En jaksa enää! Töissä oleminen on rankkaa. En jaksa tehdä enää mitään, en jaksa välittää (vaikka haluaisin!) En jaksa työkavereita!! Työvuorot on yleensä aika rankkoja fyysisesti kuin henkisestikkin.. tuntuu että kaikki paukut on käytetty.. voi olla että joku aamu en vain jaksa enää nousta edes sängystä ylös.. onkohan tämä masennusta vai burn outia vai molempia... en tiedä viitsiikö lääkäriin mennä turhaan.. kuitenkin patistavat takaisin töihin.. olen vasta 24 vuotias!
burn out(ko)
ei pysty
1
222
Vastaukset
Hei!
Tilanteesi kuulostaa tosi kurjalta ja hankalalta! Kuvaamasi oireet voisivat voisivat hyvin sopia työuupumukseen eli burn outiin. Halutessasi voit lukea tarkemmin työuupumuksen syistä, oireista ja hoidosta esim. osoitteesta: http://klinik.fi/terveysinfo/tyouupumus
Kannattaa ehdottomasti hakeutua omaan työterveyshuoltoon ja pyytää apua tilanteen selvittämiseksi.
Voimia syksyyn toivotellen:
-Klinkin lääkäritiimi
Klinik - terveyspalvelusi netissä
www.klinik.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089