Rintojen imeminen

tisuli

Mä nautin siitä että mies imee mun tissejä.

37

3122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mansen miäs

      Niin minäkin tykkäisin päästä imeen ja nuoleen rintoja ja katsella kun nainen nauttii siitä. Näin vanhamies kun vaan ei saa mistään halukasta,ei ainakaan Tampereelta? HARMI ;(

      • Anonyymi

        Minä antaisin sinun kyllä imeä. Kerro itsestäsi enemmän.
        // Tyttö pohjanmaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä antaisin sinun kyllä imeä. Kerro itsestäsi enemmän.
        // Tyttö pohjanmaalta

        Olen minäkin halukas imemään rintojasi. Munkin nännit kaipaavat sun huulet.
        Olen keskipohjanmaalta ja pääsen liikkumaan. Annatko s postisi?


    • nännifriikki

      Noin on onneksi yleensä. Herkimmät saa jopa orkun tissien imemisestä. Johtuneeko heikosta itsetunnosta, että kaikki ei nauti eikä halua?

      • Anonyymi

        Heti tekee mieli ku kuulee puhuttavan rintojen imemisestä ja otte saa koventua ku = vpimakas kiihotus!!!


    • mansen miäs

      Sulla taitaa olla kaveri joka syö sun rintoja?

    • nännit on parhaat

      Samoin miehenä kiihotun kovasti, kun nainen pyörittelee sormin, nuolee ja imee nännejäni. Niistä tuntuu olevan suora yhteys, ikäänkuin jonkinlaiset sähköjohdot, kulliini.

      • antautuja

        On se vaan niin kiimaista kun mies hyväilee, imee ja panee tissien väliin ja välillä saa vaikka imee miestä Nam.


      • Anonyymi
        antautuja kirjoitti:

        On se vaan niin kiimaista kun mies hyväilee, imee ja panee tissien väliin ja välillä saa vaikka imee miestä Nam.

        jos suuret nännit ne vielä suurenee suussa voi välillä nuolasta alempaaki


    • Aaasiih.

      Eräällä naisystävälläni d-kupin rinnat hänen ratsasraessa päälläni, ja rintojen heiluessa kasvojeni yllä nuolin nännipihaa. Ihana asento, me oltiin aivan fiiliksissä.

      • Anonyymi

        naisen nännit selän päällä tuntuvat ihanalta samalla kun panee sauvalla


    • tissimies.

      Ei mikään voita tissejä, niissä on kaiken alku, ja voi, kun niitä saa imeä, siihen intoa riittää.

      • Anonyymi

        Kiihotun ku luen noita imemis tekstejä!! Saispa heti imettää miestä, nyt jo paikat kutiaa / kostuu!!!!


    • ihan kiimassa

      Vaimoni saa orgasmin pelkästä nännien käsittelystä. Kielellä toista nänniä ja sormenpäillä puristellen toista nänniä.

      • mansen miäs

        Tuollaisia rintoja ois ihkua imeskellä,seurata katseella ku nainen saa orkkuja..


      • Anonyymi

        Olisinpa sun käsittelyssä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa sun käsittelyssä!!!

        Mistä päin olet voisin pitää hyvänä ja imee nännit hellästi.


    • ja sekin vielä

      kuumassa löylykauhassa

      • Anonyymi

        Suvin tissi mahtui juuri ja juuri löylykauhaan,puolet jäi vielä esiin siitä


    • Anonyymi

      Kiihottuu ja kostuu ihanasti ku imetään rintoja !!

      • Tahtoisin kovasti löytää naisen vakituiseksi tissien imettäjäksi, olisi aivan ihanaa pitemmän kaavan mukaan antaa huomiota tisuille. Varsinkin kookkaille sellaisille


      • Anonyymi

        Ihanaa.. milloin mä voin tulla? 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa.. milloin mä voin tulla? 😆

        Tule kirjoittelemaan treffien puolelle, löydät mut nimimerkilläni


      • Anonyymi
        SeikkailevaMies kirjoitti:

        Tahtoisin kovasti löytää naisen vakituiseksi tissien imettäjäksi, olisi aivan ihanaa pitemmän kaavan mukaan antaa huomiota tisuille. Varsinkin kookkaille sellaisille

        Odottelen imijää,!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen imijää,!!!

        Missä.olet tisseinesi?


    • Anonyymi

      Tästä on aikaa useampi vuosi. Oli tilanne jossa olin t-paita päällä olevan reilusti yli 50v naisen lähellä ja jotenkin silmäni eksyi t-paidan aukkoon. Tilanne kesti ehkä kymmeniä sekunteja kunnes tajusin että ”silmät” muualle. En tiedä mitä hän ajatteli. En tiedä syöttikö hän sen jutun vai antoiko hän sen tapahtua tai miten hän sen koki. Tuosta meni tunnin verran aikaa, niin hän kyllä kuittasi tapahtuneen sen hetkiseen keskusteluun sopivalla tavalla. Ja edelleenkin olemme kavereita. Silloin mietin häntä ”sillä” tapaa aika paljon. Nyt olen vähän rauhoittunut!

    • Minä rakastan sitä, kun nännejäni imetään , puristellaan ja nuollaan... Haluaisin, että joskus saisin tuntea myös naisen huulet nänneilläni...

      • Anonyymi

        Siihen olisi mahdollisuus, tulisitkos imettämään tisujasi pariskunnalla. Joko niin että molemmilla tisuilla on imijä, tai mies katsoo kun nainen imee. Hki


    • Anonyymi
    • Pidän kun saan imeä rintoja,imeä nännejä..... puristella tissejä..... hieroa puristellen tissejä. Se on niin ihana tunne. Pehmeä ja pyöreät muodot on ihanat.

      • Ja sen jälken kielisin ja imeskelin häpyhuulia


    • Anonyymi

      Hei! Oma str­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­­lle, jotk­a haluav­­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://3255222.com/H/w5Zc 👈

    • Anonyymi

      Naisen tissit - aaaah!
      Varsinkin jos ne saa kavaa esiin seksikkäistä rintaliiveistä ja päästä imemään nänni suuhun!!! Esim. yökerhon loosissa... tai vessassa...

      Jukka

    • Anonyymi

      Oulussa isot deet , kunnon utareet kaipaa imua. Joko koneellista tai ihan manuaalista. Voin imettää autossa, myös konelypsy tai käsinvenytys käy. Sitominen siniseksi ja nännipihdit myös käy.

      • Anonyymi

        Vaimolla 100E rinnat ja isot nännit kivaha nniitä on imeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimolla 100E rinnat ja isot nännit kivaha nniitä on imeä

        No jos sellainen on vaimollasi niin voin tulla niitä imee kun noin kehut niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimolla 100E rinnat ja isot nännit kivaha nniitä on imeä

        Imisin niitä mielelläni

        Gunnar65 espo


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe