Taksikuskien rehellisyys... onko sitä???

arsenaali22

Jotain nyt on meneillään? Uskoakko, vaiko eikö uskoa?

8

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoksuttaja

      Olin ummikkona Hesassa. Taksilla piti mennä lentokentälle (Vantaa). Matka kesti 40 min. Missähän ihmeessä kuski minua kiertelytti, jäi epäselväksi...

      • RIIVATTU

        Tiedätkö nyt missä olet,jos et niin avaa silmäsi ja kääntele päätäsi.


      • oikea taksi

        Täällä normaalia toimintaa.. Itse asun Hesan keskustasta 15 km:n päässä, Vantaan puolella ja pahimpaan ruuhka- aikaan voi mennä 45- 50 min.. Siellähän varmaan tuossa ajassa ajaa jo lähes Kajaaniin?


    • Kelaa sitä

      Ihan sama, kela maksaa matkat.

    • on on

      kannattaa välillä laittaa se korkki kiinni niin saattaa ajatukset myös selvitä?

    • Kameransa hukannut

      Ajoin toissa kesänä taksilla Tallinnan Viru-hotellin eteen. Aulaan päästyäni huomasin kamerani jääneen taksin takapenkille. Kameran arvo noin 300 € ja muistikortilla satoja minulle tärkeitä kuvia. Minua kuljettanutta taksia ei näkynyt hotellin edustan taksijonossa.

      Kysäisin jonossa olevalta saman taksifirman mieheltä, puhuuko hän suomea ja voisiko hän kysellä radiolla kamerani perään. Pian hän saattoikin kertoa, että kamerani on löytynyt ja tulee paikalle noin kymmenessä minuutissa.

      Näin tulikin. Oli ilo antaa juomarahaa ”radiomiehelle” ja pientä ansionmenetyskorvausta kameran tuojalle, joka vaivautui erikseen paikalle tuomaan kamerani. Kumpikaan ei pyytänyt mitään korvausta vaivannäöstään.

      Tapaus antoi minulle uskoa ainakin veljeskansan taksimiesten rehellisyyteen.

      • Rajaseudun Rambo

        Harvinainen poikkeustapaus,baltian maissa samoin ukrainassakaan ei ole tavarat säilyneet,venäjällä kyllä.


    • Ei omaa autoa

      Kovin on surkeaa kuskien laatu etelässä, maahanmuuttajia ja maalta tulleita toplokkaita joiden paikallistuntemus täysin opastimen varassa.
      Käytös ollut kyllä kohdallani moitteetonta kaikilla ulkolaisilla kuskeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe