Tämänhän tietää jo kaikki

Eurovolga

Ladan omistaja on naurettava heikkopäinen henkilö. Häntä ei hetkauta järkevät mielipiteet pätkääkään. Hän on tyhmä, on valinnut kaikkein surkeimman ja vaarallisimman auton, joka jättää tien päälle aina olosuhteista riippumatta. Metsäteillä huomaa auton vetelän alustan, joka on surkea verrattuna autoihin. Huolto ja korjaus on jokapäiväistä. Ladan kyytiin ei suostu kukaan. Ei edes naapurin sokea alkoholistimummokaan, koska tunnistaa Ladan pahasta hajusta.

Ne suuret summat rahaa, mitkä Ladan omistaja vuosittain häviää autovalinnassaan, on pois ladistin muista menoista. Siitä ehkä johtuen ladistit löytyvät päivittäin leipäjonoista.

21

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto.

      Näin se on. Lisäisin tuohon kertomaasi asiaan, että onneksi on länsiautoilijoita, joilta saamme kyydin Ladan levittyä. He auttavat meitä ja olemme todellakin iloisia ja kiitollisia saamastamme avusta. Toivotan tapani mukaan jokaiselle länsiauton omistajalle hyvää pyhäpäivän viettoa, niin meinasi unohtua Ladojen omistajille myös samaa vaikkeivat päässeekkään omalla autollaan reissuun.

      • lörssen

        Voi kun minäkin olisin kerran oikean auton omistaja. Nyt poljen Ladaa ( takaveto ) kuin tulpatonta mopoa joka ikinen päivä. Säädän ilmastointia kelin mukaan ja visusti varon ketjupolttajia varsinkin kotikulmilla slummissa. Onnea vielä kerran kaikki oikean auton omistajat !!!


    • Kanto. (se oikea)

      Sarjassa väärennöksiä: Eurovolga, Kanto. ja lörssen kaikki saman naperon kirjoittamia yhteen pötkyyn kelloajat 21:25 , 21.27 ja 21:59. Kannon ja lörssenin välillä on ollut vaipan vaihto luultavasti kun on vähän pitempi väli.

    • Runko.

      Onpa hyvä, että Ladistit itsekin alkavat havahtumaan Ladan vaarallisuuteen ja heikkoon laatuun.

      • Kanto.

        Häpeän tunne vaivaa ladistia enemmän kuin Ladan hengenvaarallisuus.


      • lörssen
        Kanto. kirjoitti:

        Häpeän tunne vaivaa ladistia enemmän kuin Ladan hengenvaarallisuus.

        Onhan se melkoinen häpeä omistaa Ladanräppänä, joka sitten käytössä osoittauttuu täydelliseksi romuksi. Kuluttaa paljon ja hajoaa pala palalta omistajansa käsiin. Laatu aivan kelvotonta. Ei ihme että ihmiset haluavat oikean auton. Jo 99.3% Suomen ladisteista on vaihtanut Ladansa autoon.


    • Katsastusesimies

      Kovasti tulee hylkyjä Ladalle eikä se ole mikään ihme. Kyseessä on itäkulkuneuvo, josta katsastuksessa viedään kilvet. Ladan räppänöissä tuppaa olemaan kaikennäköistä feelua heti uudesta. Huonompaa kulkuvälinettä ei voisi valita. Autoksihan Ladaa ei täällä konttorillakaan kutsuta.

      • Kanto.

        Kelpaisko tällainen Lada ( takaveto ) edes kerran katsastus syyniin ? Kumit tästä ovat olleet jo kymmenisen vuotta puhki ja penkkikin päin persettä alusta asti. Ne ei kai vaikuta katsastuksen läpimenoon ? Pohja on täynnä reikiä ja takakumi laahaa maata muuta muuten kohtalaisessa kunnossa. Entä jos ei mene ja sossun rahoilla hiukan kunnostan ? Paljonko maksaa uusintakatsastus ?


      • Katsastusesimies
        Kanto. kirjoitti:

        Kelpaisko tällainen Lada ( takaveto ) edes kerran katsastus syyniin ? Kumit tästä ovat olleet jo kymmenisen vuotta puhki ja penkkikin päin persettä alusta asti. Ne ei kai vaikuta katsastuksen läpimenoon ? Pohja on täynnä reikiä ja takakumi laahaa maata muuta muuten kohtalaisessa kunnossa. Entä jos ei mene ja sossun rahoilla hiukan kunnostan ? Paljonko maksaa uusintakatsastus ?

        Vaikutta kuvailustasi päätellen että on paremmassa kunnossa kuin länsiautot ovat nykyään. Tuoppa niin katotaan ja saat taasen autosi katsastettua.


      • Katsastusesimies
        Kanto. kirjoitti:

        Kelpaisko tällainen Lada ( takaveto ) edes kerran katsastus syyniin ? Kumit tästä ovat olleet jo kymmenisen vuotta puhki ja penkkikin päin persettä alusta asti. Ne ei kai vaikuta katsastuksen läpimenoon ? Pohja on täynnä reikiä ja takakumi laahaa maata muuta muuten kohtalaisessa kunnossa. Entä jos ei mene ja sossun rahoilla hiukan kunnostan ? Paljonko maksaa uusintakatsastus ?

        Tuo se meille. Meillä irrotetaan Ladoista rekisterilaatat ja tilataan nouto Kuusakoskelle. Sen jälkeen voit aloittaa uuden elämän ilman Ladan tuomaa jatkuvaa häpeää ja murhetta.


      • Katsastusesimies
        Katsastusesimies kirjoitti:

        Tuo se meille. Meillä irrotetaan Ladoista rekisterilaatat ja tilataan nouto Kuusakoskelle. Sen jälkeen voit aloittaa uuden elämän ilman Ladan tuomaa jatkuvaa häpeää ja murhetta.

        Haluasin sanoa sen että Ladan omistajat ainakin yrittää korjata viat joita me satumme joistakin Ladoista harvakseltaan löytään. Länsiauton omistajat yrittävät puhumalla korjata suuretkin viat joita löytyy aika paljon heidän autoistaan joka kerta kun he tuovat autonsa katsastettavaksi. Mitä suurempi vika länsiautossa on niin sitä suuremmalla äänellä he korjaavat sitä meidän hallissa haittonamme. Ei se kuulkaa puhumalla auto kuntoon tule turha sitä on yrittää, vaikka se onkin laatulänsiauto.


      • Katsastusesimies
        Katsastusesimies kirjoitti:

        Haluasin sanoa sen että Ladan omistajat ainakin yrittää korjata viat joita me satumme joistakin Ladoista harvakseltaan löytään. Länsiauton omistajat yrittävät puhumalla korjata suuretkin viat joita löytyy aika paljon heidän autoistaan joka kerta kun he tuovat autonsa katsastettavaksi. Mitä suurempi vika länsiautossa on niin sitä suuremmalla äänellä he korjaavat sitä meidän hallissa haittonamme. Ei se kuulkaa puhumalla auto kuntoon tule turha sitä on yrittää, vaikka se onkin laatulänsiauto.

        Haluaisin myös sanoa, että olen Kanto ja minua inhottaa ajaa Ladalla. Haluaisin päästäm pois yhteiskunnan köyhimpien joukosta ja ostaa oikean länsiauton.


    • Kanto.

      Ladaan minä en enää luota lainkaan. Ladalle olisi perempi vaihtoehto Helkama
      ( Takaveto ) jälleen. Hyviä vinkkejä muuten katsastuksen esimieheltä täällä, joten kiitos niistä ! Jos Lada kelpaa edes paalaukseen, saan siitä 50, jolla ostan viinaa ja koitan unohtaa Ladan ja sen, miten Lada pilasi koko elämäni.

      • Katsastusesimies

        Elä ihmeessä vaihda Ladaa pois. Vaihto ehtona olisi Helkamapyörä tai vielä kylmempi vaihtoehto eli joku länsiauto. Joka päivä sulla tulee olemaan ääni kähiänä jos meinaat ajaa sillä.


      • Kanto.
        Katsastusesimies kirjoitti:

        Elä ihmeessä vaihda Ladaa pois. Vaihto ehtona olisi Helkamapyörä tai vielä kylmempi vaihtoehto eli joku länsiauto. Joka päivä sulla tulee olemaan ääni kähiänä jos meinaat ajaa sillä.

        Valitettavasti minä en pysty koskaan ostamaan luotettavaa ja turvallista oikeaa länsiautoa. Joko siis ajan kommunisti-Ladalla tai siirryn julkisiin.


      • Katsastusesimies
        Kanto. kirjoitti:

        Valitettavasti minä en pysty koskaan ostamaan luotettavaa ja turvallista oikeaa länsiautoa. Joko siis ajan kommunisti-Ladalla tai siirryn julkisiin.

        Et sinä eikä kukaan muukaan pysty ostamaan TURVALLISTA ja LUOTETTAVAA länsiautoa sillä sitä ei ole. Minä tiedän autoista kaiken usko minua, aja vain ja ainoastaan Ladalla se on turvallinen ja luotettava auto.


      • Katsastusesimies
        Kanto. kirjoitti:

        Valitettavasti minä en pysty koskaan ostamaan luotettavaa ja turvallista oikeaa länsiautoa. Joko siis ajan kommunisti-Ladalla tai siirryn julkisiin.

        TURVALLISET ja LUOTETTAVAT länsiautot ovat vain töissäkäyviä tavallisia ihmisiä varten. Vanha sosiaalihuollon varassa elävä kommunistijäärä voi ajaa laaduttomalla ja hengenvaarallisella Ladalla ajonsa silloin kun se toimii eli harvoin.


    • Kanto.

      Näköjään meillä kaikilla on varjo joka seuraa meitä. Tietenkin se on se kuuluisa varjopuoli. Lörssen, minulla, Katsastusesimies, Eurovolga ja Eurosamara ovat saaneet varjon joka esittelee mielipiteitään meidän nimimerkillä, kun sen oma nimimerkki ei ketään kiinosta. Saapa nähdä milloin varjo kompuroi ja lankeaa niin että ryminä kuuluu tätä juttua kommentoimaan.

    • Kanto.

      Minä itse käytän omia nimimerkkejäni Kanto, Lörssen, Katsastusesimies, Eurosamara jne. Sen lisäksi varastan myös kaikkien muiden nimimerkit. Mutta minä olenkin ladisti. Yhteiskunnan pohjasakkaa.

    • Veikko Karhunen

      Ladalla ajavat ovat enempi sellaista ruoka-apujonoväkeä.

      • Kanto.

        No mitä sitten? Ei kai kukaan aja Ladalla ,jos pystyy ostamaan paremman auton.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe