Verotiedot 2013 - Kuka tienasi eniten Ulvilassa?

julkinen verotutkija

Vuoden odotetuin hetki on hyvin pian: ma 3.11.2014 klo. 8.00. Se on hetki, jolloin Verohallinto paukauttaa eetteriin kaikkien suomalaisten julkiset verotiedot. Sieltä löytyvät kaikkien ulvilalaisten tulot, niin omasi kuin naapurisi tiedot mitään salaamatta.

Mutta kuka tienasi Ulvilassa eniten vuonna 2013? Kuka yllätti tällä kertaa ja kuka ei yllättänyt? Kuka oli rehellinen ja maksoi "pelleilemättä" paljon veroja, kuka huipputuloinen taas "keinotteli" tulonsa niin, että Verottaja jäi nuolemaan näppejään? Se selviää ma 3.11.2014.

Kurkista täältä uunituoreisiin ma 3.11.2014 klo. 8.00 julkaistuihin verotietoihin:

http://www.satakunnankansa.fi/verotiedot
http://www.taloussanomat.fi/verotiedot/
http://www.ksml.fi/erikoissivut/verotiedot/

Ketä sinä veikkaat Ulvilan yllättäjäksi?

6

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennustajaeukko

      Vuoden kuluttua on mielenkiintoista nähdä paljonko Cimcorpin myyneet tahot ovat tienanneet.

      Veikkaan, ettei Ulvilan verotulot tuosta paljoa pompsahda.

      • sitä odotellessa

        Kyllä. Jos ja kun Cimcorpin myyneet tahot saavat rahansa verovuoden 2014 aikana, tulevat ne tiedot julkisiksi 2015 marraskuun ensimmäisenä arkipäivänä.

        Sitä odotellessa pitänee ensin kurkata huomenna, maanantaina, julkaistavat tiedot...


    • pokerihai....

      eipä näy ainakaan mun tietoja vaikka veikkaan et olen suurimmasta päästä

      • julkinen verotutkija

        Euroopan sisällä nettipokerivoitot oavt verottomia.

        Näillä verolistoilla on nimensä mukaisesti VEROA maksaneet henkilöt.


    • Huijarii

      Olet tainnut harrastaa veronkiertoa....

      • julkinen verotutkija

        EU-voitot on verottomia. Listoilla näkymätön pokerinpelaaja ei siis ole rikkonut lakia, jos voitot on Eurooppaan rekisteröidyiltä sivustoilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe