emule löytää mut kun yrittää alottaa lataamisen niin siihen tilaan tulee odotus. mikään kappale ei oo alkanu lataamaan vaan kaikissa odotus. eli onko mulla asetukset mettässä vai?
eMule++/huono käyttäjä
14
1441
Vastaukset
- Se sieltä
Lähtee niitä lataamaan joutuu vaan vähän odottelemaan.
- minähän se
miten pitkään? mä oon odottanu tuon odotus- tilan mukaan 1 päivän ja 14h!
- zzz
No niin, nyt lähti toimimaan. tää ohjelma näköjään vaatii vähän kärsivällisemmän käyttäjän :D
- zzz
mulla ei oo ku 1 giga jaossa. Pitäs varmaan olla vähän enemmän
- Mä.
Ei sillä oikein ole merkitystä paljonko sulla on tavaraa jaossa, vaan että paljonko olet jakanut. Eli ite jaan vain niitä mitä ite lataan ja nopeudet on ollut alusta asti ihan hyvät. eli kärsivällisyyttä vaan niin kyllä ajan myötä alkaa tulla nopeemmin ja pääset nopeemmin jonoissa eteen päin.
- zzz
ja vielä, mikä noista on paras palvelin jos haluu musiikkia?
- ....
Varmaan ihan sama millä palvelimella olet kun haet jotain. yhdistä sellaiselle palvelimelle missä on eniten tiedostoja jaossa ja yhdistä myös kademlia verkkoon.
- zzz
.... kirjoitti:
Varmaan ihan sama millä palvelimella olet kun haet jotain. yhdistä sellaiselle palvelimelle missä on eniten tiedostoja jaossa ja yhdistä myös kademlia verkkoon.
mikä on kademlia? mistä mä sen verkkoon yhdistän?
- Mä.
zzz kirjoitti:
mikä on kademlia? mistä mä sen verkkoon yhdistän?
sieltä emulen asetuksista avaat asetukset,yhteys siellä oikeassa alakulmassa on sellainen kuin verkko "valikko" siitä klikkaat sen kadin päälle. Sen jälkeen laitat käytä ja ok. Sitten siinä missä sulla näkyy ne sun lataukset ni vas.ylänurkka painat siitä kademlia merkistä ja sieltä sitten yhdistä.
- zzz
Mä. kirjoitti:
sieltä emulen asetuksista avaat asetukset,yhteys siellä oikeassa alakulmassa on sellainen kuin verkko "valikko" siitä klikkaat sen kadin päälle. Sen jälkeen laitat käytä ja ok. Sitten siinä missä sulla näkyy ne sun lataukset ni vas.ylänurkka painat siitä kademlia merkistä ja sieltä sitten yhdistä.
en löytäny. mulla siinä verkko- sivulla vaan "profiili, portti, siirtoarvot, jonon koko,yhteyksiä enintään". sitten on vielä "jätä jos vastapuolen jono QR > 3000", jossa mulla ei oo ruksia, sitten "näytä overhead- liikenne" siinä on ruksi ja vielä "käytä lancastia" jossa ei oo ruksia. ja mulla on eMule v1.0.3
- SpongeBob
zzz kirjoitti:
en löytäny. mulla siinä verkko- sivulla vaan "profiili, portti, siirtoarvot, jonon koko,yhteyksiä enintään". sitten on vielä "jätä jos vastapuolen jono QR > 3000", jossa mulla ei oo ruksia, sitten "näytä overhead- liikenne" siinä on ruksi ja vielä "käytä lancastia" jossa ei oo ruksia. ja mulla on eMule v1.0.3
tossa emule ei sitten varmaan ole tota kademlia verkko yhteyttä. Ite käytän tota v0.44b versiota.
- zzz
SpongeBob kirjoitti:
tossa emule ei sitten varmaan ole tota kademlia verkko yhteyttä. Ite käytän tota v0.44b versiota.
oliskohan se sitten parempi ku tää uudempi?
- SpongeBob
zzz kirjoitti:
oliskohan se sitten parempi ku tää uudempi?
Siihen en osaa vastata kun en ole käyttänyt tota versiota. Kokeile tätä 0.44 eihän sitä ole sitten pakko kayttää jos se tuntuu olevan huonompi kuin tuo mitä nyt käytät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950