Ostin askon Akseli patjan. Ei tuntunu hyvältä. Liian pehmeä. Vaihdoin Anna parhaan, ei hyvä sekään.patja
korottaa sängyn niin korkeaksi että vaikeuksia päästä ylös.
Jos petarin laittaa korkeutta vielä lisää.
Oisko parasta ostaa esim familon perhe kääntöpatjs
On taustalla selkä, niska, hartiaongelmia.
Eli ainakaan askon patjat ei sovi jos laitan myyntiin ostaakohan kukaan
ASKON BONNELL PATJAT EI SOVI
sopimaton 14
3
4158
Vastaukset
- sopimaton14
Siis vaahtomuovipatjaa mietin tilalle.
- piparminttuli
Etkö testannu sitä sänkyä ollenkaan siellä liikkeellä. Seillähän on sitä varten esittelysängyt joissa saa testata miltä tuntuu selässä.
Seuraavaa sänkyä kannattaa varmaan testata hieman.- eiköhän....
selkä ja hartiavaivoja, mutta tilaan erilaisen petarin niin auttaa paljon.
Kuitenkin tuo kovempi malli on parempi, pitää vaan pikkuhiljaa totutella.
Liikkeessä ei saa samaa tuntumaa kuin kotona koska liikkeessä testiaika lyhyt,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277