Olen oma maailmani

sisäinen todellisuus

jonka rakennan muusta maailmasta riippumatta. Elän vain itselleni ja hakeudun työhön, jossa elätän itseni. Teen asioita vain jos ne kiinnostavat minua tai tuottavat minulle hyvinvointia. Muun maailman vaatimuksia ja muotivillityksiä ei ole minulle olemassa, ne katoavat lopulta näkyvistä kun olen päässyt riittävän syvälle maailmaani. Näen ja tapaan yhä muita ihmisiä, mutta katson heitä kuin lasiseinämän läpi. Tiedän ettei kukaan heistä voi vahingoittaa minua tai saada minussa aikaan suuria tunteita. He ovat minulle joko opettajia, ystäviä tai yhteistyökumppaneita, satunnaisia vierailijoita minun maailmassani, jotka kertovat tarinoita toisesta maailmasta. Suuren maailman suuret ongelmat ovat menettäneet merkityksensä ja niiden tilalla on rauha. Henkinen epätasapainoni on lakannut olemasta ja hallitsen mieleni täysin. Minulla on elämänkumppani jota rakastan ja jolle voin tehdä hyvää, nimittäin minä itse. En näe itseäni enää niin kuin ennen. Näen itseni kuten muut nyt, toisena ihmisenä, maailmani ainoana asukkaana, jota rakastan ja jolle olen hyvä. Silti näkökulmani on myös itseni ulkopuolella. Kaikki vain on, leijuen pysähtyneessä olotilassa, auringon paisteessa, joka ei lakkaa edes yöllä. Lopulta on niin hyvä olla että kaikki on kuin unta. Unessa seison vihreällä niityllä, taivas on sininen ja kuulen aaltojen lyövän rantaan. Näin on olosuhteista riippumatta, koska maisema jossa seison löytyy sisältäni. Näen sen selvästi joka kerta kun suljen silmäni. Riitatilanteissa en taistele vastaan ellei henkeäni uhata, koska minulla ei ole tarvetta olla oikeassa eikä kiistellä itseni ulkopuolisesta maailmasta. Näin olen aina voittaja ja voittajan on hyvä hymyillä. Nousen niin ylös, pilvien yläpuolelle, ettei kukaan enää voi tavoittaa minua. Rajanani on vain taivas ja kompassina tähdet. Jos joku yrittää estää minua hän kaatuu kuolleena maahan, ei siksi että löisin häntä, vaan siksi että mikään ei enää voi estää minua. Löydän aina vain parempia sielunmaisemia ja elämänvoimaa täysin muista ihmisistä riippumatta. Lopulta kuolen hymyillen, mutta olen saavuttanut ainoan asian joka täällä oikeasti merkitsee, nimittäin onnellisuuden.

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buddha2

      what you are looking for is where you are looking from

    • Onnellisuusonkaunista

      Mahtavaa tekstiä. Sai kyynelet silmiini. Olen aina hakenut tälläistä tekstiä. Haluan olla juuri tuollainen ja joka päivä teen parhaani, jotta olisin onnellinen hyvin syvältä. Onnellisuus on minulle kaikki kaikessa. Haluaisin tavata sinunlaisia ihmisiä ja saada elämääni, jotta jaksaisin olla entistä onnellisempi. Kiitos kun piristit päivääni, olet hieno ihminen

    • terence3

      ei todellisuus ole itseluotu konsepti omassa mielessä. todellisuus vain on.
      joku viisas sanoi kerran : "vain psykopaatit ja shamaanit luovat oman todellisuutensa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe