Paritalo

Sampo.

Olimme rakennuttaneet kauas muista naapureista paritalon koulutoverini kanssa, mutta hän oli joutunut myymään osuutensa jo ennen valmistumista muuttaessaan työn perässä.

Saimme siis tuiki tuntemattomat naapurit.

Asia muuttuikin myönteiseksi, sillä naapurin Riku ja Terhi osoittautuivat erittäin miellyttäväksi pariksi. Terhi oli vielä poikkeuksellisen kaunis, nainen oikein isolla N:llä. Pyöreys oli juuri oikeissa paikoissa ja kapeus oikeissa. Vaalea pitkä tukka, herttainen ilme, suorastaan lumoava olemus.

Kesä kun oli, Terhi usein teki puutarhatöitä numeroa liian pienissä bikineissä. Ne kun olivat aivan liian pienet, tuli vähintään selväksi, että hänen vittunsa oli aivan paljas. Pienuudesta huolimatta vähäinen vaate meni vielä syvälle vitunrakoon. Huh, huh, mikä näky.

Hän oli niin kaunis, että katselin häntä usein aivan kyrpäni pystyssä. Onneksi vaimoni Heli ei ollut lainkaan mustasukkainen, joten saatoin kertoa hänelle ja hän kertoi tuntevansa samoin Rikua kohtaan.

Heli oli mennyt muutamaksi päiväksi sukulaisiin ja Riku viikoksi työmatkalle. Olimme siis jääneet Terhin kanssa kahden. Terhi otti aurinkoa liian pienissään, mutta sitten yht´äkkiä riisui ne pois. Huuteli minulle pihan yli, että liian pienethän ne ovat, puristavat, ja hymyili valloittavasti.

Näin nyt Terhin ensi kertaa alasti. Hänen vittunsa oli paljon kauniimpi, kuin olin osannut odottaa, kokonaan posliinina ja suloisen sileänä. Pienet häpyhuulet näkyivät selvästi raossa seisoltaankin. Hänen rintansa eivät suuntautuneet maata kohti, vaan eteenpäin, vaikka hän riisui yläosansa. Ja kaikkein paras oli hänen suloinen hymynsä.

"Kuule, Sampsa, kyllä sinäkin voit ottaa rajatonta rusketusta. Tässä on huovalla tilaa kahdellekin. Aurinkovoidettakin riittää."
Puhe oli kyllä niin selvää, ettei jäänyt kuin totella. Riisuin siis sortsit ja paidan ja kävelin toiselle puolelle.

Kun tulin Terhin luo, hänellä oli jo käsi ojossa aurinköoljyn kanssa ja hän pyysi minua levittämään sitä selkäänsä. Toimin käskystä, mutta kuinka ollakaan käsi lipesi hiukan jalkoväliin. Terhi ei suinkaan pahastunut, vaan työnsi vittunsa voimallisesti esiin, jotta sain senkin öljyttyä.

Sitten Terhi vaati sivellä myös etupuolen. Sivelin käsivarsille, rintoihin (lääh), vyötärölle, lanteille. En malttanut, vaan voitelin hänen vittunsa uudestaan. "Mites, eikös se jo äsken saanut öljyä, vai pettääkö muisti?" Ja hän hymyili taas valloittavasti.

"Nyt on minun vuoroni öljytä. Ole ihan luonnollisesti. En ole huomaavinaankaan, että sinulla ottaa eteen. Jos totta puhutaan, kai huomasit, että minunkin vittuni on aivan märkä." "Joo, kyllä huomasin, mutta en ollut huomaavinani."

Terhi voiteli minut huolellisesti, mutta sitten hän sanoi: "Mitäs tässä enää teeskestelemään. Saat työntää ihan paljaan kyrpäsi paljaaseen vittuuni. Käytän näes pillereitä.

7

9906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sampo.

      jatkuu

      Ei siinä kerinnyt miettimään, mikä asento, työnsin kyrpäni suoraan hänen mehukkaaseen vittuunsa. Pidin sitä siellä hetken aikaa hiljaa ja sitten aloitin vähäisen liikuttelun.

      Kiihdytin vauhtia ja Terhi rupesi huohottamaan: "Olen monta kertaa onanoinut ajatellessani, miten työnnät kyrpäsi sisääni. Kun huomasin, että katselet minua, olen jo etukäteen peilin ääressä katsonut, että bikinit ovat tarpeeksi pienet ja työntänyt alakankaan vitunrakoon. Olen vieläpä kaventanut sitä, jotta voisin näyttää SINULLE niin paljon, kuin uskallan. Olen nähnyt kiitollisen ja hyväksyvän ilmeesi. Se on kuule nannaa."

      Likuttelin kyrpääni hänen vitussaan kuin raivotautinen. "Sinä olet ihana lutka, oikea katuhuora, haureellinen vosu, olet täydellinen irstailija. Olen minäkin monta kertaa tyhjentänyt pallini ajatellessani sinun huoranvittuasi ja herttaista ilmettäsi.

      Laukesimme niin voimakkaasti, että henki salpautui hetkeksi. Kun olimme hetken levänneet, aloin nuolla hänen ihanaa vittuansa. Ei ollut mitään kiirettä. Imin hänen klitoristansa, pieniä häpyhuulia ja työnsin välillä kieleni hänen emättimeensä.

      Kului varmaan toista tuntia. Mutta sitten Terhi taas alkoi pitää ääntä ja kiemurrella nautinnosta. Työnsin kyrpäni hänen vittuunsa ja tein edestakaisia liikkeitä. Terhi vastasi ihanasti puristaen vittuansa ja painamalla välillä klitoriksensa minua vasten. Laukesimme rauhallisesti ja ihanasti, niin että tunsimme hyvänolonaallon, joka toisesta virtasi.

      Terhi sanoi, että käy hakemassa mehua. Samalla kävin itsekin suihkussa. Kun terhi palasi mehukannun ja lasien kera, hänkin oli käynyt suihkussa ja tarjoili nyt mehua, mutta availi myös käsillään irstaasti huoranvittuaan. Ihana tyttö ja ihanat elimet.

      Kävimme ottamaan aurinkoa. Terhi kertoi, että heidän puolestaan ei ollut tapahtunut mitään kielteistä. Oli Rikun kanssa jo edeltä sovittu, että voisi olla myös toisen kanssa. Ei aviopuoliso omista toista. Itse asiassa he ovatkin puhuneet, että jos vain meille sopii, he ovat valmiit meidän kanssamme harrastamaan yhdyntää yhtä luonnollisesti kuin pariskunta harrastaa keskenäänkin.

      Kerroin hänelle, että mekin olimme varovasti puhuneet siitä.

      • pillua ja pillereitä

        Heli oli mennyt muutamaksi päiväksi käsi ojossa sukulaisiin ja Riku oli tyhjentänyt pallini ensi kertaa alasti. Kun tulin Terhin luo, hänellä oli jo puoliso turvoksissa. "Sinä olet raivotautinen, oikea tamponinnaru, paksu katuhuora"! Terhi taas tarjoili nyt mehua ja pillereitä. Kylläpä teki höpöä. Terhi vaikeroi tukahtuneesti ja räjähti palloineen asuntojemme väliin pillereitä nautittaessa. Panin Rikua varovasti koira-asennossa. Kylläpä teki höpöä. Terhi oli jo tullessaan huomiotaherättävän paksu ja turvoksissa.Oli äärimmäisen ihanaa katsella, miten tamponinnaru oli vitun kohdalla ojossa. Samalla käteni teki edestakaisia liikkeitä, kuin raivotautinen. Kylläpä teki höpöä. Voi, että käteni oli aivan turvoksissa ja pallini paisuneet ja liukkaat. Huh, huh, mikä näky. Heli sanoi, että saan pitää pallini. Tytöt ompelivat geishapalloja kyrpääni. Samassa pallini räjähti, ajatellessani teetä ja pikkuleipiä. Imin mehua ja pillereitä kuin raivotautinen. Kylläpä teki höpöä.


    • Sampo.

      jatkuu

      Soitin heti Helille ja kerroin, että olin ollut miellyttävässä yhdynnässä Terhin kanssa ja mitä hän oli sanonut. Heli innostui valtavasti. "Sittenhän se on ihan selvä, että kaikki haluamme yhdyntää toistemme kullan kanssa. Kun Riku vain tulee ensin työmatkaltaan, he ovat tervetulleet meille."

      Kerroin Terhille Helin terveiset. Hänkin innostui. Lupasi, että tulevat perjantaina klo 18. Terhi soitti Rikulle, joka otti tiedon mielihyvin vastaan. Olin vielä Terhin kanssa lukuisissa suloisissa yhdynnöissä, kolme kertaa päivässä, kunnes Heli tuli sukulaisista.

      Heli oli kovasti kiihottunut. Hän sanoi, että oli tulevaa odottaessaan onanoinut neljäkin kertaa päivässä. Ajatellut yksityiskohtaisesti, miten Rikun muna liukuu hänen vittuunsa ja tekee siellä höpöä. Ajatuskin on superkiihottava.

      Työnsin käteni hänen vittuunsa ja havaitsin, että hän oli aivan märkä ja turvoksissa. Klitoris ja häpyhuulet olivat paisuneet ja liukkaat. Heli sanoi, että saan tulevaa odotellessa leikkiä Rikua. Hän tuntee, miten Riku hyväilee hänen vittuaan ja tunkee suuren kyrpänsä sisälle. Tuntuupa se hyvältä. Hän näkee sielunsa silmin Rikun nautinnollisen ilmeen. Voi, että he nauttivatkin,

      Heli oli aivan kiimassa fantasioidessaan. Minä puolestani leikin Rikua ja panin häntä ruokottomia puhuen. Irstailimme hekumallista yhdyntää ajatellen ja sitten laukesimme eläimellisesti. Kylläpä teki höpöä.

      Heli sanoi, että voisin Rikua odotellessakin yhtyä Terhin kanssa, jos vain mallaisin Rikua hänen kanssaan kunnes Riku oikeasti tulee. Niin sitten teinkin. Oli yhtä huoraamisjuhlaa. Panin Terhin kanssa pari kertaa päivässä ja saman verran Helin kanssa. Tuntui todella siveettömältä ja rivolta, ja niin ihanalta,

      Emme oikeastaan jännittäneet heidän tullessaan visiitille, mutta odotus oli kyllä ollut kihelmöivä. Terhi oli jo tullessaan alaosa paljaana ja huolitellun posliinina. Samoin Heli. Suutelin heti Terhin sulovittua, Riku Helin. Suorimme suoraa tietä leveälle sängylle. Sekä Heli että Terhi olivat äärimmäisen kiihottuneita. Siinä alaosattomissa he kumpikin tarjosivat vittunsa pantavaksi koira-asennossa.

      Riku työnsi kyrpänsä heti Helin läpimärkiin elimiin ja minä Terhin. Tässä yhdynnässä emme suinkaan nauttineet vain seksistä toisen puolison kanssa, vaan siitä, miten oma puoliso nautti toisen kanssa. Oli äärimmäisen ihanaa katsella, miten Heli tukahtuneesti vaikeroi, kun Riku liikutteli kyrpäänsä hänen vitussaan. Ja sitten laukesin Terhin sisälle. Terhi räjähti samassa. Ja sitten Riku ja Heli. Ihanaa, irstasta.

      Tee odotteli kuumana keittimessä. Terhi ja Riku sanoivat, että heillä on vähän tuomisiakin. Olivat ostaneet vaalensiniset, valkoisella pitsillä reunustetut istuinaluset tyttöjen käytettäväksi, sievät kuin mitkä. Tytöt ottivatkin aluset heti käyttöönsä, levittivat ja näyttivät suloista vittuaan teetä ja pikkuleipiä nautittaessa.

      • Like (y)

        Hyvä idea kirjottaa novelli kimppaseksistä! Aika rajua kamaa... ;)


    • Sampo.

      jatkuu

      Samalla kun tytöt keimailivat ja levittivät vittuaan, syntyi myös keskustelua piha-asusta. Heli aloitti ja kysyi Rikulta, miten miehet toivoivat heidän pukeutuvan pihalla oleiltaessa. Miehet sanoivat, että tietysti sään mukaan.

      Tuumivat, että hellesäällä voisi olla bikini, jossa olisi tavallinen yläosa. Sitä voisi käyttää pelkastään alaosattomana tai sitten alaosassa olisi pisaranmuotoinen suuri aukko vitun kohdalla. Aukon yläkärki ulottuisi ylhäällä bikinin alaosan yläreunaan asti ja kangas kaventuisi nivusien kohdalla kapeiksi nauhoiksi.

      Voisi käyttää bikinien kanssa myös geishapalloja. Voisi ottaa sellaisen mallin, jossa palloja ja poistonauhaa peittäisi yhtenäinen silikonipinta. Kun nauha valuisi vitusta, se olisi huomiotaherättävän paksu. Kuukautisten aikaan riittäisi, että tamponinnaru olisi hyvin esillä.

      Asua voisi vaihdella, välillä alaosa, välillä ilman, välillä pallot, välillä ilman. Yläosan voisi poistaa vain, jos alaosankin. Päinvastoin on kyllä etelän rannoilla suosittu, mutta enemmänkin poikamainen. Oikein kovalla helteellä, ja miksei muutenkin, voisi käyttää myös puseroa, jotta hartiat eivät palaisi.

      Päätimme vielä rakennuttaa asuntojemme väliin lisäoven, jotta talvellakin pääsisi sisäkautta toisen puolelle naimaan ilman, että tarvitsisi välillä pukeutua. Ovelle tulikin paljon käyttöä.

      Päätimme tapaamisen siten, että miehet olivat tyttöjen kanssa pitkään 69-asennossa. Heli imi ahneesti Rikun kyrpää ja Riku Helin pillua, minä Terhin pillua ja Terhi minun kyrpääni. Kun olimme äärimmilleen kiihottuneet, työnsimme kyrpämme heidän vittuunsa ja laukesimme sinne, niin myös tytöt. Ihana orkku.

      Tytöt eivät löytäneet ihan sellaisia bikinejä, kuin olimme tarkoittaneet, mutta kätevinä käsistään he ompelivat tavallisista bikineistä. Molemmat ottivat yhtäläiset keltaiset. Geishapallot he saivat juuri suunnitellut. Tytöt käyttivät pihalla aina, kun sää salli, joko posliinin näyttäviä bikineita palloineen tai kokonaan alaosattomia. Kyllä oli kaunista.

      Olimme myös usein yhdynnässä, perin usein, mutta emme suinkaan unohtaneet omaakaan puolisoa.

    • Roinatan jr

      Roinatan panee vitusti paremmi

    • Heikun keikun.

      Höpö höpö mitä loruja täälläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe