Kylmät kädet?

13+11

Missä on kylmä käsi? Onko se katkolla vai nielaissut kannettavansa?

40

1770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Työntäny löylykauhan perseeseen

• -------

Ruumisarkussa

• Varma tieto

Tietokone kanitettu, rahat juotu, odottelee päivärahoja. juo kiljua.

• asfdfg

Vitut oo ku kämpässään pitää hiljaiseloo ja tuumaa mitä näille holisti sivuille runoilis

• Tunkkapussi
    •  pelle se on 

Kylmis on tasan tavallinen kuolevainen, kova vaan uhkailemaan... vitun narkkari!

•  K 

Pössyttely ja Bentsot ei tarkoita narkkariuttuttatumaista. Sekakäyttöä, ehkä, korkeintaan.

• Anonyymi

Kirjoittaa nykyäön nimellä Kylmät.Kädet? Eikös se oo mokta.rgubta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa nykyäön nimellä Kylmät.Kädet? Eikös se oo mokta.rgubta

Kylmistä feikataan todella paljon. Myös Tissua.

• Kylmät kädet

Kun heräsin teholta, se oli jännä kokemus. Jälkeenpäin kuulemani naapurien kertomat jutut taas eivät olleet kovin kivoja kertomuksia. Yritin itsemurhaa bentsodiatsepiineillä, aivan eri asia, kuin vanhat kunnon barbituraatit, joilla isoisäni teki itsarin.

Valuin kuulemma portaita alas, alushoususilleen, kuset ja paskat housuissa. Oksensin matkalla punaista vanaa pitkin käytävää. Ei mitään muistikuvia tapahtumista.

Lääkeitsemurhayritykset loppuivat siihen paikkaan.

• Kylmät kädet

Eräs naapuri kertoi, että huusin ja mölisin rappukäytävässä kuin eläin, toinen taas kertoi minun itkeneen kuin pikkutyttö. Mielenkiintoisia kertomuksia. Hitto kun joku olis kuvannut videolle. Olisi tosi mielenkiintoista nähdä.

•  Vaahtokassi

Vaikka olisit kuinka kova jätkä, aivokemioiden epätasapaino muuttaa sinut siksi aikaa täysin eri ihmiseksi. Kuset ja paskot housuusi rappukäytävässä ja itket kuin pikkutyttö. Siksi et muista yhtään mitään, mutta pilaat välejä läheisiisi, tiedostamattasi.

Et ole enää kingi sen jälkeen, jos yrität itsemurhaa nykylääkkeillä.

•  Kk

Isoisäni onnistui barbituraateilla, joilla moni julkkis on tappanut itsensä. Niitä ei tavallinen ihminen enää saa käsiinsä.

• Kylmät kädet

Itse yritin tuolloin kirkkaalla viinalla ja parilla purkillisella Tenoxia. Tenox on pikkasen rankempi, kuin Opamox, vaikka molemmat bentso-pohjaisia.

• Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

Itse yritin tuolloin kirkkaalla viinalla ja parilla purkillisella Tenoxia. Tenox on pikkasen rankempi, kuin Opamox, vaikka molemmat bentso-pohjaisia.

Minkä minä sille voin, että muutun täysin eri tyypiksi. Yhtään mitään muistikuvia, kuin teholta herääminen. Myöhemmin yritin serotoniini-syndroomaa, vetämällä 100 kappaletta SSRI-lääkettä. Se kokemus oli ainutlaatuinen, sillä muistan kaiken. Sätkin seuraavana aamuna lattialla kuin duracel-pupu, kun yritin edetä sänkyäni kohti.

Matka kesti 3 päivää. Ei enää, ikinä, lääkkeillä. Siksi saarnaan lääkeitsemurhayritystä vastaan, minkä kerkeän.

• Aito Kylmis
        Kylmät kädet kirjoitti:

Minkä minä sille voin, että muutun täysin eri tyypiksi. Yhtään mitään muistikuvia, kuin teholta herääminen. Myöhemmin yritin serotoniini-syndroomaa, vetämällä 100 kappaletta SSRI-lääkettä. Se kokemus oli ainutlaatuinen, sillä muistan kaiken. Sätkin seuraavana aamuna lattialla kuin duracel-pupu, kun yritin edetä sänkyäni kohti.

