Emt mut mä luulen ja mulla on teoria

ahdistunutt

taas join s**t*n* yhen illan aikana vaan 12- pack olutta , olen siis pienentänyt määrää, ennen se oli vähintää kontti /pv ja en enää pidä putkiakaan. MUTTA asiaan! Tämä darra !?!?!? taas o sellanen olo et henki lähtöö. >:( Älytön vapina, suuta kuivaa, silmis sumenee välillä ja kuume aaltoja tuloo vähä väliä. Onko aja saa vetää tumppuu ja nukuttua ei meinaa saaha. Syke välillä varmaa 200 ja rytmihäiriöötä tuntuu oleva silloo tällöö. Pientä harhailuaki ajatuksis ja päivän perus puuhissa.

Välillä semmonen olo että olenko minä kuolemassa ?
Mitä hiivattia täällä tapahtuu ?

- ahdistunut

0

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
        Kuhmo
        99
        3141
      2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
        Kemi
        49
        2551
      3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
        Ikävä
        50
        1351
      4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
        Sinkut
        335
        1150
      5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
        Ikävä
        41
        1091
      6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
        Sinkut
        154
        921
      7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
        Kuhmo
        11
        901
      8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
        Ikävä
        58
        740
      9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
        Lieksa
        53
        704
      10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
        Ikävä
        38
        675
      Aihe