Hamppi erotettu..!

Kapitalistiriistäjä

No nyt on sitten taas yksi hamppi erotettu kuljetusliikkeen palveluksesta ja tiedoksianto on saatu hampille tänään..!

Sössimistä sössimisen jälkeen ja pöpellystä väliin..! Ei se yhtään naukunut..otti vaan tyynesti ja keräsi romunsa Nissan Sunnyynsä.
Uskomattomia tyyppejä maa päällään kantaa. Asiaa ei voi ymmärtää kuin toinen yrittäjä ja kuljetusliikkeen omistaja.

9

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistriistäjä

      No joo syy erottamiseen oli se että hampilla oli paremmat hampaat kuin minulla ja sehän ei käy päinsä. Ja sekin että kaverilla oli vähemmän ulosotossa voudille kuin firmallani niin se oli myös syy potkuille. Nyt etsin uutta kaveria ajamaan 110 Scanian neliakselista moduliyhdistelmää 24/7-tyyppiseen ajoon. 8 Euroa tunnissa olis tarjolla. Kiinnostaako ketään?

    • Kuljetuspatruuna

      Oikea tyyli! Samoin toimin minä, täst eteenpäin. Kerrankin vielä turhapuro nirhaa kärryn renkaan kiveen, vetelee kärryä johdoista/letkuista tai vaan makoilee kopissa kun soitan niin heti tulee kenkää! Tää hyysääminen ihan oikiasti piisaa nyt! Oon yli 30 vuotta elättänyt ja hyysännyt hamppeja, mitä lie karvanaamoja, heidän perheitään ja ehkä koko sukuaan. Nyt sen aika on ohi. Juu. Se on semmonen juttu, juu. Ei perse taharo kestää enää vapaa-matkustajia.

      Kovaa tekstiä tulee, muutamat konjakki tujaukset on nyt otettua mutta se asian ydin on silti sama.

      Tyhjän saa pyytämättäkin!

      • Saksanseisojavoimaa

        Sinähän "hyysäsit" minuakin monta kertaa pesuhallin takahuoneessa kun olin sulla töissä. Vieläkin muistan sen tunteen kun sain tulla hampaattomaan suuhusi isolla kardaanillani ruiskauttaa ylimääräiset "rasvat" syvälle perääsi. Paljonko maksoitkaan silloin extraa tililleni jokaisesta herkästä hetkestämme? Itse en enää muista.


      • Kuljetuspatruuna
        Saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        Sinähän "hyysäsit" minuakin monta kertaa pesuhallin takahuoneessa kun olin sulla töissä. Vieläkin muistan sen tunteen kun sain tulla hampaattomaan suuhusi isolla kardaanillani ruiskauttaa ylimääräiset "rasvat" syvälle perääsi. Paljonko maksoitkaan silloin extraa tililleni jokaisesta herkästä hetkestämme? Itse en enää muista.

        Asiatonta puhetta, minä olen perheellinen mies ja lapsia on. Näkee jo tyylistäsi että mikä mies olet, onnea valinnallesi! täystuhot ja harvahampaat ovat taloudemme kehityksen suurin kulmakivi tänään. Sinunlaisiasi olemme me kansakunnan kivilajat elättäneet vuosia mutta sen aina alkaakin olla ohi, juu! Se on silla lailla että kohta koittaa tyhjätasku ruitteille lähtöpassit, juu! Muuten, se on semmoonen juttu kanssa että turha tulla yhdenkään sössijän mulle kukkoilemaan maksetuista/maksamattomista palkoista, minä en ole sopinunut minkään punalippu ay liikkeen kanssa palkoista. näin on.


      • Kalle Kapitaali
        Kuljetuspatruuna kirjoitti:

        Asiatonta puhetta, minä olen perheellinen mies ja lapsia on. Näkee jo tyylistäsi että mikä mies olet, onnea valinnallesi! täystuhot ja harvahampaat ovat taloudemme kehityksen suurin kulmakivi tänään. Sinunlaisiasi olemme me kansakunnan kivilajat elättäneet vuosia mutta sen aina alkaakin olla ohi, juu! Se on silla lailla että kohta koittaa tyhjätasku ruitteille lähtöpassit, juu! Muuten, se on semmoonen juttu kanssa että turha tulla yhdenkään sössijän mulle kukkoilemaan maksetuista/maksamattomista palkoista, minä en ole sopinunut minkään punalippu ay liikkeen kanssa palkoista. näin on.

        Koska kunnon palkkaa et edes pysty maksamaan siksi firmaasi kaikki pussikaljanjuojat päätyvätkin. Minun firmassani ammattilaisille maksetaan reilu korvaus ja homma toimii hienosti. Ei tarvitse kaltaistasi pesuhallissa takaapäin palkka maksetaan-tyyppien käytäntöä harjoittaa.


      • saksanseisojavoimaa
        Kalle Kapitaali kirjoitti:

        Koska kunnon palkkaa et edes pysty maksamaan siksi firmaasi kaikki pussikaljanjuojat päätyvätkin. Minun firmassani ammattilaisille maksetaan reilu korvaus ja homma toimii hienosti. Ei tarvitse kaltaistasi pesuhallissa takaapäin palkka maksetaan-tyyppien käytäntöä harjoittaa.

        kukaan ei varmaan huomaa,että täystuho Turhapuro kirjoittelee täällä minun nimimerkeillä,minulle aivan sama mitä uusavuttomat haisunäädät kirjoittaa,samaa epäkuranttia/sekundaa koko porukka.

        Alkaa muuten kohta teilläkin hymy hyytymään ,kun ihmiset tulee järkiinsä ja ruvetaan neuvottelemaan työpaikkakohtasesti ,sekä ammattitaidon mukaan työehdot.

        Loppuu tuo saaa...nan venkoilu ja uusavuttomuus ,kun näläkä tulooo ,niin rupeaa työnantajan kalusto pysyyn kunnossa ja sitte kaikki yhteiskunnan luteet ja rikkaruohot laitetaan pakkotyöhön ,jos meinaavat elää.

        Ilmasen rahan ja korvauksien maksamiselle pitää tulla loppu,jos ei muuten ,niin sitte pakkotyöhön .Rupeaa riittämään tämä uusavuttomien sekä maahanmuuttajien elättäminen.


      • Kalle FyrkanVoimaa
        saksanseisojavoimaa kirjoitti:

        kukaan ei varmaan huomaa,että täystuho Turhapuro kirjoittelee täällä minun nimimerkeillä,minulle aivan sama mitä uusavuttomat haisunäädät kirjoittaa,samaa epäkuranttia/sekundaa koko porukka.

        Alkaa muuten kohta teilläkin hymy hyytymään ,kun ihmiset tulee järkiinsä ja ruvetaan neuvottelemaan työpaikkakohtasesti ,sekä ammattitaidon mukaan työehdot.

        Loppuu tuo saaa...nan venkoilu ja uusavuttomuus ,kun näläkä tulooo ,niin rupeaa työnantajan kalusto pysyyn kunnossa ja sitte kaikki yhteiskunnan luteet ja rikkaruohot laitetaan pakkotyöhön ,jos meinaavat elää.

        Ilmasen rahan ja korvauksien maksamiselle pitää tulla loppu,jos ei muuten ,niin sitte pakkotyöhön .Rupeaa riittämään tämä uusavuttomien sekä maahanmuuttajien elättäminen.

        Oletko koskaan kuullut nimimerkin rekisteröimisestä???? Esität täällä olevasi kuljetusfirman omistaja muttet ymmärrä netin alkeellisimpiakaan toimintoja niin ei ole ihme että firmasi on juuri siinä tilassa kuin esität. Tyhmääkin tyhmempi johtaja vetää kyllä puoleensa samanlaisia työntekijöitäkin. Miksei millään muulla firmalla ole kertomasi mukaisia ongelmia??

        Hehe sulla muuten riittää rekisteröitäviä niccejä sillä ainakin seuraavat ovat sinun: Kapitalistiriistäjä, Kuljetuspatruuna,Saksanseisojavoimaa, Kalle Kapitaali, Iso Fyrkka jne. Nämä nyt on todistetusti niccejäsi sillä niin samanlaisia sisällöltään ovat useimmat kirjoitusket ettei jää asia epäselväksi.

        Nyt vaan kokovartalokyrpä laitat rekisteröinnin päälle niin ei tarvitse niccivarkaita kärsiä. Ai niin ethän sinä uskalla sellaista tehdä.


    • Maalaispoika oon

      Voisiko joku selventää sanan "niccivaras" jotain alan slangia se tietysti on????
      Kun kysyy ja vastaa itse niin kysyjä ja vastaaja ovat
      molemmat hyvin tyytyväisiä ja vastaukset menee aina nappiin.

      • Heinää kengässä

        Niccivaras käyttää jonkun muun itselleen omimaa ja käyttöönottamaa nimimerkkiä. Niccivarkauden voi estää rekisteröimällä nimimerkin itselleen jolloin sitä ei kukaan kyseisellä foorumilla voi käyttää. Ymmärsitkö? Oliko vaikea?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe