Turun poliisit

Mia

Mistä baareista löytäisi turkulaisia poliiseja?

8

1298

    Vastaukset

    • löytyy

      Jos välttämättä haluat jonkun narsistisen juoppohullun poliisin (niitä ne enimmäkseen on),niin meneppä vaikka Hannikaisen baariin..pikku vinkki;ei oo ehkä pukua yllä,hehhee.

      • Mia

        Tosiaan huomasin itsekin, että ne on narsistisia juoppohulluja.. Kiinnostaisi vaan nähdä, ovatko ne kaikki sellaisia.


      • minä taas
        Mia kirjoitti:

        Tosiaan huomasin itsekin, että ne on narsistisia juoppohulluja.. Kiinnostaisi vaan nähdä, ovatko ne kaikki sellaisia.

        Kyllä ne ENIMMÄKSEEN ainakin.Tutustuin ex-mieheni(poliisi) kolleegoihin ja usko meni suomen virkavaltaan.Juoppoja,väkivaltaisia,manipuloivia,valehtelevia ja vallanhaluisia kaikki.En suosittele sekaantumaan kyseiseen ammattikuntaan.


    • Jaana

      Mua noi univormupellet ei kauheen paljon kiehdo, mutta joku Sten Christensenin tapainen komea ja älykäs murhamies kyllä pistää pikkuhousut pyörimään jaloissa. Osaako joku kertoa mistä löydän oman Kakolan kundini ?

      Mitkään pikkurikolliset, varkaat tai tommoset ei kiinnosta, vaan mieluummin sellainen vaarallisen ja salaperäisen tuntuinen, tatuoitu ja treenattu tappaja tai muu väkivaltarikollinen...

    • Anonyymi

      Olkusta

    • Anonyymi

      Etkö ole tietoinen, että ammatissa toimivat poliisit ovat löytäneet naisensa (miehensä) jo poliisi-amk:ssa ollessaan tai sitä ennen? Jos ukko taas on eronnut, niin silloin siinä on jotain vikaa...

      Etkö ole tietoinen, että poliisi on vain ammattinimike, ei se takaa mitään nimikettä käyttämään oikeutetun luonteesta tai - hmmmm - tietyistä fyysisistä ominaisuuksistakaan. Ehkä törmäät harvinaisen huonohampaiseen ja pahanhajuista ilmaa suustaan hönkivään konstaapeliin kapakkareissullas...

      Luultavimmin Turun seudun poliisissa työskentelee aika paljon kusipäistä porukkaa... Tosin hämmästyin tässä yhtenä päivänä kun mediaan oli laitettu poliisin kuvaamaa materiaalia takaa-ajotilanteesta. Moottoripyörällä liikkeellä olleen takaa-ajetun tullessa lopulta kiinni otetuksi, poliisihenkilö käsitteli häntä suorastaan silkkihansikkain. Oli siis ehkä enemmän ollut huolissaan tyypin hengen ja terveyden puolesta kuin vittuuntunut kaahamiseen! Suoraan sanoen, ei olisi voinut helläkätisemmin tyyppiä kohdella. Arvonsa kullakin! Tosin filmillä näkyi vain se miten käsiteltiin mp-kuskin kyydissä ollutta naisihmistä.

      • Anonyymi

        Onko tuolla lapsia?


    • Anonyymi

      Kyllä sä baarista poliisin löydät, kun heität tuopin seinään tai jonkun päähän!
      Kohta sä seurustelet poliisin kannssa. Yleensä niitä ilmaantuu kaksikin.
      Ja kun heiluttelet jotain muovikuula pyssyä niin niitä tulee oikein joukolla ja niillä on jännät asusteet ja vausteet.

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe