166 Mitä tapahtuu kun Jeesus saapuu?
Se on suuri tapahtuma ja Herra haluaa, että olet siinä mukana!
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=38287
166 Mitä tapahtuu kun Jeesus saapuu?
48
170
Vastaukset
- -jarmo-
Sakarja 14
1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
7 Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.
8 Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet.
9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
10 Koko maa muuttuu tasaiseksi kuin Aromaa Gebasta Rimmoniin asti, Jerusalemin eteläpuolelle. Ja tämä on oleva korkea ja oleva asuttu, paikallansa, Benjaminin portista entisen portin sijaan asti, Kulmaporttiin ja Hananelin-torniin asti, kuninkaan viinikuurniin asti.
11 He asuvat siellä, eikä vihitä sitä enää tuhon omaksi, ja Jerusalem on oleva asuttu, oleva turvassa.
12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
14 Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita.
15 Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on-samankaltainen vitsaus.
16 Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
17 Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.
18 Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään; vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja, jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
19 Tämä on oleva egyptiläisten synnin palkka ja kaikkien niiden pakanakansojen synnin palkka, jotka eivät käy sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
20 Sinä päivänä on oleva hevosten kulkusissa kirjoitus: "Pyhitetty Herralle". Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä.
21 Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa on oleva pyhitetty Herralle Sebaotille, ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä. Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa Herran Sebaotin temppelissä. - -jarmo-
Hesekiel 47
1 Sitten hän vei minut takaisin temppelin ovelle. Ja katso, vettä kumpusi temppelin kynnyksen alta itään päin, sillä temppelin etusivu oli itää kohti. Ja vesi juoksi alas temppelin oikeanpuolisen sivuseinämän alitse, alttarin eteläpuolitse.
2 Sitten hän toi minut ulos pohjoisportin kautta ja kierrätti minut ulkopuolitse ulkoportille, joka antoi itää kohden; ja katso, vesi virtasi oikeanpuoliselta sivuseinämältä päin.
3 Mennessänsä itää kohti mies, mittanuora kädessään, mittasi tuhat kyynärää ja antoi minun käydä veden poikki: vettä oli nilkkoihin asti.
4 Sitten hän mittasi tuhat ja antoi minun käydä veden poikki: vettä oli polviin asti. Sitten hän mittasi tuhat ja antoi minun käydä poikki: vettä oli lanteisiin asti.
5 Sitten hän mittasi tuhat: tuli virta, jonka poikki minä en voinut käydä, sillä vesi nousi uimavedeksi, virraksi, josta ei voinut käydä poikki.
6 Niin hän kysyi minulta: "Oletko nähnyt, ihmislapsi?" ja kuljetti minua ja toi takaisin pitkin virran rantaa.
7 Mutta kun minä tulin takaisin, niin katso: virran rannalla kasvoi hyvin paljon puita molemmilla puolin.
8 Ja hän sanoi minulle: "Nämä vedet juoksevat itäiselle alueelle, virtaavat alas Aromaahan ja tulevat mereen; niiden jouduttua mereen vesi siinä paranee.
9 Ja kaikki elolliset, kaikki, jotka liikkuvat, virkoavat elämään kaikkialla, mihin tämä kaksoisvirta tulee. Ja kaloja on oleva hyvin paljon; sillä kun nämä vedet sinne tulevat ja vesi paranee, niin kaikki virkoaa elämään, minne vain virta tulee.
10 Ja kalastajia seisoo sen rannalla. Een-Gedistä Een-Eglaimiin asti se on oleva yhtä verkkoapajaa. Siinä on kaikenlaisia kaloja, aivan kuin suuren meren kaloja, hyvin paljon.
11 Sen rämeet ja lätäköt eivät parane: ne jätetään suolan valtaan.
12 Mutta virran varrella, sen molemmilla rannoilla, kasvaa kaikkinaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lakastu lehdet eivätkä lopu hedelmät: joka kuukausi ne kantavat tuoreet hedelmät, sillä niitten vedet juoksevat pyhäköstä, ja niitten hedelmät ovat ravitsevaiset ja niitten lehdet parantavaiset.
13 Näin sanoo Herra, Herra: Tämä on raja, jonka mukaan teidän on jaettava maa perintöosiksi kahdelletoista Israelin sukukunnalle-Joosef saakoon kaksi osaa-.
14 Ja te saatte siitä perintöosan jokainen kohdaltansa; sillä minä olen kättä kohottaen luvannut antaa sen teidän isillenne, ja niin tämä maa tulee teille perintöosaksi.
15 Tämä on maan pohjoispuolinen raja: Suuresta merestä Hetlonin tietä siihen asti, mistä mennään Sedadiin.
16 Hamat, Beerota, Sibraim, joka on Damaskon alueen ja Hamatin alueen välissä, keskimmäinen Haaser, joka on Hauranin rajalla;
17 ja näin menee raja merestä Hasar-Eenoniin-Damaskon alue jää pohjoiseen ja pohjoiseen myös Hamatin alue. Tämä on pohjoispuoli.
18 Sitten itäpuoli: Hauranin ja Damaskon välistä sekä Gileadin ja Israelin maan välistä, Jordania pitkin. Mitatkaa se rajasta Idänmereen. Tämä on itäpuoli.
19 Sitten eteläpuoli, päivään päin: Taamarista Meriban veteen, joka on Kaadeksessa, Puroon ja Suureen mereen. Tämä on päivänpuoli, etelään päin.
20 Sitten länsipuoli: Suuri meri rajasta sen paikan kohdalle, mistä mennään Hamatiin. Tämä on länsipuoli.
21 Jakakaa tämä maa keskenänne Israelin sukukuntien mukaan.
22 Ja arpokaa se perintöosiksi itsellenne ja muukalaisille, jotka asuvat teidän keskuudessanne ja ovat synnyttäneet lapsia teidän keskuudessanne. Olkoot he teille saman arvoisia kuin maassa syntyneet israelilaiset: he saakoot arvalla perintöosan Israelin sukukuntain keskuudessa teidän kanssanne.
23 Missä sukukunnassa muukalainen asuu, siinä antakaa hänelle perintöosa, sanoo Herra, Herra." - -jarmo-
Jesaja 65
19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.- Jes.65:20.
Vanhempi käänös: Biblia (1776) Ei siellä pidä lapsia oleman, jotka ei päiviinsä ulotu, eikä vanhoja, jotka ei vuosiansa täytä; sillä sadan vuotiset lapset pitää kuoleman, ja sadan ajasaikaiset syntiset pitää kirotut oleman.
- -jarmo-
Jes.65:20. kirjoitti:
Vanhempi käänös: Biblia (1776) Ei siellä pidä lapsia oleman, jotka ei päiviinsä ulotu, eikä vanhoja, jotka ei vuosiansa täytä; sillä sadan vuotiset lapset pitää kuoleman, ja sadan ajasaikaiset syntiset pitää kirotut oleman.
Hei, tänks! ...et näin.
- Uskova mummu
Jes.65:20. kirjoitti:
Pyhä Raamattu 1861 kertoo myös saman tapaisesti.
- Totuuson
Raamatun kertomaa.
- -jarmo-
Mut hei, kuka vielä huutelee et tuhatvuotiskausi vietetään jossain taivaassa?
- 1234567...
On 100% varmaa, että 1000 vuotta pyhät ovat taivaassa, väitä mitä väität. Senkin tulet näkemään.
- -jarmo-
1234567... kirjoitti:
On 100% varmaa, että 1000 vuotta pyhät ovat taivaassa, väitä mitä väität. Senkin tulet näkemään.
On vain 100% varmaa että olet sokea ja väärässä. Koittasit edes perustella väitteesi kerran Raamatulla. Yllä laitoin Raamatusta jo kolme eri lukua jotka kertovat suoraa kieltä. Jos et suomea ymmärrä, niin annan lukutaitoisen ne sulle suomentaa.
- -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Toisaalta, hauskaa kuitenkin oli se todeta että mielestäsi minä tulen sen näkemään. Suot kuitenkin tällaiselle, joka pitää omasta mielestäsi lepopäivää pilkkanaan, pääsee kuitenkin taivaaseen.
Jos tarkkoja ollaan, ni mä vietän joka lauantai sapattia. Uskon jopa niin että pyhitän sapatin paremmin kuin sinä, joka siitä huutelet kovaan ääneen. Sapatti on minulle ihan eri tavalla merkittävä kuin adventisteille yleensä. Minä tunnen adventistit sukupolvien takaa. Katsos tuota kuvaa, tuo pikkupika on isoisäni ja hän seisoo isänsä polven vieressä, joka on siis isoisänisäni ja he perustivat tuon seurakunnan yhdessä pastori Muderspachin kanssa.
http://www.tampereenadventtikirkko.com/historia/ - 1234567...
-jarmo- kirjoitti:
On vain 100% varmaa että olet sokea ja väärässä. Koittasit edes perustella väitteesi kerran Raamatulla. Yllä laitoin Raamatusta jo kolme eri lukua jotka kertovat suoraa kieltä. Jos et suomea ymmärrä, niin annan lukutaitoisen ne sulle suomentaa.
Johannes 14:3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä missä minäkin olen.
Taivas on matkani määrä matkalle en tahdo jäädä jne.... - -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Johannes 14:3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä missä minäkin olen.
Taivas on matkani määrä matkalle en tahdo jäädä jne....Määrittele mitä sijaa ja miksi? Viittaan Hesekiel 47 ja...
Joh. 14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Mutta miksi? Meillähän on maa, joka on luvattu ikuisiksi ajoiksi.
Tempaus on se syy ja lehtimajanjuhla sen vertauskuva. Se kestää 7 päivää ja vaivanaika just saman verran. Kumma kyllä, Joosefin huonot päivät kesti just sen verran ja niin kesti myös Faaraon vitsaukset. 1234567... kirjoitti:
1234567... SANOI :
1234567... SANOI :
pertsa2012 kirjoitti:
1234567... SANOI :
1234567... kirjoitti:
vastaus 1234567...
Kun Jeesua tulee tkaisin näkyvällä tavalla. Ketkä Häntä seuraavat??
Hän tulee tuhannen tuhansine pyhineen ja kaikki enkelit hänen knssaan. Perustaa tuhatvuotisen valtakunnan tänne maanpäälle. ja hallitsee pyhien kanssa. Mitenkä pyhät (uskovat) voisivat olla taivaassa,kun Jeesus itse on maanpäällä?? Eiväthän he silloin ole Hänen kanssaan,mikäli he olisivat taivaassa. Ajattele nyt vähän tarkemmin asioita. - 1234567...
juha g kirjoitti:
vastaus 1234567...
Kun Jeesua tulee tkaisin näkyvällä tavalla. Ketkä Häntä seuraavat??
Hän tulee tuhannen tuhansine pyhineen ja kaikki enkelit hänen knssaan. Perustaa tuhatvuotisen valtakunnan tänne maanpäälle. ja hallitsee pyhien kanssa. Mitenkä pyhät (uskovat) voisivat olla taivaassa,kun Jeesus itse on maanpäällä?? Eiväthän he silloin ole Hänen kanssaan,mikäli he olisivat taivaassa. Ajattele nyt vähän tarkemmin asioita.Vasta 1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään kuoleman unesta, tullaan jumalattomat tuomitsemaan. 1000 vuotta pyhät ovat taivaassa se on 100% varmaa se.
Tämän maan päälle ei perusteta 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa EI EI.
Jeesus on pyhien kanssa taivaassa 1000 vuotta. Jeesus sanoi: Minä menen valmistamaan teille sijaa ja tulen minä takaisin ja noudan teidät tyköni, että tekin saisitte olla siellä missä minäkin olen.
Tämä maa saastuu vauhdikkaasti vesistöjä myöten, on ebolaa jne...Kaikki viimeiset vitsaukset tekevät tämän maan mahdottomaksi asua, ennen Jeesuksen toista tulemista, sillä kaikki sortuu.
Jumalattomia varten ei luoda uutta maata 1000 vuodeksi, jossa nuorin kuolee 100 vuotiaana ja synnintekijä joutuu kiroukseen 100 vuotiaana. Kaikki synnytykset kuolemat, kiroukset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista.
1000 vuoden jälkeen jumalattomat herätetään kuolleista tuomiolle. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta eikä oksaa.
Tämän kaiken jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maan, jossa pyhät tulevat asumaan halki ikuisuuksien. Ikuinen elämä !
- Käytännön asiaa
Tuli muuten Jeesuksen saapumiseen liittyen hieman mietteitä logistiikasta ja järjestelyistä. Mikäli hän saapuu johonkin tiettyyn maantieteelliseen sijaintiin, niin lähteekö hän maailmankiertueelle vai pitääkö ihmisen matkustaa hänen luokseen, jos tavata mielivät?
- filade
"2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista."
Tämä sanankohta muiden kirjoitusten mukaan tarkoittaisi Israel "vaimon" pakoa (Ilm.12:14, Luuk.21:20-27) ja suuren "Jaakobin" ahdistuksen jälkeen takaisin maahansa Herra Jeesuksen tullessa pyhinensä.
Ja jonka jälkeen Herra ojentaa toisen kerran kätensä hankkiakseen omakseen kansansa jäännöksen joka on jäljellä Assurissa ja Egyptissä, Patroksessa, Kuusissa ja Eelamissa, Sinearissa, Hamatissa ja meren saarilla sekä soofar-pasuunan kutsumana maailman neljältä kulmalta (Jes.11:11-12, Matt.24:31).- johan nyt
Mitä, yritättekö ohjailla ja rajata Jeesuksen toimintavapautta?
Hävetkää!
- George L
1234567...:
"Johannes 14:3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä missä minäkin olen."
Niin tuossahan ei sanota Jeesuksen vievän ihmisiä taivaaseen, Jeesus tulee siinä maan päälle ja ottaa tykönsä siellä missä on, eli maan päällä. Jeesus varmistaa asian vielä jakeessa 28:
"Kuulittehan, mitä sanoin: >>minä menen pois- -jarmo-
Amen! Just näin.
- 1234567...
George L. . . Ei pidä näkemyksesi alkuunkaan paikkaansa ! 1000 vuotta pyhät ovat taivaassa. Tästä näkemyksestä en tule luopumaan.
1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään tuomiolle ja heidät tulella tuhotaan. Tämän jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa jossa vanhurskaus asuu. - -jarmo-
1234567... kirjoitti:
George L. . . Ei pidä näkemyksesi alkuunkaan paikkaansa ! 1000 vuotta pyhät ovat taivaassa. Tästä näkemyksestä en tule luopumaan.
1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään tuomiolle ja heidät tulella tuhotaan. Tämän jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa jossa vanhurskaus asuu.Tätä näkemystä kumminkin tukee Pyhä Raamattu, eikö se häiritse ollenkaan? Onko EG.White mahdollisesti ohittanut Raamatun, Jumalan sanan? Tehnyt korjausleikkauksia, koska Jumala on selvästi tehnyt luomisessa virheen.
- 1234567...
-jarmo- kirjoitti:
Tätä näkemystä kumminkin tukee Pyhä Raamattu, eikö se häiritse ollenkaan? Onko EG.White mahdollisesti ohittanut Raamatun, Jumalan sanan? Tehnyt korjausleikkauksia, koska Jumala on selvästi tehnyt luomisessa virheen.
Kaikkein parhaiten Ilmestyskirjaa ymmärtävät adventistit ! Suurella osalla näyttävät menevän Ilmestyskirjan selitykset aivan sekavasti.
Jos ei tunnista petoa ja pedonmerkkiä, niin kaikki muukin menee penkin alle. - -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Kaikkein parhaiten Ilmestyskirjaa ymmärtävät adventistit ! Suurella osalla näyttävät menevän Ilmestyskirjan selitykset aivan sekavasti.
Jos ei tunnista petoa ja pedonmerkkiä, niin kaikki muukin menee penkin alle.Kyl oot sit niin kujalla, ku olla voi... onneks et ihan ateistiasteella kummiskaan.
Usko pois että tiedän ja tunnen advareitten kirjallisuuden. Tuossahan tuokin on käteni ulottuvilla, setäni Olavi Rouheen kirjoittama teos Ilemstyskirja "kaikkien aikojen suurin draama". Ei ihan kokonaan puppua mutta aika pitkälle, sen voin sanoo. Rauha hänen sielulleen mutta asioita on käsiteltävä nykyäään vähän eri tavalla, koska sinetit ovat auenneet, sanaa on avattu ja lukijat ovat saaneet valon. - 1234567...
-jarmo- kirjoitti:
Kyl oot sit niin kujalla, ku olla voi... onneks et ihan ateistiasteella kummiskaan.
Usko pois että tiedän ja tunnen advareitten kirjallisuuden. Tuossahan tuokin on käteni ulottuvilla, setäni Olavi Rouheen kirjoittama teos Ilemstyskirja "kaikkien aikojen suurin draama". Ei ihan kokonaan puppua mutta aika pitkälle, sen voin sanoo. Rauha hänen sielulleen mutta asioita on käsiteltävä nykyäään vähän eri tavalla, koska sinetit ovat auenneet, sanaa on avattu ja lukijat ovat saaneet valon.Tähän vastaan ylifariseus_1:sellä järki luistaa, kirjoittaa järkevästi Ilmestyskirjasta ja muustakin. Viisaat adventistit ymmärtävät parhaiten Ilmestyskirjan sanomaa. Raamatun mukaan seurakunnassa on viisi viisasta ja viisi tyhmää.
Olavi Rouheen kanssa en ole ollut puheyhteydessä. - -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Tähän vastaan ylifariseus_1:sellä järki luistaa, kirjoittaa järkevästi Ilmestyskirjasta ja muustakin. Viisaat adventistit ymmärtävät parhaiten Ilmestyskirjan sanomaa. Raamatun mukaan seurakunnassa on viisi viisasta ja viisi tyhmää.
Olavi Rouheen kanssa en ole ollut puheyhteydessä.Minä tunnen ne kaikki, ovat sukulaisiani. Kujalla vaan pahasti, valitan. Onneksi ei vie taivaspaikkaa mutta ongelmiin joudutte, ellette ala tajuamaan mikä on Jeesuksen Kristuksen suurin merkitys ja tuomaan sapatti Jeesuksen ja ihmisten alle, alamaiskeksi. Suurin ihme on se että jos Raamatussa lukee jotain, niin sitä ei haluta tunnustaa, vaan hypitään yli kuin joku Raamatun paikka olisi saastainen.
- -jarmo-
1234567... kirjoitti:
Tähän vastaan ylifariseus_1:sellä järki luistaa, kirjoittaa järkevästi Ilmestyskirjasta ja muustakin. Viisaat adventistit ymmärtävät parhaiten Ilmestyskirjan sanomaa. Raamatun mukaan seurakunnassa on viisi viisasta ja viisi tyhmää.
Olavi Rouheen kanssa en ole ollut puheyhteydessä.Katso esim. mitä Pertsa toi ilmestyskirjasta. Millä ihmeellä sä selität tän, ettei tuhatvuotiskautta vietetä maan päällä, jos Ilmestyskirja 20:9 sanoo että "Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa TAIVAASTA ja kuluttaa heidät."
Tässä kuvattiin että siellähän se oli maan päällä, täysin sanasta sanaan. - 1234567...
-jarmo- kirjoitti:
Katso esim. mitä Pertsa toi ilmestyskirjasta. Millä ihmeellä sä selität tän, ettei tuhatvuotiskautta vietetä maan päällä, jos Ilmestyskirja 20:9 sanoo että "Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa TAIVAASTA ja kuluttaa heidät."
Tässä kuvattiin että siellähän se oli maan päällä, täysin sanasta sanaan.1000 vuotta pyhät ovat taivaassa ! Maanpäällä ei pyhät 1000 vuotista kautta vietä. 1000 vuoden ajan jumalattomat ovat kuolleina maanpäällä ja paholainen sidottuna sen 1000 vuotta.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus tuomiolle. Ilm.20:3. Kuin ne 1000 vuotta ovat loppuun kuluneet sen jälkeen paholainen päästetään irti vähäksi aikaa.. . .
Paholainen villitsee herätetyt jumalattomat ja he nousevat yli maan AVARUUDEN ja piirittävät pyhien leirin, mutta tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema. Eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.
Minkäännäköisessä valtakunnassa, eikä ajassa kukaan ei enää joudu kirouksen alaiseksi, eikä kuole 100 vuotiaana Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. Kaikki synnytykset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesuksen toiseen tulemiseen päättyy kaikki Vanhan testamentin ennustukset 1000 vuotisesta maanpäällisestä valtakunnasta, koska he tuhosivat Messiaansa.
Uusi taivas ja uusi maa luodaan vasta tuhannenvuoden jälkeen, kun jumalattomat on tuhottu. - -jarmo-
1234567... kirjoitti:
1000 vuotta pyhät ovat taivaassa ! Maanpäällä ei pyhät 1000 vuotista kautta vietä. 1000 vuoden ajan jumalattomat ovat kuolleina maanpäällä ja paholainen sidottuna sen 1000 vuotta.
1000 vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus tuomiolle. Ilm.20:3. Kuin ne 1000 vuotta ovat loppuun kuluneet sen jälkeen paholainen päästetään irti vähäksi aikaa.. . .
Paholainen villitsee herätetyt jumalattomat ja he nousevat yli maan AVARUUDEN ja piirittävät pyhien leirin, mutta tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema. Eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.
Minkäännäköisessä valtakunnassa, eikä ajassa kukaan ei enää joudu kirouksen alaiseksi, eikä kuole 100 vuotiaana Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. Kaikki synnytykset ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesuksen toiseen tulemiseen päättyy kaikki Vanhan testamentin ennustukset 1000 vuotisesta maanpäällisestä valtakunnasta, koska he tuhosivat Messiaansa.
Uusi taivas ja uusi maa luodaan vasta tuhannenvuoden jälkeen, kun jumalattomat on tuhottu.Mä voisin ihan yhtä perusteettomasti apinaraivolla äittää et uus Jerusalem on rakennettu kuun taakse ja me muutetaan sinne tuhatvuotiskaudeksi. Yhtään Raamatun paikkaa ei tue ajatusta, päin vastoin, koko Raamattu toitottaa jotain ihan muuta. Mutta kun oon täysin aivopesty niin ajattelemaan, niin en anna siitä periksi, vaan tinkaan hamaa katkeraaan loppuun saakka niin että kuun takana ollaan.
- offi10001
Voi kumpa keskustelisitte teoriassa kristinuskossa kuinka asiat haluttiin n, 2000 vuotta sitten uskontoon laittaa ,- nii voisin osallistua .
Mutta kun katson että jotkut ottavat uskon aivan tosissaan, niin siitä lähtökohdasta näitä asioita on minunkin lähestyttävä ja kun olette tosimielessä toistenne tukissa kiinni en esitä noita väitteitä minkä suuntauksen opissa mitenkin uskotaan. - miettikää ite tätä
Silloin ensimmäiset putoavat viimeisiksi ja ne joita on pidetty viimeisinä nousevat ensimmäisiksi!
- eppäilen
Tuskin seksimessuille menisi.
eppäilen kirjoitti:
Tuskin seksimessuille menisi.
Älä ole nin varma, onhan Hesekiel 23 ihan pelkkää pornoa.
- -jarmo-
netpunk kirjoitti:
Älä ole nin varma, onhan Hesekiel 23 ihan pelkkää pornoa.
...sanoo mies jonka edestä tuolit viedään.
-jarmo- kirjoitti:
...sanoo mies jonka edestä tuolit viedään.
Hhahh....haahha...hahhh....hhahhaha.
Jarmo, vaikutat ärtyneeltä kuten aina.
hahhh....hahhha..hhahha- -jarmo-
netpunk kirjoitti:
Hhahh....haahha...hahhh....hhahhaha.
Jarmo, vaikutat ärtyneeltä kuten aina.
hahhh....hahhha..hhahhaVastahan mä aloitin sun pilkkaamisen :D naurussa onkin pitelemistä.
-jarmo- kirjoitti:
Vastahan mä aloitin sun pilkkaamisen :D naurussa onkin pitelemistä.
Jatka samaan malliin. Olet oikein viihdyttävä!
- -jarmo-
netpunk kirjoitti:
Jatka samaan malliin. Olet oikein viihdyttävä!
Samoin rakkaani.
- offi10001
HESEKIELIN KIRJASSA 23 luvussa
Ohola ja Oholiba ovat vertauskuvat Israelin ja Juudan tuhotuille valtioille ja syyhän tuohon tuhoon oli löydettävä !- -jarmo-
netpunk kirjoitti:
On se silti todella huonosti kirjoitettua pornoa.
Olen samaa mieltä, jos nimittäin löydät Raamatussa jotain seksuaalisesti kiihottavaa, niin voin kertoa erään salaisuuden. Hyvin varustellusta kaupasta löytyy sitä varten ihan oma hyllyosasto lehtiä ja sellaisia. Ne on siellä paljon Raamattua paremmin asiaan perehtyneet.
- nangu
-jarmo- kirjoitti:
Olen samaa mieltä, jos nimittäin löydät Raamatussa jotain seksuaalisesti kiihottavaa, niin voin kertoa erään salaisuuden. Hyvin varustellusta kaupasta löytyy sitä varten ihan oma hyllyosasto lehtiä ja sellaisia. Ne on siellä paljon Raamattua paremmin asiaan perehtyneet.
Sanoo alan mies!
- -jarmo-
nangu kirjoitti:
Sanoo alan mies!
Kyllä, naulan kantaan, alan mies. Turvallisuusalalla pitkään olleena voin kertoa että olen napannut aika monta myymälävarasta ko. hyllyltä.
- -jarmo-
nangu kirjoitti:
Sanoo alan mies!
No ennen ku joku asiaan perehtynyt ehtii sanoa, niin myymälänäpistelijästähän on kyse ja näpistelijän voi ottaa perustellusti kiinni vasta kun ns. kassalinjat ovat näpistelijä ylittänyt. Se tarkoittaa sitää että näpistelyrikos saa lainvoiman vasta kun rikoksentekijä yrittää lähteä maksamatta. Niin kauan kun tuote on myymälässä, näpistelijällä on perusteltu syy vedota maksamisikeeseen.
- Kingu
nangu
Siinäkö näkökulmasi Jeesuksen tulemiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785