on tulossa, mutta milloin,,,,
Junapysäkki tulossa
20
303
Vastaukset
- 3+9
Sitten, kun paikallisliikenteen asianmukainen kehittäminen vaikuttaa VR:n toimitusjohtajan ököbonuksiin.
Nykyisellään VR ei ole mikään palvelulaitos, vaan sen tehtävänä on tuottaa rahaa.
En ole junalla matkustanut enää vuosiin, sillä lentäminen on halvempaa. Tosin Aura Turku välillä lentäminen ei taida auttaa.- 3+10
OLi vaahtosammuttimen kokoisena mukava matkustaa junalla Aursta Lappeenrrannan suuntaan. Riittäisi, kun pääsisi Turukuunkin.
- Kertausoppi
VR tekee bisnestä junaliikenteellä, jotka kustantaa asiakas ja/tai yhteiskunta tukiaisilla.
Liikennevirasto vastaa rataverkosta ja asemista/seisakkeista valtion budjetin myöntämin varoin.
- Ei onnaa...
Populistien puhetta kaikki tyynni. Vaatisi väille Turku-Loimaa uuttaa rataa noin 7 kilometrin matkalle ja siltikin uusien junien tuominen mukaan välille olisi lennonjohdollisesti käytännössä mahdoton tehtävä. Käykää katsomassa millaisesta rännistä juna menee Maarian Prisman vierestä niin ymmärrätte mistä on kyse.
niin ja rahaa pelkästään tuohon vaadittaisiin noin 60 miljoonaa euroa. - 2015
.
- Anatoli Perushin
Ei tule junaa kun kerran asemakin purettiin.
- nostan
- sinnekin
Junalla
- nm1
Ok.
- onkin
Poistettu
- justtttt
MinnaSmile
- okkkkkkk
On.
- moih
....
- junatttttt
Juna
- tulisisesitten
Mihin?
- eitietoosiitäkään
????
- Lentäväkalakukko
Jahka Onnibus tai joku muu tuo lättähattunsa raiteille.
http://yle.fi/uutiset/saako_vr_kilpailijan_matkustajaliikenteeseen__ministerion_mukaan_kiinnostuneita_on_ilmoittautunut/8765394 - JFGGF
GYJFGJ
- Kiitojuna
Juna hiljentää Auran kohdalla noin hölkkävauhtiin, jotta ihmiset voivat hypätä pois. Vaatii hyvää kuntoa päästä liikkuvaan junaan.
- Yheksätoista
Tarttis ensin sen Assan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433