Saako Suomi24:n

aapo lappi

Siis saako Suomi24:n rekisteröityä väärillä henkilötiedoilla ?
Onko se feikkiprofiili jota rekisteröityneet trollit käyttävät ?
Pidätkö uskottavana näitä feikkiprofiileja ?
Pitääkö tälläiset feikit/trollit ilmiantaa ylläpidolle ?

Jos tiedät näitä feikkejä/trolleja julkaise ne tässä keskustelussa !

Jospa ylläpitäjä voisi myöskin vastata,millainen pitää olla rekisteröityneen henkilötiedot,saako ilmoittaa väärän nimen,väärän syntymäajan,millaisen profiilikuvan voi laittaa.

64

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapo lappi

      Ainakin bear_nick2 ilmoittaa syntymäajaksi 01.01.1965 ja Qruiserissa on eri syntymäaika ,muuta sama nimimerkki. Siis onko tämä henkilö syyllistynyt jo rekisteröidessään jo väärien tietojen antamiseen ja on se kielletyä suomi24:n rekisteröitymisessä.
      Onko tämä henkilö tietoisesti tehnyt feikkirekisteröitymisen ja on tietoinen että jos jostain tulee poliisiasia hän voi väittää,ettei se ole hän koska on väärä syntymäaika ja muutkin tiedot eivät täsmää.
      Jo tehdessään rekisteröitymisensä hän on ajatellut etukäteen toimia trollina.

      • identiteettivarkaus

        Ei tule poliisiasiaa. Voit rekisteröityä vaikka presidentti Niinistönä facebookiin, ei se ole rikos.


      • aapo lappi
        identiteettivarkaus kirjoitti:

        Ei tule poliisiasiaa. Voit rekisteröityä vaikka presidentti Niinistönä facebookiin, ei se ole rikos.

        Ei ole nyt kysymys mistään rikoksesta,kysymys on aivan muusta eli saako suomi24:n rekisteröityä väärillä tiedoilla.

        En usko että facebookiin saa väärillä tiedoilla rekisteröityä ja tuskin saa laittaa omaksi kuvaksi mitä haluaa.

        Tuskin Niinistö tykkäisi jostain fb:n feikkiprofiilista ja enpä ihan heti usko,etteikö olisi rikos esiintyä toisena henkilönä sosiaalisessa mediassa.


      • aapo lappi kirjoitti:

        Ei ole nyt kysymys mistään rikoksesta,kysymys on aivan muusta eli saako suomi24:n rekisteröityä väärillä tiedoilla.

        En usko että facebookiin saa väärillä tiedoilla rekisteröityä ja tuskin saa laittaa omaksi kuvaksi mitä haluaa.

        Tuskin Niinistö tykkäisi jostain fb:n feikkiprofiilista ja enpä ihan heti usko,etteikö olisi rikos esiintyä toisena henkilönä sosiaalisessa mediassa.

        Minulle on Qruiserissa profiilissa käynyt sekä J.Urpilainen, että J.Katainen v*ttuilemassa ja kummallakin oli verifioitu profiili kuvan kera.

        Epäilen kummankaan profiilin aitoutta. Kuulostaa identiteettivarkaus tosin ihan siltä mitä tämän maailman pikku aapot tekevät päivät pitkät kun ei ole sitä omaa elämää.


      • aapo lappi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Minulle on Qruiserissa profiilissa käynyt sekä J.Urpilainen, että J.Katainen v*ttuilemassa ja kummallakin oli verifioitu profiili kuvan kera.

        Epäilen kummankaan profiilin aitoutta. Kuulostaa identiteettivarkaus tosin ihan siltä mitä tämän maailman pikku aapot tekevät päivät pitkät kun ei ole sitä omaa elämää.

        Sinulla bear onkin tunnettu elämä jonka tukipylväät ovat qruiser ja suomi24 jossa päivästä päivään harrastat jokaisen aliarvioimista ja solvaamista,sehän on se sinun kilahtelu elämäsi suola.

        On sinulla pahasti tuo verifioidut ihmiset piikkinä lihassasi kuten myös oikeat profiilikuvat.

        Suosit feikkiprofiilejasi kasvottomilla rekisteröitymisilla ja hyökkäät jokaista kohti jolla on OIKEA profiili kuten myös rekisteriröimättömia kohti,ei sinun feikkiprofiilisi ole sen kummempi kuin rekisteröimättömän,ainoastaan rekisteröimätön ei valehtele tekemällä feikkiprofiilia.

        Tämä ei "ole elämää" on ihan loppuun kulunut ja unohdettu kopio Dna:n mainoksesta joka pyöri taka vuosina,jonka tyhjäpäiset aivottamat ottivat omiksi ilmoisuksi kun eivät muuta osaneet.

        Yritä bear raukka pärjätä omilla mielenilmauksilla toi apinointi jostain mainoksen tekstin toitottaminen osoittaa vain alhaista älykkyytä.

        Sinähän olet kehunut suusta älykkyytäsi ja ylivertaisuutta,osoita se joskus silla tavalla,että olisit jotenkin älykäs ja ylivertainen,nyt olet vain toitottanut sitä,mutta mitään todisteita siitä ei ole tullut.


      • aapo lappi kirjoitti:

        Sinulla bear onkin tunnettu elämä jonka tukipylväät ovat qruiser ja suomi24 jossa päivästä päivään harrastat jokaisen aliarvioimista ja solvaamista,sehän on se sinun kilahtelu elämäsi suola.

        On sinulla pahasti tuo verifioidut ihmiset piikkinä lihassasi kuten myös oikeat profiilikuvat.

        Suosit feikkiprofiilejasi kasvottomilla rekisteröitymisilla ja hyökkäät jokaista kohti jolla on OIKEA profiili kuten myös rekisteriröimättömia kohti,ei sinun feikkiprofiilisi ole sen kummempi kuin rekisteröimättömän,ainoastaan rekisteröimätön ei valehtele tekemällä feikkiprofiilia.

        Tämä ei "ole elämää" on ihan loppuun kulunut ja unohdettu kopio Dna:n mainoksesta joka pyöri taka vuosina,jonka tyhjäpäiset aivottamat ottivat omiksi ilmoisuksi kun eivät muuta osaneet.

        Yritä bear raukka pärjätä omilla mielenilmauksilla toi apinointi jostain mainoksen tekstin toitottaminen osoittaa vain alhaista älykkyytä.

        Sinähän olet kehunut suusta älykkyytäsi ja ylivertaisuutta,osoita se joskus silla tavalla,että olisit jotenkin älykäs ja ylivertainen,nyt olet vain toitottanut sitä,mutta mitään todisteita siitä ei ole tullut.

        Viisas ihminen ei keskustelekaan sun kanssa. Tämä tiedetään 100% varmuudella.

        Sen sijaan älykkäästi ylivertainen ei millään malta olla korostamatta ylivertaisuuttaan ja kun sinä osoitat jokaisella vastauksellasi olevasi tyhmempi, niin eihän sulle voi olla vastaamatta kun teoria todistuu jokaisella kommentilla. Heittääpä "nerokkuutensa" kieli poskessa -läppänä kuten minä :D tai ottaa kaiken nettikirjoittelun tosissaan kuten sinä :D


      • aapo lappi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Viisas ihminen ei keskustelekaan sun kanssa. Tämä tiedetään 100% varmuudella.

        Sen sijaan älykkäästi ylivertainen ei millään malta olla korostamatta ylivertaisuuttaan ja kun sinä osoitat jokaisella vastauksellasi olevasi tyhmempi, niin eihän sulle voi olla vastaamatta kun teoria todistuu jokaisella kommentilla. Heittääpä "nerokkuutensa" kieli poskessa -läppänä kuten minä :D tai ottaa kaiken nettikirjoittelun tosissaan kuten sinä :D

        Tosissan otatkin kaiken hyödyn irti,kun ilmoitat,ettei minun kanssani viisas ihminen keskustelu,ilmoitit sillä että et ole viisas,kun keskustelet kanssani.

        En ymmärrä jos yhdessä kohtaa kerot,että olet tyhmä ja seuraavassa hetkessä oletkin olevanasi älykkäästi ylivertainen ja vieläpä nerokkaana läppää heitävänä huumorimiehenä,kuitenkin kilahlahtelet jatkuvasti,kun nauran ja pistän sinua alta lipan huokeasti "tosikkona" .

        Nytkin kilahdit tuomalla esiin "älykkäästi ylivertaisena" äärettömän tyhmyytesi sekoillamalla täydellisesti,ei älykkäästi ylivertainen sorru tuollaiseen sekoiluun saatika ilmoittamaan,että olisi älykkästi ylivertainen.

        Sinun älykkästi ylivertaisena heitetty läppä on äly ämpärissä tasoa.

        Niin tosissa ottoja ovat ne sinulla,että et voi kestää yhtään itseesi kohdistuvaa huumori etkä minkäänlaista arvostelua,mutta kuintenkin sinä itse teet mitä haluat muista piittaamatta.Kuulut täydellisesti siihen kilahtelevaan ruotuun jotka saisivat omasta mielestä haukkua ja trollata mielinmäärin,ilman minkäänlaista vastuuta ja vasta krittiikkiä,heti kritiikin tai pokkipuolisen sanan itsestään kuultuaan kilahtavat ja hyppivät raivoissa seinille.

        Kilahda nyt ihan reilusti,sillä en ota sinua vakavasti joka lisää sinun kilahtelua täydellisesti..Olet tosikko kun sinua arvostellaan.Just katsoin posselin keskustelua ja 95% sinun blommalle postaamat kilahtelut ovat surkeaa luettavaa,ei terveen älykkäästi ylivertaisen ihmisen toimia.Olet ainosta jossain hullujen seassa ylivertainen hulluudessa ja kahden suljetun osaston eristyshuoneen valtias.


      • aapo lappi kirjoitti:

        Tosissan otatkin kaiken hyödyn irti,kun ilmoitat,ettei minun kanssani viisas ihminen keskustelu,ilmoitit sillä että et ole viisas,kun keskustelet kanssani.

        En ymmärrä jos yhdessä kohtaa kerot,että olet tyhmä ja seuraavassa hetkessä oletkin olevanasi älykkäästi ylivertainen ja vieläpä nerokkaana läppää heitävänä huumorimiehenä,kuitenkin kilahlahtelet jatkuvasti,kun nauran ja pistän sinua alta lipan huokeasti "tosikkona" .

        Nytkin kilahdit tuomalla esiin "älykkäästi ylivertaisena" äärettömän tyhmyytesi sekoillamalla täydellisesti,ei älykkäästi ylivertainen sorru tuollaiseen sekoiluun saatika ilmoittamaan,että olisi älykkästi ylivertainen.

        Sinun älykkästi ylivertaisena heitetty läppä on äly ämpärissä tasoa.

        Niin tosissa ottoja ovat ne sinulla,että et voi kestää yhtään itseesi kohdistuvaa huumori etkä minkäänlaista arvostelua,mutta kuintenkin sinä itse teet mitä haluat muista piittaamatta.Kuulut täydellisesti siihen kilahtelevaan ruotuun jotka saisivat omasta mielestä haukkua ja trollata mielinmäärin,ilman minkäänlaista vastuuta ja vasta krittiikkiä,heti kritiikin tai pokkipuolisen sanan itsestään kuultuaan kilahtavat ja hyppivät raivoissa seinille.

        Kilahda nyt ihan reilusti,sillä en ota sinua vakavasti joka lisää sinun kilahtelua täydellisesti..Olet tosikko kun sinua arvostellaan.Just katsoin posselin keskustelua ja 95% sinun blommalle postaamat kilahtelut ovat surkeaa luettavaa,ei terveen älykkäästi ylivertaisen ihmisen toimia.Olet ainosta jossain hullujen seassa ylivertainen hulluudessa ja kahden suljetun osaston eristyshuoneen valtias.

        No kerro sille viimeiselle jäljellä olevalle mohikaanillesi, joka on inkkarina kanootissa eli blomma1, Kemi, 99 vuotta -persoonalle, että kirjoittaa jotain järkevää, johon voi edes vastata järkevästi :D

        Muistaakseni ainakin 3-4 sun varapärettä on sieltä keskustelusta parin vuoden aikana poistunut kun sut aapo-armas on niillä bannattu, joten ei se keskustelu ole enää vertailukelpoinen, kun sulle laitettu älykäs(kin) vastaus menettää merkityksensä, kun välistä puuttuu se feikkialias kenelle se on vastaus.

        Minun mielestäni erityisen tyhmä on se, joka bannataan suljetultakin osastolta :D Sulle se onnistuu jatkuvasti :D


      • aa..
        bear_nick2 kirjoitti:

        No kerro sille viimeiselle jäljellä olevalle mohikaanillesi, joka on inkkarina kanootissa eli blomma1, Kemi, 99 vuotta -persoonalle, että kirjoittaa jotain järkevää, johon voi edes vastata järkevästi :D

        Muistaakseni ainakin 3-4 sun varapärettä on sieltä keskustelusta parin vuoden aikana poistunut kun sut aapo-armas on niillä bannattu, joten ei se keskustelu ole enää vertailukelpoinen, kun sulle laitettu älykäs(kin) vastaus menettää merkityksensä, kun välistä puuttuu se feikkialias kenelle se on vastaus.

        Minun mielestäni erityisen tyhmä on se, joka bannataan suljetultakin osastolta :D Sulle se onnistuu jatkuvasti :D

        älä nyt taas jauha sontaa etkö jo voi loppettaa tota vidun valehtelua en ole nyt niitä miksi minua luulet..toi on sinulla sairaus yhdistellä minua jokaiseen.. valitan yksi ainoa on bannutta ja sinun valehtelun toimesta.


      • aa.
        bear_nick2 kirjoitti:

        No kerro sille viimeiselle jäljellä olevalle mohikaanillesi, joka on inkkarina kanootissa eli blomma1, Kemi, 99 vuotta -persoonalle, että kirjoittaa jotain järkevää, johon voi edes vastata järkevästi :D

        Muistaakseni ainakin 3-4 sun varapärettä on sieltä keskustelusta parin vuoden aikana poistunut kun sut aapo-armas on niillä bannattu, joten ei se keskustelu ole enää vertailukelpoinen, kun sulle laitettu älykäs(kin) vastaus menettää merkityksensä, kun välistä puuttuu se feikkialias kenelle se on vastaus.

        Minun mielestäni erityisen tyhmä on se, joka bannataan suljetultakin osastolta :D Sulle se onnistuu jatkuvasti :D

        Siihenkö perustuu qruiserin ylläpidon bannukset,kun sinä ilmoitat että tuo on bannuttu aikaisemmin ? Aika hepposet perusteet ovat jos sinun valheillasi sitten bannataan joku,ennen gillaria ei minua ollut bannattu ja aapo bannattin sillä perusteella että oli ennen bannuttu,siis halusit gillarin omilla valheillasi ja jne edelleen bannattua,sillä et sietänyt totuutta ja sitä miten jokaisen valehtelusi ja vääristelysi paljastin.
        Aika raukkamaista toimintaa qruiserin ylläpidon toimesta ja ei ole täyspäisen ihmisen toimintaa alkaa valheilla ilmiantamaan jotain missään foorumissa.


    • aapo lappi

      No eipä uskoisi,että bear on ainoa väärillä tiedoilla oleva suomi24 feikkitrolli vai onko todellakin hän ainoa.

    • kertokaa nyt äkkiä feikit aapolle
      kertokaa myöskin ylläpidolle
      kertokaa nyt äkkiä ennenkuin aapolla
      hajoo polla polla polla
      eh eh polla eeh eeh eih

      • aapo lappi

        Vai tästä keskustelusta bearilla kilahti vai se että olet tehnyt feikkitrolli rekisteröitymisen ?

        Ja yksi feikki juuri on kertonut (bear) ,että onkin kahden saitin feikki.

        Bearilla kilisi kilahtelut niin lujaa ja nopeasti,että raivoissaan unohtu hymiöt .

        Vai eihän polla bearilla hajoo ja repeilee.

        Oli hirviä kutina laittaa parit hymiöt,mutta kun olen rauhallinen tasapainoinen en viitsinyt.


    • no tässä sulle sitten kun sulla on hymiöistäkin joku estoisuus :D :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      terkkuja blomma1:lle, sä varmaan tiedät, miksi tämä sympaattinen ja aina sanavalmis ikinuori kuvapostittaja on hiljennyt Qruiserissa :(

      • aapo lappi

        tässä bearille yksi sääntö jota hän rikkoo jatkuvasti : Käyttäjätunnuksen viimeisen merkin tulee olla kirjain


      • aapo lappi kirjoitti:

        tässä bearille yksi sääntö jota hän rikkoo jatkuvasti : Käyttäjätunnuksen viimeisen merkin tulee olla kirjain

        Eli jos mulla on käyttäjätunnuksen lopussa numero, niin olen sinun logiikkasi mukaan pedo.

        Tajuatkohan edes, miten eri lailla rikomme sääntöjä ja miten paljon vakavampia sinun nimittelyrikkeesi ovat?


      • aapo lappi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Eli jos mulla on käyttäjätunnuksen lopussa numero, niin olen sinun logiikkasi mukaan pedo.

        Tajuatkohan edes, miten eri lailla rikomme sääntöjä ja miten paljon vakavampia sinun nimittelyrikkeesi ovat?

        Tajuatkohan itse kuinka tyhmä olet ? Et tajua todellakaan yhtään mitään.
        Ja koska olisin sanonut että numero kaksi (2) viittaa pedobeariin ?
        Se on nuorten antama nimi pedofiileille jota sinä et taida käsittää,sitä en tiedä oletko sinä edes auttanut sen käsitteen syntymiseen,mutta kun kovasti jaksat puolustella itseäsi siitä se alkaa jo tuntua että olet juuri se pedobear.

        Eivät ole yhtään vakavampia kuin sinunkaan nimittelyt ja solvaukset ja yhdistämiset minut jokaiseen jota epäilet minuksi. Eikä tuo sinun toisten yhdistämis vimma ole jo alkanut qruiserissa kuten myöskin "minun multipersoona juttusi" nehän ei ole mitään sinun mielestä kun jo yhden henkilön kohdalla loukkaat kahta tuntematonta henkilöä yhdellä kertaa ja tätä olet jatkanut jo vuosia,kuten olet väärin perustein tehnyt ilmiantoja ylläpidolle täällä ja qruiserissa roppakaupalla eikö se ole harkittua jatkuvaa nettikiusaamista.
        Ja vielä kun et tiedä minun qruiser tunnusta,päätit tulla tänne suomi24:n jatkaaksesi tätä nettikiusaamista.Jos olisit ollut oikeassa minun suhteen et olisi tullut tänne häiriköimään..olen usein sanonut sinulle että olet väärässä ja heti kun olet oikeassa voin myöntää sen,mihin sinä nettitrolli pedobear et ikinä pysty.

        Johan sinä jäit jokaisesta vääristelystä ja valehtelusta kiinni minun qx gillar profiilille jonka väärillä ja valehtelemalla tehtyillä ilmiannoilla sait ulos qruiserista...huomautan etten ole ollut ne kaikki joksi minua väitit ja outo-otusta ei qruiser bannannut vaan ihan itse poistin sen kun en jaksanut sinun vääristelyjä ja valheita enään,sellainen tarina se oli ..joten sinun on turhaan jatkaa paskanjauhauhamista minusta..sillä sinä olet se sontaläjä ja aina tulet olemaan.

        En ole ainoa jota sinun netikiusaaminnen kosketta,eihän tarvitse kuin hiukan käyttää suomi24:n hakukonetta ja lukea sinun postaukset .

        Jos olisit se älykkö joksi itseäsi yrität nostaa toisia haukkumalla ja aliarvostamalla että olisit jokin ylempänä muita tajuaisit missä on on vika mutta kun et tajuu että sinä olet sairas.
        Ei tervejärkinen seuraa toista toiseen foorumiin jatkakseen vidduillua josta on jäännyt häviölle ja raivoissaan tehnyt vääriä ilmiantoja.

        minkä minä sille voin että nuoriso on sinulle antanut nimen pedobear..

        kun nyt olet niin kiinnostunut suomi24:n säännöistä niin lue ne ja mieti sitten kuinka moni postauksesi on sääntöjen vastainen,,,minulle on turhaa ruikuttaa minun postauksista sillä tasan tarkkaan tiedän mitkä minun postaukset ovat sääntöjen vastaisia..

        Pysytään vain nyt sinun tekemisissä,älä luiketele pois siitä aiheesta josta et koskaan ole halunut keskustella muuten kuin aliarvioimalla muut ja itseäsi yliarvioimalla.


    • aapo lappi

      Valitettavasti en tiedä,mutta arvaan,että olet tehnyt hänestä lukemattomia ilmoiksia ylläpidolle kuin muistakin Qruiserin jäsenistä,kuten myöskin täällä suomi24:ssä.

      Koska meinaat ilmoittaa ylläpidolle,että profiilisi on feikki,kun olet tehnyt sen väärillä henkilötiedoilla ?


      ps saattaahan blommalla olla menossa luomiskausi tai uusi muusa hmm ehkä löytänyt hyvän mesenaatin ?

    • tai täällä s24:ssä sinu... hänellä on niin paljon pätem... siis keskusteltavaa mun kanssa, ettei ehdi hmmm kahteen paikkaan kaikkea kopioida tuplapostituksina?

      Voi teitä feikkejä :D

      Odottelen oikea feikki -keskustelua, missä pähkäillään onko 1-99% feikeistä itse asiassa feikkejä ja sitten 1 oikea rehellinen feikki ja 1 oikea epärehellinen feikki kinastelee asiasta.

    • Kaksinaamaista= s-24

      No rauhoitellaan kaikkia itseämme, myös Lapin Aapoa. Suurín osa on tekaistuilla nikeillä sisään kirjautuneita ihmisiä. Siis ns. "taiteilija" - eli salanimillä muuten.

      Mutta ei se tarkoita jokaisen kohdalla että olisi jollain tapaa feikki tai muuten pellenä liikkeellä eri s-24-foorumeilla.
      Oletan monilla on samaan aikaan myös siis useita nimimerkkejä. Vähäin niin kuin eri tarkoituksiin eri foorumeilla?
      Sekin nyt vaikka "sisäänkirjautumisen uudistus tehtiin, antaa kaikkeen mahdollisuuden, sitä on vaikea kontrolloida jos niin olisi joutuisi suurin osa käyttäjistä "banniin" kunnes sama taas toistuu ..toistuu ..toistuu!

      Eli ei ole pakko ja edes suotavaa kirjautua omilla nimillään, se ei sulje pois ettetkö voisi antaa omia s-posti tms. tietoja hyvinkin tarkkaan jos vaan et sitä virallisempaa osoitettasi anna, ainakaan sivuilla - jos muuten annatkin jos luottamus syntyy kontaktihenkilöön tai muuten!

      Tosin sain suureksi ihmetyksekseni "bannia" yhdellä s.24-sivuston forumilla sen takia että mulla oli ns. "profiilissani" esillä ja ilmoitettuna kyseisen foorumin kautta itsestään syntyvä s-posti yhteyskin suomi24:ään! Tätä kummastelin sitten ''ylläpideolle'' joka asiasta imoittikin, ja sain sen profiilin palauettua VASTA KUN OLIN POISTANUT SEN OSOITTEEN SIELLÄ!

      Protestoin ankarasti asiaa, koska missä tahansa s-24:n sisäänkirjautumisessa on mahdollisuus ja varsin tavallista laittaa erittäinkin intiimejä ja tarkkoja tietoja itsestään, s-postia yms. myöten!

      Tämä mulle osoitettu "banni'' siis koski vaan ko. sivullani s-posti osoitteen esilläpitoa.
      Joka edelleen ja yhä tavallinen asia kaikkialla ja suurella osalla esillä olevia, ja kysyinkin milloin alkavat karsia ja poistaa kaikki ne tuhannet ilmoittajat ja sisään kirjautuneiden tiedot "TIETOTURVAN KANNALTA" - ja yksityisyyttä loukkaavat ilmoitetut tiedot ja henkilöt sivuilta?! Kuten he mulle ilmoittivat "SÄÄNNÖT KIELTÄÄ" siis yksityisten eli näin ''arkojen'' tietojen esilläpidon täällä!

      Olit sitten feikki tai aito ilmoittaja aidolla asialla, osoitteet piiloon!

      • Oletteko kohdannut?

        Suomi24 - Treffipalaute [[email protected]] kirjoitti: > Hei!
        > > Profiilissa on julkaistu yhteystieto, kuten sähköpostiosoite.
        > > Yhteystietojen ( omien tai muiden) kuten puhelinnumeron, > sähköpostiosoitteen tms. julkaiseminen on tietoturvasyistä säännöissä kielletty kaikissa Suomi24 -palveluissa. Jos poistat tuon tiedon ja ilmoitat sen jälkeen asiasta meille, saamme palautettua profiilin normaalitilaan.
        > > > Ystävällisin terveisin,
        > > Suomi24 Treffit käyttäjätuki
        ___________________________________________*

        HUOM! Siis tähän tapaan sain ilmoituksen "käyttäjätuelta" s-24 foorumilta!


    • aapo lappi

      bear miksi olisin blomma ? valitettavasti en ole muualla kuin sinun kallossasi blomma,se jo kertoo sinusta paljon kun jokaista eipäilet minuksia ja nyt epäilet että olisin blomma.yritä nyt vihdoinkin päättää olenko blomma ja kaikki muut yhteensä.
      huomasin yhdessä keskustelussa jossa bear pääteli että olisin ne kaksi ja kysyin heiltä skypessä sitten miten kävi heidän profiileille kun olivat olleet keskustelu väleissä bearin kanssa ei ollut mikään ihme että molemmat oli bannattu ja kukahan siihen oli syyllinen ei kukaan muu kuin bear. siksi kukaan ei vastaa mitään bearille rekisteröitynä kun on bannit tiedossa.

      mikä on bearin tarkoituksena ilmoittaa väärät tiedot rekisteröidessään ? Feikkitrollina toiminta vai mikä ? ei kukaan rehellinen tee profiiliaan väärillä tiedoilla ja onko se suomi24:n sääntöjen mukaista antaa vääriä tietoja itsestään .onko tälläiset feikit sitten suomi24:n suojeluksessa vai antaako heille suomi24 bannit ..

    • ???

      Etkös ole saman tehnyt täällä ja Qruiserissa vaikka kuinka monta kertaa joten miksi edes kysyt asioasta?

    • aapo lappi

      edelliselle ??? en oikein ymmärtänyt mitä tarkoiti jos voisit selventää jos tuo oli nyt minulle tarkoitettu..

      • ???

        Ainakin Qruiserissa olet esiintynyt vaikka millä nimimerkillä ja milloin mistäkin maasta kotoisin olevana. Joten eiköhän se asia jo todista puolestaan vastauksen alkuperäiseen kysymykseesi.


      • ??? kirjoitti:

        Ainakin Qruiserissa olet esiintynyt vaikka millä nimimerkillä ja milloin mistäkin maasta kotoisin olevana. Joten eiköhän se asia jo todista puolestaan vastauksen alkuperäiseen kysymykseesi.

        ??? on nyt kyllä tässä asiassa harvinaisen oikeassa.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        ??? on nyt kyllä tässä asiassa harvinaisen oikeassa.

        aapo on professional fake.


      • aapo lappi
        ??? kirjoitti:

        Ainakin Qruiserissa olet esiintynyt vaikka millä nimimerkillä ja milloin mistäkin maasta kotoisin olevana. Joten eiköhän se asia jo todista puolestaan vastauksen alkuperäiseen kysymykseesi.

        Taidat ??? olla bearin sivupersoona Alias ... Johan olen kertonut ne kaikki,mutta bear raukka on päättänyt,että niitä pitää olla enempi . mutta kun vain ei ole.

        Joten ??? ja bear voivat olla ihan rauhassa ja keksiä lisää kukahan muukin olisin voinnut olla,ja kaikkihan luottaa beariin kuuluisaan henkilöön jolla rekisteröity kasvoton profiili täällä väärillä henkilötiedoilla.


      • ???
        aapo lappi kirjoitti:

        Taidat ??? olla bearin sivupersoona Alias ... Johan olen kertonut ne kaikki,mutta bear raukka on päättänyt,että niitä pitää olla enempi . mutta kun vain ei ole.

