Mitäs ihmettä ostin r-kioskilta tossa eilen kaks10e paysafecardia. Sitten menin koneelle ja minecraftin siviulle. Tämän jälkeen menin storeen ja painoin get minecraft. Aluksi tuli että tee profiili tai kirjaudu jos on jo. Mulla oli jo käyttäjä joten kirjauduin ja tämän jälkeen ponnahti mojangin sivu jossa piti kirjautua uudelleen mojangin profiiliin. Kirjauduin ja katsoin missä on paysafecard, mutta sitä ei ollut. Suomessa tällä pitäisi pystyä maksamaan. Olen katsonut monet videot ja mojangilta on iteltäänkin tullut sähköpostia jossa se näyttää juuri sen kohdan jossa kirjautumisen jälkeen tulee millä haluaa maksaa (harmaa tausta). Mutta itselläni ruutuun pongahtaa Mojangin sivu joka on valkoinen ja ihan erilainen kuin pitäisi.
Kertokaa pystyttekö maksamaan nykyään minecraftia paysafecardilla eli onko teillä tuota ongelmaa että se menee mojangin sivulle suoraan kirjautumisen jälkeen???
MINECRAFT osto ongelma!
HERMOSTUNUT!
0
246
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31532Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 73446
- 33425
- 37416