Vieläkö näin syksyn jo tultua on kävijöitä?Autossa runkkaaminen tietysti onnistuu,mutta verrattomasti parempaa olisi kun toinen runkkaa ja kun oikein hyvältä alkaa tuntua,imaisisi tatin lämpimään suuhun.Tänään perjantaina pitää poiketa alueella,samalla kun käy katsomassa kirppiksiltä liivejä ja muuta.Minulla on pitkä talvitakki päällä ja alla kurvit,mustat hiukset.Toivottavasti ei tarvitse yksin keventää oloa
kouvola sompasen parkki
6
511
Vastaukset
- Mie vaan
Kiitti vaan,hyvää teki!
Laita viestiä kun tulet seuraavan kerran ;)
- transtäti
Maanantaina 15 .12 olisi ehkä taas mahdollisuus tulla,olisi kiva pukea liivit sinullekin ifi2.Mihinkä aikaan olisi mahdollisesti seuraa?Painetta tuntuu jo nyt,maanantaina irtoaisi varmaan kunnon lasti.Onko suuhun saaminen vai suihin antaminen parempaa,siinä vasta kysymys.Luulen että molempi parempi,kun vielä saisi yhtäaikaa
- Kokeilunhaluinen
transtäti kirjoitti:
Maanantaina 15 .12 olisi ehkä taas mahdollisuus tulla,olisi kiva pukea liivit sinullekin ifi2.Mihinkä aikaan olisi mahdollisesti seuraa?Painetta tuntuu jo nyt,maanantaina irtoaisi varmaan kunnon lasti.Onko suuhun saaminen vai suihin antaminen parempaa,siinä vasta kysymys.Luulen että molempi parempi,kun vielä saisi yhtäaikaa
Illan hämärryttyä täytynee poiketa paikan päälle...
- ifi
transtäti kirjoitti:
Kävin tänään neljän-viiden välillä, mutta ei näkynyt ketään touhuilemassa.
- lääkeetää
Mistähän olet karannut ? toivottavasti lääkitys löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1488176
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t464613törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/504215Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4302168Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811940En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201644- 361519
- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061396Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331257