Matka kesti 3 päivää. Ei enää, ikinä, lääkkeillä. Siksi saarnaan lääkeitsemurhayritystä vastaan, minkä kerkeän.

Kun pääsin koneelle, kirjoitin tiede.fi

http://www.tiede.fi/keskustelu/47539/ketju/kauhukokemukseni_yritin_itsemurhaa

•  Kk

• Kylmät kädet
         Kk kirjoitti:

Sievistelty versio, en uskonut, että kukaan uskoisi tarinaani, ellen "vähän" lieventäisi sitä.

Totuus on, että matka kesti 3 päivää, vaikka kämppäni on 28 neliötä. Voitte varmasti ymmärtää, miksi saarnaan taviksien lääkeitsemurhaa vastaan?

• Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

Totuus on, että matka kesti 3 päivää, vaikka kämppäni on 28 neliötä. Voitte varmasti ymmärtää, miksi saarnaan taviksien lääkeitsemurhaa vastaan?

Tietoisuuden taso laski niin alas, että halusin vain jotain lämmintä ja pehmeää, joten määrätietoisesti ryömin kohti sänkyäni. Opin päivänä 2. taktiikan, miten hämätä aivojen syöttämää väärää signaalia lihaksiini.

En osaa kuvata sitä, ryömin moninkertaista vauhtia.

• Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

Tietoisuuden taso laski niin alas, että halusin vain jotain lämmintä ja pehmeää, joten määrätietoisesti ryömin kohti sänkyäni. Opin päivänä 2. taktiikan, miten hämätä aivojen syöttämää väärää signaalia lihaksiini.

En osaa kuvata sitä, ryömin moninkertaista vauhtia.

heh, hauska juttu tuli mieleen itsariyrityksestä, josta jäin KIINNI. Heräsin teholta ilman muistikuvia ja ensimmäisenä kysyin, että miksi mun kurkkuun sattuu, kun nielaisen?

Paljastui, että olin täynnä letkuja. Ne letkut sattuu nielaistaessa.

•  Kk

Jostain syystä en voi kuolla. Se saa uskomaan multiversumiteoriaan aika vahvasti, täällä päässä.

•  K 

Olen kokenut kuoleman tuskat niin monta kertaa, etten välitä enää mistään. En edes USKO kuolemaan. En edes usko, että tajunnan omaava entiteetti voi edes lakata olemasta. Olen todistanut tämän itselleni niin monilla itsariyrityksillä, etten jaksa enää edes laskea niitä.

• Anonyymi

• Anonyymi00042

X-fileseissäkin oli tyyppi joka ei voinut kuolla. Hemmetti se hyppäs kiehuvaan veteen, mutta ei kuollut siitäkään vaikka sai koko kehoon vakavat palovammat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vaik kylmis käyttää stringei (eikä mitään muuta päällä, silloin ku käy kaupassa ja apteekissa) niin ei tuo heppu ole Kylmis. Kylmis ei ole yhtä komea, ja ei kylmiksellä ole yhtä upeaa ja isoa moloa joka maistuu ihanalt tikkarilta. Kylmiksen molo maistuu veljensä penikseltä sen jälkeen ku pannu isäänsä perärööriin.

• Anonyymi

Kylmis on lahonnut intiöllä jo monta vuotta.

• Anonyymi

Kylmis olisi kuollut jo monta kertaa ilman 112.

• Anonyymi

Vain kerran soittanut itselleen 112, koska kipu yltyi niin kovaksi. Itse olisit soittanut itsellesi ambulanssin jo paljon ennemmin. Kylmiksen kipukynnys on käsittämätön, mutta rajansa kaikella.

• Anonyymi

Ei varmasti olisi soittanut, jos olisi edelleen pystynyt juomaan, syömään ja nukkumaan. Akuutti haimatulehdus ei anna armoa sekunniksikaan! Koita itse kestää, I dare you.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3825
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3560
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2250
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1674
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1568
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1309
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      927
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      880
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      835
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      751
    Aihe