Ai että minä nautin. Hesarin ja YLE:n valheellisen propagandan uhrit kiemurtelevat tuskissaan kun luulevat tosissaan, että Bush on joku hirviö ja USA tuonelan valtakunta. Onko pakko niellä kaikki valheet, joita haloslandian sosialistinen propagandakoneisto työntää. Olen itse asunut USA:ssa ja tiedän, millainen maa se todellisuudessa on ja miten kunnollisia ihmisiä siellä asuu. Siellä ovat elämän perusarvot vielä kunnossa ainakin republikaanien keskuudessa.
Naurattaa edelleen
5
635
Vastaukset
- jenkki jee!
Rikkaille pitää saada enemmän rikkautta.
Samansukupuolisten liittoja ei saa sallia, koska osa kansasta on sitä mieltä että ne ovat pahuuden inkarnaatio.
Naisten pitää kuolla synnytyksiin, mitäs antoivat hedelmöittää itsensä, horatsut. ...USA kiva paikka. Bush vaan työntää sitä nenäänsä joka paikkaa öljyn perässä ja tekosyynä ettii ydinaseita.
- MINÄ
Olet itse asunut USA:ssa ja tiedät, millainen maa se todella on? Olen myös asunut USA:ssa ja satun tietämään, että jos itse olisit siellä todella asunut ja käynyt koulua, olisi mielipiteesi täysin toinen!!
- perusarvo
Asuin myös USA:ssa ja naapurinani asui Rocky ja vastapäätä delta-x. Ah, kun nautin tästä amerikkalaisuuden yli-imelistä elämän tavoista, kaikki on niin mukavia ja niin hyvin ja bla bla bla bla.. Ehkä siellä asuukin mukavia siviilejä, mutta bush/in hallinto täytyis poistaa alta aikayksikön!! Lue kirjallisuutta ja seuraa politiikkaa..... Tyhmäkin sen jo näkee mitä amerikkalainen sosiaalidemokratia on?? Se ainoa oikea! Yesh! ;)
- bag_gie
asiassa onkin että jenkit ei ole mitään vihreäsilmäisiä hirviöitä vaan tavallisia pulliaisia jotka tahtois elää rauhassa omaa pientä elämäänsä niinkuin kaikki muutkin.
Niin oli myös natsi-saksassa, ei tavalliset ihmiset pahoja olleet.
ne halus että heillä on kaikki hyvin eikä kukaan tule heitä kiusaamaan
saksalaiset peloteltiin juutalaisilla, jenkit suurella saatanalla, kuka se sitten milloinkin sattuu olemaan.
Kyllä kaikki tahtoo puolustautua jos vakuutetaan että meitä uhataan
Ei se kaksoistornien tuhoaminen ollut mikään alku vaan pitkän ketjun yksi lenkki
ja ilman usa:n pitkäkestoista touhuilua ympäri maailmaa ei niille iskuille olisi ollut tekijöitä
Samalla tavoin bin laden ja hänenlaisensa pystyvät vakuuttamaan omilleen että se on oikeutettua
terrorismille ei olisi kasvualustaa jos ei olisi pelkoa
ja tämä koskee terrorismia molemmin puolin
ei jenkitkään voi piiloutua sen taakse että he ilmoittaa olevansa sodassa. ja että he ei leiki muiden sääntöjen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854