Oot aika säälittävä kaikkine palstaharhoinesi.
Mukavaa sunnutaita silti.
P.S ....ajattele hei järjellä.
Naurahda ittelles palstailijanainen
11
247
Vastaukset
- joo joo
P.S olen mies.
- Taasko sinä
oot jonkun kimpussa? Eikö sun pitäs hoitaa ihan oma itsesi ensin kuntoon ennen kun edes ehdotat kenellekkään mitään.
- joo samoilla linjoilla
Tää aloittaja tosiaan oli häiriintynyt.
- Ei narsisti nää
mitään vikaa itsessään, vaan toisissa..
- unohtuko?
Mene äkkiä ap ottamaan ne lääkkeet.
- naura kanssain
Joo, kyllä mua naurattaakin, hänen suhteen ei harhoja, tehnyt sen selväksi irl. Salaa haaveilen, koska hänet ottaisin, maistelisin ja lopulta söisin hänet karvoineen päivineen, nam
- Ajattele kuule
Ihan ite.
Urpo. - satunnainen nimimerk
Ei millään pahalla, mutta sä elät omaa pikkiriikkistä elämääsi palstalla ja kuvittelet, että tänne kirjoittaa ainoastaan sinä ja kaksi tuttuasi. Se on typerää. Lue vaikka joskus pari kirjaa, niin sekin avartaa maailmankuvaasi vähän. Maailmassa on muutakin kuin sinä ja pieni napasi, johon ihan kaikki ei ole ihastuneita.
- ed.
...ja tämä viestini käy vastaukseksi kenelle vaan, jolle tulisi mieleenkään kirjoittaa tuollaista aloitusta.
- ffff
Teen paljon muutakin kuin palstailen täällä. Leun kirjoja myös.
- nainen5
aloittaja on mieheksi naamioitunut nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023