        Joten ??? ja bear voivat olla ihan rauhassa ja keksiä lisää kukahan muukin olisin voinnut olla,ja kaikkihan luottaa beariin kuuluisaan henkilöön jolla rekisteröity kasvoton profiili täällä väärillä henkilötiedoilla.

        En edes tunne Bearia, enkä hänestä tiedä enempää. Itse olet monta kertaa jäänyt profiileistasi kiinni itsesi takia. Miksi vaahtoat toisen kasvottomasta profiilista, kun itselläsi on sama, sekä luultavasti vielä väärillä henkilötiedoilla? Kannattaisko asian jo olla, eikä käyttää energiaansa noin vallitsevaan katkeruuteen ja jatkuvaan häiriköintiin/nettikiusaamiseen? Itse siihen olet syyllistynyt ja syytät siitä muita...


      • ??? kirjoitti:

        En edes tunne Bearia, enkä hänestä tiedä enempää. Itse olet monta kertaa jäänyt profiileistasi kiinni itsesi takia. Miksi vaahtoat toisen kasvottomasta profiilista, kun itselläsi on sama, sekä luultavasti vielä väärillä henkilötiedoilla? Kannattaisko asian jo olla, eikä käyttää energiaansa noin vallitsevaan katkeruuteen ja jatkuvaan häiriköintiin/nettikiusaamiseen? Itse siihen olet syyllistynyt ja syytät siitä muita...

        Aapolta on tainnut mennä täysin ohi se, että kirjoitan kommenttini rekisteröidyllä nimimerkilläni ja se on nimenomaan se pointti. Jos joudun kirjoituksistani vastuuseen, niin sitten joudun ja olen antanut siihen mahdollisuuden.

        Olen myös osoittanut käytännössä itse osoittanut, että niin kauan kun nimimerkki ei ole rekisteröity, niin aapona voi kirjoittaa kuka tahansa, myös minä, tai peeppari tai kaho04, tai vaikka naapurin Jaska tai 13-vuotias animetyttö.

        SIksi ei ole mitään mieltä suuttua sinulle. Sulta vaan puuttuu identiteetti.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Aapolta on tainnut mennä täysin ohi se, että kirjoitan kommenttini rekisteröidyllä nimimerkilläni ja se on nimenomaan se pointti. Jos joudun kirjoituksistani vastuuseen, niin sitten joudun ja olen antanut siihen mahdollisuuden.

        Olen myös osoittanut käytännössä itse osoittanut, että niin kauan kun nimimerkki ei ole rekisteröity, niin aapona voi kirjoittaa kuka tahansa, myös minä, tai peeppari tai kaho04, tai vaikka naapurin Jaska tai 13-vuotias animetyttö.

        SIksi ei ole mitään mieltä suuttua sinulle. Sulta vaan puuttuu identiteetti.

        Aluksihan aapo oli teddy1bear. Mistä kertoo se, ettei hän enää anna teddy1bearille suunvuoroa? Aaposta tuli "julkkis" ja merkkihenkilö, joka löytyy miljoonilla hauilla täältä ja netistä. Teddy-parka jäi suosiossa ihan kakkoseksi :D Koska kyseessä on saman henkilön kaksi "puolta" niin eikö se teddy kohta kilahda kun ei saa suunvuoroa?


      • aa..
        bear_nick2 kirjoitti:

        Aluksihan aapo oli teddy1bear. Mistä kertoo se, ettei hän enää anna teddy1bearille suunvuoroa? Aaposta tuli "julkkis" ja merkkihenkilö, joka löytyy miljoonilla hauilla täältä ja netistä. Teddy-parka jäi suosiossa ihan kakkoseksi :D Koska kyseessä on saman henkilön kaksi "puolta" niin eikö se teddy kohta kilahda kun ei saa suunvuoroa?

        Sinua älykkäästi ylivertaisena en aina jaksa kirjoittaa teddy1bear kun se on niin pitkä joten olen ajatellut lyhentää aapo lappia ..

        Ei oo mennyr ohi sinun feikkiprofiili jossa väärät henkilötiedot ja varmasti myöskin feikki sähköpostilla väsytty täydellinen Suomi24 feikkitrolli profiili,joten se siitä sinun luotettavuudesta.

        Ja mitä tuohon sinun osoittamiseen tulee sehän ovat kaikki viisaat tieneet ajat sitten,ainoastaan yksi "älykkäästi ylimielinen ylivertainen bear feikkitrolliprofiilin" tehnyt bear ei ollut sitä tajunut. Nyt yrität sillä kerätä huomiota,että älykkänä mainostat keksineesi jotain ylivertaisen fiksua,voi voi raukkaa ,kun olet niin tyhmät,että viitsit jotain noinkin tyhmää mainostaa omaksi jonka kaikki ovat tienneet ennen sinua,se on älykkäästi ylivertaisen tollon hommaan yrittää saada itselleen hyväksyntää,typerillä tarinoilla jota suustaan päästelee.


      • aa..
        ??? kirjoitti:

        En edes tunne Bearia, enkä hänestä tiedä enempää. Itse olet monta kertaa jäänyt profiileistasi kiinni itsesi takia. Miksi vaahtoat toisen kasvottomasta profiilista, kun itselläsi on sama, sekä luultavasti vielä väärillä henkilötiedoilla? Kannattaisko asian jo olla, eikä käyttää energiaansa noin vallitsevaan katkeruuteen ja jatkuvaan häiriköintiin/nettikiusaamiseen? Itse siihen olet syyllistynyt ja syytät siitä muita...

        ??? just sinulle

        No mulle ihan sama tunetko vai etkö tunne bearia,mutta et muuten minuakaan tunne kun tuota väität

        Kerro ne minun multiprofiilit.

        Eiköhän se ole bear joka jokaiselle noista kuvattomista vaahtoaa ? Minä vain muistutan bearia että hän itsekkin on kasvoton ja profiiliton.

        Kyllä minulla on ihan oikeakin profiili täällä ja ihan omalla kuvalla ja oikeilla henkilötiedoilla.

        Mitenkä tämä asia oikein sinua koskee ja oletko bearia puolustamassa ihan omasta vapaa ehtoisesta hyvästä tahdosta ?
        Jos luulet tuntevasi minut niin varmaankin tunnet bearin toimet qruiserissa miksi et moit hantä niistä vai oletko sitä mieltä että esinm. posselin keskustelun bearin postaamat solvaukset ovat ihan ok ?

        Sinun puolustus tahtosi bearille on kovin läpi näkyvää ja kas kummaan myöskin minun moittiminen,aika yksipuollista sinun postaus on,muistutan et mitallilla on kaksi puolta,sinulla nyt vain yksi.
        Minulle tulee ensimmäisenä tällaiset sinun tapaisista postauksista vain mieleen bearin kieroituneen mielen aliakset jolla hän pönkittää itseää ja kiihottaa raivoaan kilahduksiin.

        Olitpa sitten itse bear tai kuka tahansa olet niin vähäpätöinen tapaus etten sinuun viitsi uhrata enään lisää,kun sinut on paljastettu feikkitrolliksi.


    • Oi oi oi, oijoijoijoi

      minä ainakin ymmärsin ihan ilman kyselemättä kenestä puhuttiin. Ookko aapo ihan tyhmä kun et tajua, että nyt puhutaan SINUSTA. Kerrankin joku huomasi sinut :D

      Kerrankin sait huomiota ja voih :/ sitten et ymmärtänyt :DDDDDDDDDDDDDDDD

      • aapo lappi

        voi voi herran duudeli kun älysit kenestä puhataan ja tolla aapo ei edes tajunut ,kyllä olet välkky .no johan sinun keskustelusi aloitus kertoo kaiken sinun "viisaudesta" ja lopuksi kehut jokaisessa postauksessa sinun ylivertaista älykkyytä,eihän sitä muuten kukaan huomaa sinun "viisautta" jos et kerro sitä muille,sillä jokain noteraa sinut toivottomaksi vajakiksi.mutta et tajunu mistä tuo selittää vain tajusit kenestä on kyse ja et tollo edes yhtään tajunut minun vastauksesta mistä on kysymys ...ihmettelen miten olet seilannut koulusi läpi varmaan rimaa hipoen olet päässyt koulusi läpi ja 25veenä potkastu koulusta pihalle toivottamana tapauksena

        voiko tälläisia bearin tapaisia tollo olla lisääkin ? vai onko tämä bearin tyhmyys ihan uniikkia !


      • aapo lappi kirjoitti:

        voi voi herran duudeli kun älysit kenestä puhataan ja tolla aapo ei edes tajunut ,kyllä olet välkky .no johan sinun keskustelusi aloitus kertoo kaiken sinun "viisaudesta" ja lopuksi kehut jokaisessa postauksessa sinun ylivertaista älykkyytä,eihän sitä muuten kukaan huomaa sinun "viisautta" jos et kerro sitä muille,sillä jokain noteraa sinut toivottomaksi vajakiksi.mutta et tajunu mistä tuo selittää vain tajusit kenestä on kyse ja et tollo edes yhtään tajunut minun vastauksesta mistä on kysymys ...ihmettelen miten olet seilannut koulusi läpi varmaan rimaa hipoen olet päässyt koulusi läpi ja 25veenä potkastu koulusta pihalle toivottamana tapauksena

        voiko tälläisia bearin tapaisia tollo olla lisääkin ? vai onko tämä bearin tyhmyys ihan uniikkia !

        No, kovastihan mun on pitänyt yrittää sinulle todistaa tyhmyyteni uniikkius, jopa brändätä itseni kahdelle saitille samalla nimimerkillä, mutta jotenkin sen tajuaminen menee sulta ohi... et kai ole -gulp!- tyhmä?


    • aapo lappi

      idiootti olet bear ...ei ollut kyse kenestä puhutaan vaan mistä hän sellittää ja mitä hän tarkoittaa ...mutta sinähän olet tunnesti typerä apina joka ei älyä mitään...
      painu vittuun senkin vähä älynen

      sinä se tässä se typerys olet ja jauhat sontaa kun muuta et osaa

    • Olikohan tämä nyt se semmoinen kohta wikipediasta löytyvä definitiivinen selite asialle "kilahdus" ?

      :DDDDDDDDDDDDDDDDD

      keskustelu
      se se on korkeintaan tuolla idootti tasolla
      aapolla polla polla eh eh eih

      • aapo lappi

        Olipa lapsellista jälleen kerran sinun postauksesi !

        Ainoa joka tässä kilahtelee on sinun pääsi.
        pedobear
        On ihan hiekkalaatikko tasoa oleva vastaus,mutta olethan tunnettu vajakki.

        Oletko jo 6-7 vuotiaan tasolle päässyt ?

        Eikö tällainen "keskustelu
        se se on korkeintaan tuolla idootti tasolla
        aapolla polla polla eh eh eih" ole pikkulasten tapa ilmoittaa että on ärsyyntynyt siis kilahtunut .

        Kerro nyt kaikki kerralla mitä sun päässä viiraa vai oletko niin vinksahtanut ettet tajuu mitä sun päässäsi on vikana.

        No yritä kasvaa aikuiseksi jos olet 49 vuotias ja käyttäytyä sen mukaan.


    • Seuraavaksi varmaan sun täytyy kertoa minulle,
      ettei ole soveliasta 49 -vuotiaana kuunnella-ella-ella
      Rihannaa-hannaa-hannaa eeh eeh eh ei

      En ole millään muotoa kilahtanut, sulla taas on joku ihme fantasia siitä, että kaikkien pitäisi sinulle kilahtaa tai olla mielipuolia tai sekopäitä tai popsia lääkkeitä tai olla feikkejä tai röllejä, ennenkuin sulle voi edes puhua mistään mitään.

      Kuinka sun kanssa voi sitten asiallisesti keskustella kun asenne on tuo mikä on. Jos sinua ärsyttää feikkiprofiilit, niin miksi teet niitä koko ajan itse ja syytät muita kun jäät kiinni housut nilkoissa?

      • aapo lappi

        Mutta kun sinä kilahtelet jatkuvasti,ei minulla ole mitään fantasioita,ne vain sinun vääristelyitä jota suollat jatkuvasti.

        Ja olen usein tehnyt kysymyksia sinulle mutta ikinä et ole vastannut niihin kuten et taaskaan tehnyt vaan tapasi mukaan käänsit keskustelun takaisin minuun vastaamatta mihinkään.

        Minkä feikkiprofiilin olen tehnyt ? Sinähän olet erittäin tyhmä taas kerran.

        Etkö muka ole tehnyt tänne feikkiprofiilia ? Onko väärillä tiedoilla tehty profiili oikea ?
        Sinun asenne se just hankala on kun olen kaikki ja ihan sama kuka sen on kirjoittanut se on aina minä,eikö sun kalloosi mahdu että 98% sinun minulle tyrkyttämistä "anonyymit ja muumit muumiot" ovat sinun omia fantasioita ja sellainen ei ole terveen ihmisen aikaan saannoksia vaan sairaan ihmisen .

        Pitääkö sinulle kaikki taivuttaa rautalangasta ja kuitenkaan et tajua vaan vastaat aivan jostain muusta kiertäen kysymyksen ja lopulta vastaamalla kysymyksellä,jota feikkitrollit vain tekevät.


    • Ainoa sairas ihminen näissä sun keskusteluissa ehkä enemmänkin kuin 98% varmuudella olet sinä.

      Kaikki muut ovat vain sinun trollaamisiisi vastailuja ja sitten kilahdat niistäkin.
      ??? en ole minä, enkä myöskään ole sivusta seuraaja, jolle sovittelit myös heti pedofiilin viittaa kun tämä pyysi sinua poistumaan ja jättämään toiset rauhaan tässä toisessa sinulle niin kovin tärkeässä keskustelussa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12432466

      Joo, syntymäaika on tosiaan profiileissa on eri ja sekin vain koska tiedän, ettei kaltaisillesi epästabiileille nettihuutaja ihmisille pidä kertoa itsestään mitään, koska se on myöhemmin käytettävä ase väistämättömässä hyökkäyksessäsi sitä toista henkilöä kohtaan. On ne homoja, heteroita tai bissejä. Oikeita tai 1-99%.

      Eikä syntymäajalla ole mielestäni merkitystä, paitsi horoskooppiuskovaisilla, kun kuitenkin kummassakin olen oikean ikäiseni 49 -vuotias, enkä vaikka minkä ikäinen 14-99 vv. väliltä, kuten sinun feikkiprofiileillasi on tapana olla.

      Minkä ikäinen muuten itse olet?

      Ai niin tähän et voi vastata, koska "kierrän täten huomion pois itsestäni" ja laitanpa varalta tähän :D jos vaikka kilahtaisit siitäkin :D

      • aa..

        Kylläpä taas ylivertainen bear kilahtelee

        hoida nyt ihmeessä se pääsi kuntoon jos se on enään mahdollista

        bearin mieliksi nyt pari pistettä minimerkissä


      • aa..

        Toi syntymäaika selitys ontuu todella pahasti.. jos on feikkisähköpostiosoitteella tehty,kuten sinulla on ja väärillä henk.tiedoilla niin mitenkä olet vastuussa mistään.

        Myöskin kun harrastat jokaisen profiilin stalkkausta ja ilmiantamista,niin hyvinkin tiedät miten käyttää toisten tietoja hyväksi.

        Mitä nettihuutajiin tulee olet itse se.

        Ja mitä hyökkäyksiin tulee etköhän itse juuri sitä tee esim.tarjoaamalla minulle useita profiileja ja monen ikäisiä.

        Ja ei minulla ole vieläkään mitään feikkiprofiilia kuten sinulla on niitä niin monta ettet edes itse muista kaikkia.

        Eikö jo monessa keskuslussa sinua ole jo useat todennut sinut sairaaksi,viimeiksi taisi olla "kepakko"
        Mitä ikääni tulee muistele minkä ikäinen olin qruiserissa.

        Koko sinun postauksestasi oli sitä kiertelyä pois lukien "Minkä ikäinen muuten itse olet?"

        Kilahda nyt omista aliaksista vai onko se sinulle herkkua olla niiden kanssa samaa mieltä ja sekö sitten tekee sinusta taas lisää ylivertaisen.

        Aika surkeasti jälleen feikki tapaasit kiertelit kysymykset ja aloit postaamaan jotain mitä en kysynyt,onko sinulla vaikeuksia muistaa kysymyksia vai oletko toivoton ADHD tapaus kaiken muun kukkuraksi.


    • ???

      Mitäpä jos katsottaisiin omat feikkauksesi läpi? Niitähän riittää, nytkin uudella profiililla täällä. Oikeasti tämä teidän sota on saanut jo eeppiset mittasuhteet johtuen mistä? AA/Aapo Lappi haukkuu toista suu vaahdossa milloin milläkin nimikkeellä, kuten pedofiiliksi ja syyttää sen jälkeen heti toista haukkumisesta? Oikeesti aikuiset, jotain rajaa...

      • aa..

        ???

        Taidat olla bearin kanssa tasan samanlainen sonnanlevittäjä.Jos hiukan olisit rauhallisempi ja lukisit jotain etkä suu vahdossa levittelisi valheita bearin tapaan tajuasit ettei ole mitään uutta profiilia ainoastaan vaihdoin lyhyemmäksi aapo lappi nickin aa..ksi ...kerron siitä jo tänään .

        Joo ja bearhan ei hauku ketään ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12835686 tässä keskustelussa sinun enkeli bearin postauksia ja hänen vastaanotto oli keskusteluun peräti sydämellinen..

        Etkö löyä todellakaan bearista moitteen sanaa ? Olet ihan itse bear kun et löydy mitään vikaa,ei olisi ensimmäinen kerta bearin historiassa aliakset ja muut feikkiprofiilit.

        Kun ei ole feikkiprofiileja niin ei voi olla feikkauksia,katsotaan bearin feikkiprofiili feikkaukset,jaa eikö ole otsaa ??? vai pitääkö sanoa bearin alias ?

        Jos et ole bearin feikkialias olet muuten vain feikki nettihuutoja jne.


    • Yksityiselle puolel

      PLIIS! Menkää Aapo ja Bear homo-parat ja rakkaudettomat ja onnettomat runkkarit kahdenkeskeiselle foorumille omiin osoitteisiinne tms. käymään tuota onnetonta ja pettymysten säestämää parisuhdekeskusteluanne!

      • En ole rakkaudeton ja onneton runkkari :D Päinvastoin - ja sekös aapon pistää kilisemään.

        Aapo perustaa minulle omistettuja keskusteluja ja kopioi kaiken Qruiserista tänne - olepa siinä yksityinen :D


    • aa..

      Nakojään suomi24 suosii näitä rekisteröityjä feikkejä jotka ovat sitten suuna ja päänä häiriköimässä jkaisess keskustelussa ja itsekehuinhoa täyttänä mollaamassa kuvattomia ja rekisteröimättömiä..

      Jos edes näillä rekisteröidyillä feikkitrolleila olisi kuva tai edes mistä heidät voisi tunnistaa.Heidät voisi saada vastuuseen kaikesta mitä ovat tehneet.
      Nettipoliisi on jo useamman perässä,mutta heidän resussit ovat olemattomat.

      jospa jokainen lataisi exen jolla saa paljastettua feikin ip:n
      jos ei osaa muuten saada sitä selville ja bearin mukaan nämät kaikki ovat rikollista touhua..mutta ei se muuten ole ..olisko pedobearin omat kuvastot rikollista kun joskus hän ihan ilmoitti qruiserissa että kaikki kryptattu ja piilotettu ..
      joo siitä parkkipaikkojen kiertäjä pedobearista ..jos aikuinen ilmoittaa kaikille lapsille qruiserin ilmoitustaululla et suuntaa helsinkiä kohti tarkkailen jokaisen parkkipaian tien varrella,pitäisi poliisin ja kaikkien vanhempien tarkkailla missä tämä pedobear 49v mies piileksii ... tuollaset pedobear_nick2 linnaan kyllä siellä jammupedobear saa mitä tarvitsee

    • eeh aa..

      Pedobearin viimeisiä postauksia qruiserin ilmoitustaululla ennen lastenjahtaus matkaa..

      Olihan ajokeli eilen, Hartolan kuningaskuntaan saakka satoi lunta varmaan pienen kemiläisen lumilinnan tekotarpeiksi asti.

      Ihaninta oli huomata urheiluautotyyppisten, varmaankokoomuslaisten, punaisten paholaisten köröttely 40 km/h sohjossa lipsuvin renkain. Näistä tientukkeista saattoi itse ajella huimaa kuuttakymppiä suorastaan lentämällä ohi, kun mulla sentään oli ne talvirenkaat :D

      Tänään varmaan täytyisi sitten sekstailla ankarasti, jotta saisi taas Helsingin tuppukylän Marttakerho puhumista loppuvuodeksi :D

      Litiumin uuden profiilikuvan iloksi virsiä. Espoon kierrän kaukaa :D

      PMMP:Kumivirsi
      http://www.youtube.com/watch?v=NSaelIrQGdE
      09.40 2014-11-08
      bear_nick2Mies, 49, Keski-Suomi/Mellersta Finland

      Etkö bear löydä mitään musaa joka kertoisi että pedobear on matkalla lapsia raiskaamaan...olet niin hyvä että voisit ihan kokemuksistasi tehdä värssyn siitä.

    • aaöö..

      Bearia suuresti viduttaa kun olen sanoissa ja asioissa niin hyvä,että bear raukka jää aina hopealle.

      Olen super ylitse bearian sekoilupostauksia joss hän sönköttää saamatta mitään esille .

