Usbi muisti jumittaa

JRJK

Ongelmia usb-muistien kanssa.

Minulla on kaksi erilaista usb-muistia ja ne ei tunnu millään toimivan koneellani. Kun taas esim. kouluni koneissa ne toimivat moitteettomasti.

Eli kun pistän muistin kiinni usbi porttiin niin xp kyllä ilmoittaa, että kytketty sandisk cruzer mini mutta yritäppä aukaista omatietokone kansio niin kone jumittuu. Muistin poistamalla kone palautuu entiselleen. Sama tuon toisen muistin kanssa. Olen päivittänyt xp:n kaikki ajurit ja hakenut msi:ltä piirisarja päivitykset yms mutta ei vaan toimi.

Joskus harvoin pääsee siihen asti, että omatietokone avautuu sekä vieläpä pääsen klikkaamaan usbimuistinkin auki ja näen sisällön mutta sitten kone taas jumittuu. Kun kone jumiutuu niin en pääse edes kytkemään usb-muistia pois päältä safety removen kautta. Mikä ihme tälläisen aiheuttaa. Koneessani tuki usb1.1 ja 2.0, molempia olen kokeillu ja sama tulos kummassakin.

Kone : emolevy msi ultra 845, prossu intel 2Ghz, win xp

Apuja???

1

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä vitsi :D
      [tämä on vitsipalsta]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5490
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      90
      4791
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4742
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2169
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      103
      1917
    6. 104
      1738
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      203
      1054
    Aihe