Usbi muisti jumittaa

JRJK

Ongelmia usb-muistien kanssa.

Minulla on kaksi erilaista usb-muistia ja ne ei tunnu millään toimivan koneellani. Kun taas esim. kouluni koneissa ne toimivat moitteettomasti.

Eli kun pistän muistin kiinni usbi porttiin niin xp kyllä ilmoittaa, että kytketty sandisk cruzer mini mutta yritäppä aukaista omatietokone kansio niin kone jumittuu. Muistin poistamalla kone palautuu entiselleen. Sama tuon toisen muistin kanssa. Olen päivittänyt xp:n kaikki ajurit ja hakenut msi:ltä piirisarja päivitykset yms mutta ei vaan toimi.

Joskus harvoin pääsee siihen asti, että omatietokone avautuu sekä vieläpä pääsen klikkaamaan usbimuistinkin auki ja näen sisällön mutta sitten kone taas jumittuu. Kun kone jumiutuu niin en pääse edes kytkemään usb-muistia pois päältä safety removen kautta. Mikä ihme tälläisen aiheuttaa. Koneessani tuki usb1.1 ja 2.0, molempia olen kokeillu ja sama tulos kummassakin.

Kone : emolevy msi ultra 845, prossu intel 2Ghz, win xp

Apuja???

1

730

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä vitsi :D
      [tämä on vitsipalsta]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      115
      2403
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1453
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      641
      995
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      878
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe