Jos haluat lopettaa työn teon lopullisesti, niin masennusta on tosi helppo näytellä ja sillä saada eläkepaperit.
Netissä on ohjeita.
Mutta muista roolisi vanhuueläke ikään asti.
Masennus, helppo näytellä
66
985
Vastaukset
- 9+6
Miksi pitäisi muistaa vetää roolia?
- nähty.on
Sen vuoksi että olet uskottava joka tilanteessa. Eihän sitä voi peleilystä kiinni jäädä.
- nähty.on
Koska siitä saa rahaa, parhaat näyttelijät saavat jopa 5000 kuussa, ilman veroja. Joten se kannattaa.
Huonot jäävät tietenkin vähemmälle.
niin sä meinaat että mäkin oon 5v näytelly masennusta ja ahdistusta. Ja oon ollu sen aikana 2kk ja 3vko osastolla. ihan vaan näytelläkseni. Mulla muuten on työkyvyttömyys eläke haussa.
Tosin ei se mun tilannetani paljoa muuta. Tulee olemaan niin pieni eläke, että tarvin kuitenkin toimeentulotukea ja asumistukea.
Se itseasiassa oli työterveyden lääkäri, joka kirjoitteli vuoden verran useempaan kertaan sairaslomaa, Yritin jokusen kerran sanoa, että oon jo työkyinen. Mutta sen mielestä en ollut. Sitten se lähetti minut työterveyden psykiatrille.No kävin siä jotain 1 kerta kk. Lopulta tuli töistä ilmoitus, että työsuuhteni on päättynyt, syynä oli pitkään jatkunut, yli vuoden mittainen sairausloma ja työkyvyn aleneminen.
No vielä on 7kk sairaslomaa jäljellä.- Ole pikkuisen aikaa
pöljä, niin saat myrkkyjä joiden avulla olet hullu tai työkyvytön tai mitä lie... sitten naapurit joutuvat elättämään sinua lopun elämää...-
- Vastakysymys
Masentuneet ei kykene pahimmassa tapauksessa tekemään töitä, nauttimaan rakkaiden ihmisten seurasta ja elämään normaalia elämää. Ei se helppoa ole jokainen heistä varmasti jos kysyttäisiin haluaisi että toisin olisi, mutta ei.
mikä sinun tekosyysi on että olet kusipää?
- ei onnistu
Ei saa eläkettä noin vain ja jos vuosikausia onnistuu masennusta näyttelemään niin silloin on jo pääss oikeasti jotain vikaa.
- nähty.on
Ei saa, jos ei osaa oikeita keinoja. Ei siinä viisailla vuosia mene, muutama viikko korkeintaan.
- ei saa niin vaan
Ei masennuksen takia yleensä saa eläkettä kyllä siinä on yleensä takana jokin muu sairausdiagnoosi, masennus voi toki olla oireena todelliselle syylle.
- psyk atr
Niinpä niin. Tosi helposti joo. Muuten ihan hyvä mutu-ajatelma, mutta ei vaan toimi oikeassa elämässä. Psykiatreilla niin paljon silmää, että kyllä he sen näkevät ja toiseksi, että kuka haluaa lopettaa työnteon huvikseen???? Hiukan oudot ovat taas jutut.
"Lorvikatarri" (aloittaja) on joku ikäloppu patu, joka elää henkisesti menneillä vuosikymmenillä. Melko koominen näkemys, että nykyaikana joutuisi jotenkin aktiivisesti välttelemään töitä. :-D Minähän hain masennusdiagnoosin vuosi sitten, oltuani jo sitä ennen vuosia työttömänä. Työkkäri ei edes koko diagnoosista tiedä, eli eipä vaikuta millään tavoin mihinkään korvauksiin, töihin "joutumiseen" (sic) tms. Ainoa rahallinen etu, jonka diagnoosista hyödyn, on se että sossu kuittuu masennuslääkelaskut n. 24€/kk.
outsider1 kirjoitti:
"Lorvikatarri" (aloittaja) on joku ikäloppu patu, joka elää henkisesti menneillä vuosikymmenillä. Melko koominen näkemys, että nykyaikana joutuisi jotenkin aktiivisesti välttelemään töitä. :-D Minähän hain masennusdiagnoosin vuosi sitten, oltuani jo sitä ennen vuosia työttömänä. Työkkäri ei edes koko diagnoosista tiedä, eli eipä vaikuta millään tavoin mihinkään korvauksiin, töihin "joutumiseen" (sic) tms. Ainoa rahallinen etu, jonka diagnoosista hyödyn, on se että sossu kuittuu masennuslääkelaskut n. 24€/kk.