      Miksi bear ei voi tajuta ja ymmärtää että hän on todellakin heikko lahjainen .

      No jospa hän ei pedobear hommissa tajuu aikuisten juttuja kun on kiinnostunut pikkulasten nvhkeistä.

      ja loppuksi bearin mieliksi muutama kirjjootuvihe ola sinu kurppanen pikkupili surkea lerppä 6cm onneton kun poika 9v pani sua isoll kalula pyllyyn ja työnssi munaa su suuhun jossa paljooon kakkaa tuli suhun

      uuh tuli uus nickki ja bearilta meni taju...olem mister D-PAX

    • Pettäjien palstat 24
    • aa...

      No tietysti kaikki saa tehdä mitä uskaltaa ja haluaa ,,,, vaikka tehdä pedobear tilin tänne

    • aapo lappi

      tämä ihan on bearille täsmä juttu

      Kaikkihan sen huomaa että teillä vakiovalittajilla ei ole omaa elämää, mutta kuitenkin pitää olla niin viisasta olevinaan, jos todella olette niin viisaita niin mitä te täällä räkytättette niinkuin murkkuikäiset kakarat, vaikuttakaa ja tehkää asioille jotain, noh, ehkä teillä henkinen kasvu onkin jäänyt aika heikolle tasolle jonka kyllä huomaa, eikö joku tomppeli jo ehotellu valittajien puoluettakin ja tottakai ite johtajaksi vaikka älykkyysosamäärä jää alle kengän numeron...
      23.40 2014-11-10

    • Mites toi ihan sama teksti oli siellä rakkaassa Qruiserissa ja miten siitä aapolta on kopioidessa unohtunut kuka sekasikiö apinoiden kuningas sen tekstin on postittanut?

      Miten tämä nyt olisi mikään täsmä juttu? Vai onkse niinku "täs mä" ja sitten pitäis niinku osata yhdistää kaks persoonaa, että kukka on sama kuin eräs oululainen? Ei ummarra, vaikkea tapaus. Pitänee ostaa isommat kengät, riittäiskohän 199 -kokoinen :D

      • aa..

        Bear
        Olipa kauniisti sanottu oululaisesta henkilöstä unohtamatta lisätä hänelle alias.

        Etkö bear juusi itse ollut tässä ihan lähiaikoinaan,moittimassa kyseistä sanontaa vieraista ihmisistä.

        Keskustellaan vaikka sinun aliaksista joita et koskaan ole myöntänyt olevan,mutta silti olet sanonut,että sinulla on ollut niitä,eikö se ole yhtään outoa.


      • aa.. kirjoitti:

        Bear
        Olipa kauniisti sanottu oululaisesta henkilöstä unohtamatta lisätä hänelle alias.

        Etkö bear juusi itse ollut tässä ihan lähiaikoinaan,moittimassa kyseistä sanontaa vieraista ihmisistä.

        Keskustellaan vaikka sinun aliaksista joita et koskaan ole myöntänyt olevan,mutta silti olet sanonut,että sinulla on ollut niitä,eikö se ole yhtään outoa.

        No, mä olen sen verran enemmän korrekti kuin sinä, että suojaan tämän erään oululaisen identiteettiä sen verran, että hänet löytää sieltä Qx:n kautta, jos jotakuta qx:n ulkopuolista kiinnostaa kuka hän on. Sullahan tätä (itse)sensuuria ei tunnetusti ole.

        Meinaakko sitten, että nimimerkki aapo lappi ei ole kopioinut kyseisen henkilön tekstiä tuohon aiemmin, koska kuka tahansa rekisteröitymätön voi sen kopioida ja kirjoittaa aapo -aliaksen alla, tai vaikkapa aa..:na. Ihan vain sotkeakseen keskustelun lopullisesti? Vaikkapa se sun rakas peeppari alias :D

        Kilahtaisit nyt edes oikeille henkilöille :DDDDD

        Joko olet rekisteröinyt tuon pedobearin itsellesi, kun se sulle on noin elintärkeä?


    • aap---

      Voihan se olla vaikka rekisteryitynyt feikkikin joka postaa aapona esim bearilla on ollut tapana postailla toisten nimillä ja omilla aliaksilla.Tämän tiedon postaamiseen ei tarvitse sensuuria,kun olet sen aikaisemmin julkaissut.

      Sivutit jälleen kerran kysymyksen ja vastasit kysymyksellä.

      Onhan se korrektia tarjota oululaiselle heti alias.

      Eipä tuo sinun itsesensuuri pelaa laisinkaan.

      Ei se kengän koko tuo älykkyyttä sinulle,vaikka vetäiset viulukotelon tai kanootin jalkoihisi.

    • aa..

      On se mukavaa kun bear on niin tasainen henkilö,aina tasaisen änkyrän äksy .

      Hänelle kaikki ovat vain feikkejä,röllejä,trolleja,aliaksia,anonyymejä tai rekisteröitymättömiä.

      Eikö bearin paksuun kalloon mahdu,että rekisteröimättömän ja sinun kohdalla on vain se ero,että olet tehnyt rekisteröidyn feikkiprofiilin väärillä tiedoilla ja rekisteröitymätön ei ole tehnyt mitään feikkiprofiilia väärillä tiedoilla,joten rekisteröitymätön luotettavuus sata kertaa suurempi,kuin feikkiprofiilin omaavalla trollilla(valehtelija).

      Turhaan yrität selitellä,että saisit muka häiriköintiä sähköpostiisi,olet vain surkea feikkikaappihomo jolla ei ole mitään muuta kuin trollata qruiserissa ja suomi24:ssä

      Heti kun sinulla on täydellinen profiili omilla tiedoillasi ja kuvalla voit vapaasti kutsua rekisteröitymättömiä feikeiksi,et ennen sitä,sillä olet yhtä kuvaaton kuin rekisteröitymätön,siis yhtä anonyymi tai anomuumi kuten haluat asian ilmaista.

    • Oletko botti vai papukaija?

      Sun sanavarasto muodostuu tekstistä, jonka sulle kirjoitan. Miten sulla on noin vähän omaa sanottavaa?

      • ja kukahan tänne aloitti kommentoinnin taas sillä sekunnilla kun kirjauduin :DDDD

        Et kai stalkkaa minua? :DDDDDDD


      • bear_nick2 kirjoitti:

        ja kukahan tänne aloitti kommentoinnin taas sillä sekunnilla kun kirjauduin :DDDD

        Et kai stalkkaa minua? :DDDDDDD

        siis pitäähän ihmisellä olla elämä s24:n ja Qruiserin ulkopuolella, sanoi joku hieman aiemmin tässä keskustelussa :DDDD


    • aa..

      wow daddy-bear vauhdissa
      en kai voi sille että olet tilannut rss-syöteen mun postauksista
      olen oikein otettu kun olenkin sinun mielestäsi niinkin kiinnostava,kiitos
      ääh taidankin olla sinuakin suosituimpi
      heh juuh oot hauska noilla älyttömillä jutuillasi

      hmm taidatkin ollut ollut muutaman päivä etsimässä elämää mikä sinulta tyystiin puuttuu ja on edelleenkin kadoksissa ...

      hei hei daddy-bear

    • mikä on rss-syöte?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe