sen mitalisadetta viestin, miksi
seo Reekani poistanut
8
112
Vastaukset
- sen takia koska
mitalin saannilla on edellytyksensä joita kaikki eivät täyttäneet joka aiheutti nauruja ku kj palkitsi kultapojunsa
- jäljet vain jää
ja ppiipusta nousi savua
- mistäs sen
näkee että se on joku reekani joka sen on poistanu.???
- tuorein esim:
"reagan31.10.2014 13:520 SULJE
Hein nimimerkki "paljasti samalla". Olen pahoillani. En hoksannut tuota Krh Valkama ketjua tai jäi näin ollen ihan epähuomiossa pois päivän siivouslistalta. " - Erikoinen täti
tuorein esim: kirjoitti:
"reagan31.10.2014 13:520 SULJE
Hein nimimerkki "paljasti samalla". Olen pahoillani. En hoksannut tuota Krh Valkama ketjua tai jäi näin ollen ihan epähuomiossa pois päivän siivouslistalta. "kun hulluimmillaan kehuu ja ylpeilee sensuurillaan ja itse laatimillaan säännöillä perustellen yms. epävakaata ja varsinkin epäasiallista. Tämän päivän avauksista kaikki sensuroitu oli niiden aihe mikä tahansa. Istuu parasta-aikaa koneella tämä meidän moraalivartija sormi delete näppäimellä =)
- stoptykkänään
miksi sitten seriffiä tarttee, ei se mene niin että kaikki saa poistaa mielensä mukaan, serifillä on viimeinen sana
- Väliaika oli ja meni
kun sai itse korvalämmintä ylläpidolta toiminnastaan sillä nyt hän on taas täydessä iskussa ja kaikki katoaa heh heh
- Atte analyysi
taitaa tuo kuu mollottaa sillä on vetovoimaa hormooneihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362198
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301553En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1331489- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226955- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809