Tuntijasi

Kaulakoru

Iltaa sinulle !

Mitähän Italiassa asuva tumma, suunnilleen ikäiseni mies ajattelee
minusta ? Pitääkö kaverina, ystävänä ? Onko ollut jossakin vaiheessa kiinnostunut, tai voisiko
kiinnostua ? Haluaisiko joskus tavata ? Hän on härkä, kuten minäkin
Ajelee prätkällä.

5

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buonasera, come stai?

      sinä teit häneen vaikutuksen!
      suora luonteesi teki vaikutuksen. tietenkin olet jotakin aivan muuta kuin tavallinen italialainen "casalinga".

      teillä molemmilla on hiukan vaikeuksia tällä hetkellä. sinä olet häntä pessimistisempi, etelän mies uskoo auringon voimaan.
      tämä mies toivoo löytävänsä rinnalleen ihanan naisen. minusta sinä voisit ottaa yhteyttä (onhan sinulla numero?).

      vastaukseni on kyllä, eli sinun on rohkeasti otettava yhteyttä. se kannattaa.

      t. Keskiyö

      ps. buonanotte :-)

      • Kaulakoru

        Buona sera anche a te Tuntijasi !
        Io sto bene adesso :-)

        Tante grazie per la tua risposta :-)

        Kyllä minä valitettavasti varmaan olen pessimistinen häneen verraten. Hänen kotimaassaan aurinko tosiaan paistaa ja varmaan saa ihmiset pysymään pptimistisina. Minulla on fyysisiä kipuja, siinä ilmeisesti yksi syy siihen, etten ole optimisti.

        Kyllä minulla on hänen numeronsa, mutta koskaan en ole rohjennut soittaa,
        kun en luota kielitaitooni. Pelkään, että hän puhuu nopeasti ja minä en ehdi pysyä mukana :-)
        Netissä olemme kirjoittamalla jutelleet.

        Voi että, minä siis olen tehnyt vaikutuksen häneen :-)
        Casalinga:-)

        Lämmin kiitos tsempistä sinulle :-)

        Buona notte !


      • Kaulakoru
        Kaulakoru kirjoitti:

        Buona sera anche a te Tuntijasi !
        Io sto bene adesso :-)

        Tante grazie per la tua risposta :-)

        Kyllä minä valitettavasti varmaan olen pessimistinen häneen verraten. Hänen kotimaassaan aurinko tosiaan paistaa ja varmaan saa ihmiset pysymään pptimistisina. Minulla on fyysisiä kipuja, siinä ilmeisesti yksi syy siihen, etten ole optimisti.

        Kyllä minulla on hänen numeronsa, mutta koskaan en ole rohjennut soittaa,
        kun en luota kielitaitooni. Pelkään, että hän puhuu nopeasti ja minä en ehdi pysyä mukana :-)
        Netissä olemme kirjoittamalla jutelleet.

        Voi että, minä siis olen tehnyt vaikutuksen häneen :-)
        Casalinga:-)

        Lämmin kiitos tsempistä sinulle :-)

        Buona notte !

        Anteeksi, kun vielä kysyn, mutt tuli vasta mieleeni.

        Onko tämä italiano luotettava ?
        Hän työskentelee samalla alalla,
        jolla minäkin olen ollut. Voisiko
        meille tulla jotakin yhteistyötä
        sikäli ?


      • Kaulakoru kirjoitti:

        Buona sera anche a te Tuntijasi !
        Io sto bene adesso :-)

        Tante grazie per la tua risposta :-)

        Kyllä minä valitettavasti varmaan olen pessimistinen häneen verraten. Hänen kotimaassaan aurinko tosiaan paistaa ja varmaan saa ihmiset pysymään pptimistisina. Minulla on fyysisiä kipuja, siinä ilmeisesti yksi syy siihen, etten ole optimisti.

        Kyllä minulla on hänen numeronsa, mutta koskaan en ole rohjennut soittaa,
        kun en luota kielitaitooni. Pelkään, että hän puhuu nopeasti ja minä en ehdi pysyä mukana :-)
        Netissä olemme kirjoittamalla jutelleet.

        Voi että, minä siis olen tehnyt vaikutuksen häneen :-)
        Casalinga:-)

        Lämmin kiitos tsempistä sinulle :-)

        Buona notte !

        Hei

        mi piace, olen otettu aitoudestasi!
        italiantaitoni on vähäinen, mutta ymmärrän tunteesi.

        eiköhän tästä selvitä oliiviöljyllä? ;-)
        ei sinun tarvitse luottaa kielitaitoosi hyvä ihminen, vaan omaan itseesi! jokainen "parole" mitä sanot on sinua itseäsi.

        soita ihmeessä, kyllä hän tietää miten kaukaa sinä soitat (yli 2000km!) ja arvostaa sinua!
        sano että "piano, piano" ja anna naurusi raikua. sinun kannattaa tehdä se!

        t. Mezzanotte ;-)

        ps. fyysinen asia on usein psyykkistä asiaa...


      • Kaulakoru
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        mi piace, olen otettu aitoudestasi!
        italiantaitoni on vähäinen, mutta ymmärrän tunteesi.

        eiköhän tästä selvitä oliiviöljyllä? ;-)
        ei sinun tarvitse luottaa kielitaitoosi hyvä ihminen, vaan omaan itseesi! jokainen "parole" mitä sanot on sinua itseäsi.

        soita ihmeessä, kyllä hän tietää miten kaukaa sinä soitat (yli 2000km!) ja arvostaa sinua!
        sano että "piano, piano" ja anna naurusi raikua. sinun kannattaa tehdä se!

        t. Mezzanotte ;-)

        ps. fyysinen asia on usein psyykkistä asiaa...

        Kaunis kiitos sinulle jälleen vastauksesta ja kannustuksesta :-)

        Hienoa, sinä ymmärrät italiaa :-)
        Se on todella kaunis kieli.

        Kyllä minun täytyy soittaa hänelle ja voinhan käyttää lisänä englannin kielen sanoja (vaikken ole siinäkään hyvä).
        Sillä me kirjoitimme alkuaikoina, kun italian kielikurssissani oli vasta eka vuosi menossa.

        Minulla on psykofyysisiä kipuja.


        Ancora, buona notte a te Mezzanotte :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe