Välivainion bensis!

never ever gone

Kehoitan välttämään tätä frmaa, ylibuukkaavat aikoja.
varatut huoltoajat aina myöhässä.

Kannattaa olla vieressä katsomassa kun tekevät huoltoja.
Kävin siellä, näyttämässä autoa, kaveri otti tiedot ylös, sovittiin että tilaa osat valmiiksi.
Varasin huoltoajan, vein sitten aamulla sen auton.
Kun menin hakemaan sitä, niin kaveri ilmoitti että siihen pitäisi tilata se osa.
SIIS MITÄ HELVETTIÄ, ne ei ollutkaan tilanneet sitä osaa.
Kyselivät että tilataanko, voisin sitten tilata uuden ajan.

.

8

1239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välivainion bersus

Tästä on jo toinenkin ketju, mutta näin paska paikka ansaitseekin jo kaksi.

Tuntiveloitus näennäisesti kohtuullinen, mutta työhön ja osien hintoihin lyödään lapinlisää heti reilummalla kädellä.
      Ostakaa omat osat, ja jääkää paikalle valvomaan työn kestoa, jo ette halua tulla kusetetuiksi.
      Huoltoajat ovat myös järkeään kusseet, näin nykyisen omistajan aikana.

• Kuka sen laskun kirj

Ainakin siellä oleva Pekka N tuntee autot kuin omat taskunsa. Kuka sen hinnoittelun sitten hoitaa - asentajatko?
      Jos maine menee, niin se ei takaisin tule.
      Yleensä tiedetään jo etukäteen kauanko ottaa huolto aikaa. Hinnat ovat AD hintoja -siis ketjun.

• Juttuja kuullut

Pekka onkin vanhankoulun asentajia. Tietää autot, ja mitä touhuta niiden kanssa.
        Asentajat asentaa, ja tuskin puuttuvat laskutuksiin ja homman organisointiin, sillä taitaa olla tuo johtoporras kuitenkin se joka kusee kintuilleen.

• dieselBensaTurboksiVolvo

Asentajalla ei ole mitään tekemistä hinnoittelun kanssa. Taitaa olla Bensiksen omistaja tai omistajat jotka imee rahat asiakkailta. Eli hinnoittelee bensat, tuottee ja töiden hinnat. Menkää sinne bensikselle itkemään. Täällä nimettömänä uliseminen on aivan turhaa.

Sääli on sairautta.

EI KÖYHILLE!

• Tyrmistynyt exasiaka

Voi kökkö,kun huomasin tän ketjun nyt vasta! Varasin huoltoajan autolleni.puhelimessa oleva asentaja katsoi listahinnan ja arvioi työhön kuluvan ajan.Sanoiihan ok summan puhelimessa.No vein auton huollettavaksi.Kohta soitetaan,ettei se tilattu osa ollutkaan sopiva vaan uusi sopiva osa onkin sitten kalliimpi ja työhönkin sitten menee aikaa enemmän.Eli sovittu hinta nousikin 150 euroa! Enhän minä naisena tajunnut,että nyt kusetettiin ja oikein kunnolla/Nyt turha kai enää itkeä asiaa,kun auto korjattu ja lasku kourassa,prk!

• Pirelli 25"

Ihan mielenkiinnosta mitä tekivät huollossa ja paljonko oli loppusumma?

• se exasiakas

Etulaakereiden vaihto työ,arvaapa hinta?

• presiston pow€r

Tulukaapa kuluule ruisherkulle ja kahavile laitetaan lisäjarruvalo rekkarikileve pääle ootelesa ulkoine asenus thööninkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe