Ongelmia usb-muistien kanssa.
Minulla on kaksi erilaista usb-muistia ja ne ei tunnu millään toimivan koneellani. Kun taas esim. kouluni koneissa ne toimivat moitteettomasti.
Eli kun pistän muistin kiinni usbi porttiin niin xp kyllä ilmoittaa, että kytketty sandisk cruzer mini mutta yritäppä aukaista omatietokone kansio niin kone jumittuu. Muistin poistamalla kone palautuu entiselleen. Sama tuon toisen muistin kanssa. Olen päivittänyt xp:n kaikki ajurit ja hakenut msi:ltä piirisarja päivitykset yms mutta ei vaan toimi.
Joskus harvoin pääsee siihen asti, että omatietokone avautuu sekä vieläpä pääsen klikkaamaan usbimuistinkin auki ja näen sisällön mutta sitten kone taas jumittuu. Kun kone jumiutuu niin en pääse edes kytkemään usb-muistia pois päältä safety removen kautta. Mikä ihme tälläisen aiheuttaa. Koneessani tuki usb1.1 ja 2.0, molempia olen kokeillu ja sama tulos kummassakin.
Kone : emolevy msi ultra 845, prossu intel 2Ghz, win xp
Apuja???
Usbi muisti jumittaa
JRJK
1
675
Vastaukset
Mikä vitsi :D
[tämä on vitsipalsta]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830