Neitsyyden menettäminen ja kertaheitto?

Liian nuori

Olin neitsyt vielä viikko sitten, yhden kerran tuli tehtyä ja ilman suojiakin vielä... noh, en edes ajatellut raskauden mahdollisuutta ennenkuin nyt, kun on alkanut olla maha inhottavan kipee ja ihmeen jämäkän tuntune sekä pitää rampata vessassa jatkuvasti?
Voiko olla mahdollista?? Ja voiko alkaa edes oireilemaan niin aikaisessa vaiheessa, vai onko vaan joku tauti tulossa?

21

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarviiapua

      Mulla on vähän sama juttu mutta on kulunu vasta noin 5 päivää kun harrastin poikakaverini kanssa seksiä ilman suojausta, ja nyt on ja alkanut olemaan oireita. Olen nyt miettinyt että voinko mahdollisesti olla raskaana?
      Ja haluaisin saada apua, sillä olen vasta 17 ja en todellakaan halua lasta näin nuorena

      • vanha äiti

        Et sinä täältä apua saa, toivottavasti edes hyviä neuvoja. Tässä olisi yksi: Mene niin pian kuin mahdollista lääkärille.
        Kuinka te nuoret ihmiset ette käsitä, että raskaaksi voi tulla yhdestä yhdyntäkerrasta? Ja että joudutte vastaamaan, varsinkin naiset, tekosistanne?


    • Liian nuori

      Hei,
      Et haluaisi alkaa pitämään yhteyttä kanssani? Tukisimme toinen toisiamme? Voisimme yhdessä käydä läpi näitä päiviä ja tuumailla niitä.
      Koska itseäni ainakin pelottaa kauheasti, enkä halua olla yksin tämän asian kanssa...

      • tyhmäkyselee

        Olisi kova pitää yhteyttä, ja pohtia asioita yhdessä toisen kanssa :)


      • tarviiapua

        Hei liian nuori
        Ois kiva pitää yhteyttä, koska itsekkään en haluaisi joutua miettimään asiaa yksin koska se on liian pelottavaa


      • Liian nuori
        tarviiapua kirjoitti:

        Hei liian nuori
        Ois kiva pitää yhteyttä, koska itsekkään en haluaisi joutua miettimään asiaa yksin koska se on liian pelottavaa

        Hei, ihanaa! On paljon helpompaa kun saisi jutella näistä asioista samassa tilanteessa olevan kanssa!
        Pidetäänkö yhteyttä sähköpostin kautta?


      • tarviiapua
        Liian nuori kirjoitti:

        Hei, ihanaa! On paljon helpompaa kun saisi jutella näistä asioista samassa tilanteessa olevan kanssa!
        Pidetäänkö yhteyttä sähköpostin kautta?

        Hei
        Juu vaikka sähköpostin kautta :)


      • tarviiapua
        tarviiapua kirjoitti:

        Hei
        Juu vaikka sähköpostin kautta :)

        Mun sähköposti on [email protected]
        Voit laittaa sähköpostia ku haluut


      • Liian nuori
        tarviiapua kirjoitti:

        Mun sähköposti on [email protected]
        Voit laittaa sähköpostia ku haluut

        Okei, kiitos, laitan viestiä tulemaan kohta puoleen :)


    • Testeihin mars

      Raskausoireet alkavat yleensä vasta, kun raskaus on virtsatestillä nähtävissä. Yleensä siihen menee enemmän kuin kaksi viikkoa ja yleensä ensimmäinen oire on kuukautisten pois jääminen.

      Jos suojaamattoman seksin jälkeen tulee mitä tahansa oireita muutaman päivän sisään, kannattaisi varmaan ensin käydä sukupuolitautitesteissä :o! Testeissä olisi kyllä hyvä käydä vaikkei oireita tulisikaan, moni sukupuolitauti kun voi olla vuosiakin 'oireeton' mutta samalla aiheuttaa varsinkin naiselle hedelmättömyyttä.

      Jos ihminen ei tajua huolehtia ehkäisystä (raskaus, taudit) ennen tai edes jälkeen yhdynnän, on hän todennäköisesti liian nuori harrastamaan seksiä.

    • vanha äiti

      Ei sitten tullut mieleen jälkiehkäisykään? Totta kai voit olla raskaana, kun olet kerran ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä. Jokainen raskaus alkaa yhdestä kerrasta ja yhdestä siittiöstä.
      Sinun on syytä mennä aivan ensi tilassa lääkärille eikä jäädä odottelemaan raskaustestin tuloksia. Tarvitset kunnon ehkäisyn, sillä tuskinpa temppusi viimeiseksi jää. Eikä ei-toivottu raskaus odottelemalla parane.

      • tarviiapua

        Kiitos kaikille neuvoista


    • tee testi

      Jos on niin vahvoja oireita että maha nipistelee yms niin testi näytää kyllä plussaa.
      Jos on oireita, mutta testi negaa, oireet eivät johdu raskaudesta.

    • aikuinen73

      Älkää nyt herrajestas laittako omia nimiänne tänne kaiken kansan kuuluville näin arkojen asioiden merkeissä..... Sähköpostiin viittaan siis.

      • Liian nuori

        Kävin terveysasemalla tutkimuksissa ja sain tietää olevani kuin olevanikin raskaana :o


    • Isä

      Voi olla mahdollista. Mutta aika usein nuo oireet johtuvat juuri siitä, että pelkäät olevasi raskaana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe