Hei,
onko kokemuksia joen ylityksestä B. Airesista Uruguain puolelle?
Tiedän sen, että Montevideoon kestää monta tuntia, mutta vastarannalla on pieni siirtomaakauden kaupunki, Colonia muistaakseni. Sinne pääsee alle tunnissa. Ovatko alukset täynnä vai voiko vain ilmestyä laiturille vähän ennen lähtöä?
Onko hitaita rajamuodollisuuksia?
kokemuksista kiitollinen
Buenos Airesista Uruguain puolelle ?
2
510
Vastaukset
- macanudo
Buenos Airesista on Buquebus-yhteys Colonia del Sacramentoon. Matka kestää noin 45 min. Ruuhkaisuus riippuu varmasti vähän mihin aikaan vuodesta olet matkaa tekemässä. Pahimpaan loma-aikaan saattaisi olla hyvä käydä varaamassa lippu etukäteen. Hitaita rajamuodollisuuksia ei ole, mutta ainahan tuolla joutuu hieman jonottamaan. Alla olevalta sivuilta löytänet jotakin asiaan liittyvää.
http://www.buquebus.com/argentina/fr_horariotarifas.html
http://www.buquebus.com/argentina/home.htm# - paukku
hola montevideosta!
kylla, buquebus vie montevideoon. kolme vaihtoehtoa: pikalautta colonialiin 1h ja 3 h bussissa montevideoon 106 pesoa, pikalautta 2h45min montevideoon 155 pesoa, halvin vaihtoehto hidas lautta colonialiin 2h 45min ja bussi 3h montevideoon 66 pesoa.
osta lippu paivaa ennen cordoballa olevasta toimistosta. terminaalistakin luulisi saavan ennen lahtoa. lahtoja muutamia paivassa. hauskaa matkaa! taa montevideo on kyl aika tylsa, pian florianopolikseen, jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823303
- 922965
- 532242
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191624
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111570Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61398Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131371Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371343