiset pysymään pptimistisina. Minulla on fyysisiä kipuja, siinä ilmeisesti yksi syy siihen, etten ole optimisti.

kun en luota kielitaitooni. Pelkään, että hän puhuu nopeasti ja minä en ehdi pysyä mukana :-)

Buona notte !

Anteeksi, kun vielä kysyn, mutt tuli vasta mieleeni.

Onko tämä italiano luotettava ?
        Hän työskentelee samalla alalla,
        jolla minäkin olen ollut. Voisiko
        meille tulla jotakin yhteistyötä
        sikäli ?

• Kaulakoru kirjoitti:

Buona notte !

Hei

mi piace, olen otettu aitoudestasi!
        italiantaitoni on vähäinen, mutta ymmärrän tunteesi.

eiköhän tästä selvitä oliiviöljyllä? ;-)
        ei sinun tarvitse luottaa kielitaitoosi hyvä ihminen, vaan omaan itseesi! jokainen "parole" mitä sanot on sinua itseäsi.

soita ihmeessä, kyllä hän tietää miten kaukaa sinä soitat (yli 2000km!) ja arvostaa sinua!
        sano että "piano, piano" ja anna naurusi raikua. sinun kannattaa tehdä se!

t. Mezzanotte ;-)

ps. fyysinen asia on usein psyykkistä asiaa...

• Kaulakoru
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

mi piace, olen otettu aitoudestasi!
        italiantaitoni on vähäinen, mutta ymmärrän tunteesi.

eiköhän tästä selvitä oliiviöljyllä? ;-)
        ei sinun tarvitse luottaa kielitaitoosi hyvä ihminen, vaan omaan itseesi! jokainen "parole" mitä sanot on sinua itseäsi.

soita ihmeessä, kyllä hän tietää miten kaukaa sinä soitat (yli 2000km!) ja arvostaa sinua!
        sano että "piano, piano" ja anna naurusi raikua. sinun kannattaa tehdä se!

t. Mezzanotte ;-)

ps. fyysinen asia on usein psyykkistä asiaa...

Kaunis kiitos sinulle jälleen vastauksesta ja kannustuksesta :-)

Hienoa, sinä ymmärrät italiaa :-)
        Se on todella kaunis kieli.

Kyllä minun täytyy soittaa hänelle ja voinhan käyttää lisänä englannin kielen sanoja (vaikken ole siinäkään hyvä).
        Sillä me kirjoitimme alkuaikoina, kun italian kielikurssissani oli vasta eka vuosi menossa.

Minulla on psykofyysisiä kipuja.

Ancora, buona notte a te Mezzanotte :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe