Nyt on annettu kuormaa,

ja hartiat eivät riitä,te vainoojat
joiden oleellinen kapasiteeti ylittää lujuuslaskelmien toleranssin

7

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhä mieskituuttaja

No niin no! Onko meillä oikein vainoojia? Niin täytisen väkeviä, että painavat hartiat lysyyn, pohkeet ja koko alaraajat pinkeimmilleen.
      Luotsihan on palstan arvohenkilö, ylläpidon siihen toimeen hyväksymä. Ällös siis pidä palstalla muita arvohenkilöitä.

Toenperrään, mehän opllaan jo wanhoja ja raihnaisia kääkkiä, ite ainakin. Meikästä ei edes tomaatintaimen kouluttajaksi, mut itsen kanssa olisi mageeta tulla toimeen.
      Tarkotan ihan omassa kotona, hiuksiensa tai ikioman "petsamonnahkansa" alla.

• ja jukupliut ajattelin,kun puskahuutona kuului avustustyöntekijän puskahuuto ja sillä ajatellamalla ajattelin amaa tarvitaan vielä,joten jatkan

• Onko tutkimusta mielensäpahoittajista joita keskustelupalsta sylkee jatkuvasti ulos tuutistaan,mielenhäiriöt ja sillein,vain jollekin miielipideen poisto,voi olla koko elämä

• tuokee valloo lissee
        rituliini_38 kirjoitti:

Onko tutkimusta mielensäpahoittajista joita keskustelupalsta sylkee jatkuvasti ulos tuutistaan,mielenhäiriöt ja sillein,vain jollekin miielipideen poisto,voi olla koko elämä

Jotain erityistä on tapahtumassa. Äsken tiekkarin työtasolla tallusteli pikkunen 2-pistepirkko. Kyöräsin sen ovesta ulos kun näin lämmintä.
        Se mihkään lähteny, kädellä käveli yhä kun valoon tuolta häätömatkalta tulin. Kuten sanoin; jotain eriskummallista on tapahtumassa.

• rituliini_38 kirjoitti:

Onko tutkimusta mielensäpahoittajista joita keskustelupalsta sylkee jatkuvasti ulos tuutistaan,mielenhäiriöt ja sillein,vain jollekin miielipideen poisto,voi olla koko elämä

Rituliini hyvä!

Nyt olet liian väsynyt ajattelemaan ja toimimaan. Ei luotsi viestejä halusta poista.

• mikkään oo hukasa

Ja hemmetti mitkään hartiat kokkoon lysähä, hakekaa iltalehdestä haaste, 21 päivän punnerrushaaste.
      Jos hartiat pakkaa lysähtämään ja voimat hukas, voi alkaa punnertamaan.
      Kehittyy käsivarret, hauikset kasvaa, mahanahkatkin kiristyvät, ettei ole syytyä valittaa, ite ne on voimansa kerättävä, ei siinä kaverin leviät hatrteetkaan auta.

Vatsaliikkeitä ja punnerruksia, tai lenkille, kyllä ne voimat löytyy, jos innolla etsii.

• ikä-aktivisti

Mikkää oo hukasa

Sinulla on tietoa ihmisen fysiikan toiminnasta. Kehoa voi alkaa voimistamaan mitä erislaisimmalla vempaimilla, mutta hyvät punnerliikkeet ei vät vaadi centinkään rahallista satsausta.
        Heitän liplakistani arvion, että Suomesta löytyy yli satatuhatta selkä- ja hartiakivuista kärsivää henkilöä. Niiden ratkaisijaksi haetaan apua lääkäreiltä fysioterapeuteilta ja hierojilta.
        Kuitenkin kaikkiin vaivoihin olisi saatavissa kotitreenista helpotusta ja apua.

Hukasa-mies mainitsee löystyneet mahanahkat. Minulle niihin iskeytyi kivuliasta tyrän muodostusta. Apua alkoi tulemaan kotisohvan alle laitetuista koivista.
        Siitä tekemään istumaan-makuulle liikettä. Alku erittäin kivuliasta.
        Joka toinen päivä huilia, joka toinen treeniä. Tuo aloitusaika oli loppukesällä

Kevätpäiväntasauksen viikoilla kunto oli jo paljon parempi. Selän, hartioiden hapenottokyvyn, myös psyyken. Kaikkin tuo vaikuttaa.
        Tietysti treeniin lisätään painoja voimien lisääntyessä. Nuo vievät hiukan aikaa, mutta sitovat paljon energiaa, joka muuten ohjautuisi itsesäälittelyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4221
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1495
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1254
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      747
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe