Hei! Kaipaisin vastauksia, koska kissani käy nukkumaan ja vähän ajan päästä alkaa nykiä rajusti. Yhden kerran Tassu jopa murisi unissaan. Mikä voisi olla vikana?!
Kissani nykii nukkuessaan! Mikä vikana???!!?
4
1556
Vastaukset
- dffgsr
Kissat "nykivät" kyllä unissaan. Se on normaalia, älä ole huolissasi :) Näkevät kai unia.
- Katti Matikainen
Onko kunnolla unessa, kun nykiminen alkaa?
Jos on, niin näkee unia ja "elää" ne sen verran vahvasti, että nykii ja muutenkin saattaa liikkua siinä samalla. Ja jos kerta muita oireita ei ole, niin tosiaan uneksimisesta todennäköisimmin johtuvaa.
Koirat tekee samaa ja saattavat vingahdella siinä samalla.- Mijuu
Kyllä se ihan sikeässä unessa on. Kiitos vastauksistanne.
- rtrtyghj
Minun kissa myös tekee niin ja oletan että näkee unia, joskus naukuukin unissaan. Erään kerran nukkui sikeästi ja tassut kävi kuin olisi juossut ja samassa hyppäsi sohvan selkänojalle kuin olisi kiivennyt puuhun. Minä rauhoittelin kissaani, näytti ettei se raukka tajunnut missä on. Näki jotain pelottavaa unta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23343Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001288
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 35742