Se on mulle aivan sama, koska se ei vaikuta rahaan mitä saan nykyään.
- Mätäpää
ateisti81 kirjoitti:
Se on mulle aivan sama, koska se ei vaikuta rahaan mitä saan nykyään.
Antaisin aika paljon jos pystyisin käymään töissä. Melkein missä vaan. Ja siitä saisi rahaakin. Olisihan se kiva. Mutta ei.
Mätäpää kirjoitti:
Antaisin aika paljon jos pystyisin käymään töissä. Melkein missä vaan. Ja siitä saisi rahaakin. Olisihan se kiva. Mutta ei.
niin minäkin kävisin, jos terve olisin ja olis edes sellainenen työ. mihinkä ei tarvis joka aamu lähteä kyrpä otsassa Mutta tarkoitin siis sitä, että saan saman rahan jos olisin sairaslomalla tai eläkkeellä.
ateisti81 kirjoitti:
niin minäkin kävisin, jos terve olisin ja olis edes sellainenen työ. mihinkä ei tarvis joka aamu lähteä kyrpä otsassa Mutta tarkoitin siis sitä, että saan saman rahan jos olisin sairaslomalla tai eläkkeellä.
Paradoksaalista kyllä, mutta minulle eläkepäätös luultavasti lisäisi todennäköisyyttä tulla joskus taloudellisesti tuottavaksi yksilöksi. Eläkeläinen voi nimittäin harjoittaa yritystoimintaa sekä opiskella vapaasti, mitä työtön ei voi tehdä.
Ei tulisi silti mieleenkään pyrkiä sairauseläkkeelle. Siinä joutuu käymään kaikenmaailman vuosien terapiat ja ruljanssit läpi. Sitä paitsi sairaus on lääkkeiden ansiosta jo hallinnassa.outsider1 kirjoitti:
Paradoksaalista kyllä, mutta minulle eläkepäätös luultavasti lisäisi todennäköisyyttä tulla joskus taloudellisesti tuottavaksi yksilöksi. Eläkeläinen voi nimittäin harjoittaa yritystoimintaa sekä opiskella vapaasti, mitä työtön ei voi tehdä.
Ei tulisi silti mieleenkään pyrkiä sairauseläkkeelle. Siinä joutuu käymään kaikenmaailman vuosien terapiat ja ruljanssit läpi. Sitä paitsi sairaus on lääkkeiden ansiosta jo hallinnassa.Työkyvyttömyys eläkkeeltä pääsee pois jos haluaa.
- Olet todella tyhmä
Joo aivan totta aloittaja!
Rakastan masennuksen näyttelemistä olen harjoittanut sitä jo vuosia.
Rakastan itseni jatkuvaa nöyryyttämistä terapioissa ja lääkärinajoilla, se on todella ihanaa.
Olen jo niin uppoutunut tähän rooliin että näyttelen sitä myös yksin ollessani jokaikinen hetki, mietin jo itsariakin päivittäin kun sehän liittyy masennukseen.
Olen myös lopettanut kaikki sosiaaliset suhteet ja en pidä enään kenenkään yhteyttä koska olen jo niin syvällä roolissani- nähty.on
Ei sitä yksin ollessa tarvii näytellä. kun kukaan ei näe.
Käytä päätäsi.
- Netistä Poimittu
Tervemenoa vaan koittamaan..taitaa kohdallasi käydä niin, että joudutkin
valitettavasti ammatilliseen kuntoutukseen ja jos siihen pikkuvaivaan ei
löydy selitystä niin kyllä lääkinällisessä kuntoutuksessa sekin selvitetään.
Ikävä kyllä joudut tekemään töitä reilusti yli 65 asti jos niitä ylipäänsä sulle
annetaan. Ne nauraa sut pihalle jo ensi metreillä.Tuskin joutuu. Vaikka oliskin, että ei pääse niin, kannattaa hakea sairaslomaa lähes koko ajan. Ja silloin kun on töissä, niin istuskella koko päivä tekemättä mitään. Ei siä kauvan tarvi olla, kun tulee monoo.
- Kk
Ristiriitaiset ajatukset tähän topiciin, sillä olen samaa mieltä, vaikka itse yritin itsemurhaa, kun minusta ei ollut työntekoon laisinkaan. Olen silti samaa mieltä aloittajan kanssa.
- Kylmät kädet
Ainoa oikea työpaikka joka minulla on ollut, oli Scanfil vuoden 2000 kesällä. Omistin koko elämäni tuolle työlle koska olin niin innoissani, mutta kun siitä työstä ei tullut kertakaikkiaan yhtään mitään, yritin ensimmäisen kerran itsemurhaa.
- Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Ainoa oikea työpaikka joka minulla on ollut, oli Scanfil vuoden 2000 kesällä. Omistin koko elämäni tuolle työlle koska olin niin innoissani, mutta kun siitä työstä ei tullut kertakaikkiaan yhtään mitään, yritin ensimmäisen kerran itsemurhaa.
Olisin onnellisena tehtaassa töissä, jos se vain olisi mahdollista. Vapaa-aikanani tekisin omia projektejani, mutta koska mahdollisuutta työntekoon ei ole, ei omatkaan prjoektit tunnu miltään muulta, kuin helvetilliseltä ahdistukselta.
- Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Olisin onnellisena tehtaassa töissä, jos se vain olisi mahdollista. Vapaa-aikanani tekisin omia projektejani, mutta koska mahdollisuutta työntekoon ei ole, ei omatkaan prjoektit tunnu miltään muulta, kuin helvetilliseltä ahdistukselta.
Muistan, kun lakkasin pitämästä taukoja. Vedin 8h 30min työputken ilman ruokaa, juomaa. Laihduin anorektikon tasolle, painoin lopulta 54 kiloa. Mulla on japanilaisen työmoraali, mutta kyvyttömyys toteuttaa sitä annettua työtä. Ette tiedä, minkälaista helvettiä se on.
Nuo rajan yli tulvivat litra-aivot eivät ole meikäläisiä. - nähty.on
Se on vaan elämän kylmä totuus, moni ottaa rahaa näyttelemällä sairasta. Sitä on tehty vuosikymmenet ja se jatkuu vaan.
Kallonkutistajia on tosi helppo huiputtaa joka sen osaa. Lääkäri kirjoittaa vaan sopivan paperin ja se on siinä.
Pitää vaan hieman tietää mitä tekee.
- jormat ojossa
Tosiasiat trollifeikin jauhamisen sijaan on, keskituloinen työssäkäyvä saa
työstänsä palkkaa nettona kuukaudessa noin kolme kertaa enemmän
puhtaana käteen kuin yleensä huonon työhistorian omaava työkyvyttömyyseläkkeellä oleva.
Minkä takia joku vapaaehtoisesti pyrkisi moiseen tilanteeseen ?
En minäkään pyrkimällä pyrkinyt sellaiseen lopputulemaan.
Ne on kuitenkin harvassa ne paremmin nettoavat, toki niitäkin seassa on
joilla on se parempi työhistoria ja sitä kautta eläkekertymä suurempi.
Yleisesti ottaen näin ei ole.
Siihen ajaudutaan ajan kanssa, ei siihen pyritä, ikäänkuin olisi joku urasuunnitelma laadittuna, että nytpäs minä tästä alankin sitten tuosta ja tuosta päivästä lähtien masennusdiagnoosin ynnä muun kanssa työkyvyttömyyseläkkeelle.
" Olen myös lopettanut kaikki sosiaaliset suhteet ja en pidä enään kenenkään yhteyttä koska olen jo niin syvällä roolissani ".
- Näin se menee monesti, mä olin viimeksi toisten ihmisten kanssa
enemmälti tekemisissä joskus 90-luvulla, että silleen.
Vielä jotain huonopalkkaisia pätkätöitä jonkin aikaa siihen vielä päälle
ja siinäpä se sitten oli se mun sosiaalistumistarina.
Youtube, Eppu Normaali - Ei sankariainesta.- Kylmät kädet
itserankaisuna opin elämään 480,20€ perusosalla, mikä annetaan Oulussa 2014. Näkisittepä kämppäni, ei mitään ylellisyyksiä. Toki sähkö ja vuokra maksetaan, mutta tuosta summasta lähtee:
-ruoka
-juoma
-netti
-puh.lasku
-ulosotto
-sakot, jne.. Kylmät kädet kirjoitti:
itserankaisuna opin elämään 480,20€ perusosalla, mikä annetaan Oulussa 2014. Näkisittepä kämppäni, ei mitään ylellisyyksiä. Toki sähkö ja vuokra maksetaan, mutta tuosta summasta lähtee:
-ruoka
-juoma
-netti
-puh.lasku
-ulosotto
-sakot, jne..Ulosotto ei voi sossun 480e/kk rahasta viedä mitään. koska se 480e on se mitä pitää jäädä itselle. Ei se ulosotto ole minulta ainakaan mitään periny, kun on noi minimitulot.
veronpalautuksen ne kyllä vie.
Sakoista sen verran, että poliisin kirjoittamat sakot ei mene enään nykyään muuntoon.
Mutta oikeudessa annettu sakko koitetaan periä sulta. Jos et maksa sitä tai sovi osamaksu sopimusta, menee muuntoon. jossain välissä tulee linna reissu.- Kateellinenko?
Voi kuule, kyllä siihen pyritään. Tuttavani on jollakin sairas- tai työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka on terve vähän yli nelikymppinen henkilö. Eläke käyttörahana. Sossu maksaa vuokran, sähkön, saunamaksun, kk-lipun, lääkkeet ja harkinnanvaraisesti muutakin. Kaveri on tyytyväinen, jää aikaa päihteiden käyttöön ja muille harrastuksille.
En usko, että on läheskään ainoa, joka on hankkiutumalla hankkiutunut eläkkeelle. Itselle ei paljoa enempää kuussa käteen. Töissä käyn, mutta vuokrat, ym on maksettava omasta pussista ei tue sossu millään tavalla - Eläke 67 vuotiaana?
Kateellinenko? kirjoitti:
Voi kuule, kyllä siihen pyritään. Tuttavani on jollakin sairas- tai työkyvyttömyyseläkkeellä vaikka on terve vähän yli nelikymppinen henkilö. Eläke käyttörahana. Sossu maksaa vuokran, sähkön, saunamaksun, kk-lipun, lääkkeet ja harkinnanvaraisesti muutakin. Kaveri on tyytyväinen, jää aikaa päihteiden käyttöön ja muille harrastuksille.
En usko, että on läheskään ainoa, joka on hankkiutumalla hankkiutunut eläkkeelle. Itselle ei paljoa enempää kuussa käteen. Töissä käyn, mutta vuokrat, ym on maksettava omasta pussista ei tue sossu millään tavalla"jollakin sairas -tai työkyvyttömyyseläkkeellä", ei sinne pääse sinne joudutaan
tahtomattaan. Kestää vuosikausia juosta lääkäreillä, kuntoutuksissa hakemassa
todistusaineistoa todistellen, että on oikeasti työkyvytön. Tekstin perusteella
lievästi kateus ilmenee tässä. Älä kahehdi kun et tiedä asioiden oikeata laitaa. - nähty.on
En usko, että on läheskään ainoa, joka on hankkiutumalla hankkiutunut eläkkeelle. Itselle ei paljoa enempää kuussa käteen. Töissä käyn, mutta vuokrat, ym on maksettava omasta pussista ei tue sossu millään tavallaKyllä niitä on tosi paljon, jotka vaan näyttelee masennusta.
Jos on elämänkokemusta vuosi kymmeniä, niin niitä tulee aina vastaa. Tälläkin palstalla on niitä useita. - Kateellinenko?
Eläke 67 vuotiaana? kirjoitti:
"jollakin sairas -tai työkyvyttömyyseläkkeellä", ei sinne pääse sinne joudutaan
tahtomattaan. Kestää vuosikausia juosta lääkäreillä, kuntoutuksissa hakemassa
todistusaineistoa todistellen, että on oikeasti työkyvytön. Tekstin perusteella
lievästi kateus ilmenee tässä. Älä kahehdi kun et tiedä asioiden oikeata laitaa.Kuka joutuu, kuka pääsee, niin halutessaan. Kaverille kirjoitti jonkun ratkaisevan paperin, joku tuttu nainen, joka oli häneen ihastunut. En tiedä oliko kyseessä lääkäri tai joku viranomainen vai joku henkilö kelasta, tai jostain. En ole hirveän tarkkaan udellut, kun ei hirveästi kiinnosta. Mutta kuten nimimerkkinikin kertoo, tottakai tunnen hetkittäin kateutta, kun itse saan raataa niska limassa kuukausittaisen paritonnisen eteen, josta verojen ja korkean vuokran jälkeen ei paljon käteen jää.
- Kuultu.on
En usko, että on läheskään ainoa, joka on hankkiutumalla hankkiutunut eläkkeelle. Itselle ei paljoa enempää kuussa käteen. Töissä käyn, mutta vuokrat, ym on maksettava omasta pussista ei tue sossu millään tavallaVain tarpeeksi viisaat pääsevät eläkeelle. Tyhmemmät saa sitten juosta lappujen kanssa.
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Suomalainen sanonta
- K
En ymmärrä, mitä ihmiset puhuvat, sanovat tai yrittävät opettaa IRL. Lapsena sain todella kovan iskun päähäni, josta todisteena valtava arpi takaraivossa. Esittelen sitä aina, kun ajan koneella siiliksi.
- Kylmät kädet
Teillä ei ole käsitystäkään siitä nöyryytyksestä, kun tosissasi haluat tehdä töitä ja tulla osaksi työyhteisöäsi, mutta et mitenkään kykene siihen.
- K
Siitä syntyvä ahdistus saa hikoilemaan verta.
- ...
Masentuneilta ja muilta sairailta korvaukset pois, samoin työttömiltä! Jokainen huolehtikoon itse itsestään. Kaikki rahat mulle ja lähipiirilleni.
t. kultalusikka suussa syntynyt kokoomuslainenOk. mä kuulun siihen lähipiin. Eli mulle kans osuus.
t. Ruostunut ruokalusikka suussa syntynyt kommunisti- nähtykin
Juuri noin,tekis kyllä hyvää.
- trolli pellet !!!
kokoomuslaiset suksikoot v..ttuun!! onneksi suomessa on töihin kykenemättömille ihmislle lain takaamat turvat joihin nämä netin trollaajat ei mahda yhtään mitään !!!!
- nähty.on
kokoomuslaiset ovat hyviä ihmisiä, eivät ryöstele mummoja, ei kerjää rahaa kadunkulmassa, ei pyydä nimeä vekseliin.
Käyttäytyvät muutenkin asiallisesti toisia kohtaa.
Mietihän mitä ne muut tekee?
- ---------------
Inhottavaa että jotkut trollailee masennuksella.
Masennus ei todellakaan ole mikään vitsin aihe :(Niinpä. Varmaan jotain idiootteja. Tulevat tänne aikansa kuluks vittuileen sairaiden ihmisten kustannuksella.
- nähty.on
ateisti81 kirjoitti:
Niinpä. Varmaan jotain idiootteja. Tulevat tänne aikansa kuluks vittuileen sairaiden ihmisten kustannuksella.
Onkos lorvikatari jo sairaus??
Kehuit vähän aikaa sitten hyvillä tuloillasi??
- Latvainvalidi
Hah... huono trolli.
Ei työeläkeyhtiötä kiinnosta mitä teet kun olet tk-eläkkeellä, kunhan et tienaa yli tuloraja. Muuten voi vaikka juosta maratoneja ja puuhata mitä tahansa.
Tietäkseni ainoa kiinni jäänyt huijari ei olllut esittänyt masentunutta, vaan tuki- ja liikuntaelinsairasta.- et-ihan
Nytkö vasta huomasit sen jujun??
- rgqewgre
Työkyvyttömyyseläkkeelle pääsin ja ei todella kiinnosta enää työnteko.
- nähty.on
Saitko opin netistä vai sopivalta "lääkärilta" ??
- haahhahahahhaahaaa!
Jos masennusgiagnoosilla työkyvyttömyyseläkkeelle on paras vaihtoehto niin mielestäni se on ansaittu. Aloittajalla jotain pahempia ongelmia.
Koita hakea apua, huomaat ettei se ole helppoa.- Ahdistunut mies
Ei tarvi esittää mitään roolia kun on oikeasti ahdistunut ja masentunut. Niistä löytyy myös ihan oikeat psykiatrin tekemät diagnoosit.
- nähty.on
Vikasi on siinä, ettet osaa. Tyhmät tekee paljon turhaa työtä, viisaat pääsee vähemmällä.
Kyllä keinot tiedetään. - nähty.on
Mitäs tässä enään apua tarvitaan, rahaa tulee tarpeeksi.
Viisaille se on helppoa, tyhmille vaikeeta.
- soVittu juttu
Ei niitä oo olemassakaan. Samat huorat nähdään aina vain uudestaan.
- houraillen
Ei konelle kelvannut maksulliset lutkat.
- elä huoli.. yleinen
Ei terve työtä pelkää :)
- syrjaytetty
Terve tuloa masennus diaknoosi 11v en ole vielä eläkkeellä eikä ole mitään takeita pääsenkö ja jos pääsen se on 600€ kuussa.
Ja lääkäri käynnit on sitten sen diaknoosin jälkeen sitä että et saa hoitoa fyysisiin vaivoihin masennuksen takia.
Et saa sairasvakuutusta tai henkivakuutusta ja matkavakuutukseenkin tarvitset lääkärin lausunnon ja se maksaa.
Lääkärit myös alistaa sinua ja sanoo että tila on oma vika.
Jos 600€ ei riitä ja tarvitset sosiaalitukia et saa omistaa mitään ja jokaisesta saamastasi rahasta rangaistaan. Jos saisit vaikka perinnön tuet loppuu kunnes se on kulunut vuokriin.
http://syrjaytetty.blogspot.fi- helppoa.se.on
Tuollaista se voi olla, jos on tarpeeksi tyhmä. Viisaammat hoitaa sen kerr.alla kuntoon. Ei tuollaisia pelleilyjä tarvii viisaiden tehdä.
- Hetki eteenpäin
helppoa.se.on kirjoitti:
Tuollaista se voi olla, jos on tarpeeksi tyhmä. Viisaammat hoitaa sen kerr.alla kuntoon. Ei tuollaisia pelleilyjä tarvii viisaiden tehdä.
Musta yli 200 sivua tekstiä polilla. Kolme hylkyä takana eläkehakemuksista. Viimeisimmässä työkuntoa oli kohtuullisesti jäljellä, sitä edellisessä hylyssä oli riittävästi työkuntoa.
Nyt viimeiset psykologiset tutkimukset menossa. Yrittävät löytää keinoja mun parantamiseksi työkuntoon. Fyysisiä rajoitteitakin paljon. Jos ei onnistu, lähtee neljäs hakemus, se viimeinen. Lääketiede ei voi mua silloin enää auttaa.
Unelmia ja toiveita on ja olisi edelleen mutta työpäivän jälkeen on myös elämää. Vapaa-ajan laadulla ei ole heille mitään merkitystä. Sitä ei eläkeyhtiö eikä kela ota huomioon. Palan loppuun työelämän paineissa. Surutyö on valtava kun ei pysty vastaamaan ns ihannekuvaa hyvästä kansalaisesta.
Ihminen on muutakin kuin työläinen.
Mitähän mä saan, mistä voisi porukka olla kateellisia?
Mä haluaisin vain takaisin mun terveyden ja olisin kiitollinen jo minimipalkasta.
Te mt-ongelmien todenperäisyyttä epäilevät, väitättekö olevanne ystäviä halveksimillenne henkilöille. Kuinka kehtaatte?
Nouseeko teidän itsetuntonne mollimalla sairaita kasvottomina täällä?
Muistakaa, sairautta ei itse valita eikä se lähde pois käskemällä. Myös te voitte koska vain väsyä syvästi elämästä. - kateuden kohde
Hetki eteenpäin kirjoitti:
Musta yli 200 sivua tekstiä polilla. Kolme hylkyä takana eläkehakemuksista. Viimeisimmässä työkuntoa oli kohtuullisesti jäljellä, sitä edellisessä hylyssä oli riittävästi työkuntoa.
Nyt viimeiset psykologiset tutkimukset menossa. Yrittävät löytää keinoja mun parantamiseksi työkuntoon. Fyysisiä rajoitteitakin paljon. Jos ei onnistu, lähtee neljäs hakemus, se viimeinen. Lääketiede ei voi mua silloin enää auttaa.
Unelmia ja toiveita on ja olisi edelleen mutta työpäivän jälkeen on myös elämää. Vapaa-ajan laadulla ei ole heille mitään merkitystä. Sitä ei eläkeyhtiö eikä kela ota huomioon. Palan loppuun työelämän paineissa. Surutyö on valtava kun ei pysty vastaamaan ns ihannekuvaa hyvästä kansalaisesta.
Mä haluaisin vain takaisin mun terveyden ja olisin kiitollinen jo minimipalkasta.
Te mt-ongelmien todenperäisyyttä epäilevät, väitättekö olevanne ystäviä halveksimillenne henkilöille. Kuinka kehtaatte?
Muistakaa, sairautta ei itse valita eikä se lähde pois käskemällä. Myös te voitte koska vain väsyä syvästi elämästä.Ei tuo aloittaja mt-ongelmaisista ja masentuneista välitä muuta kuin minusta. Aloittaja on itse pahasta kateudesta, katkeruudesta ja vihasta minua kohtaan kärsivä joten te muut syyttömät nyt joudutte ikävä kyllä samalle tulilinjalle kun tuo ämmä on lähtenyt kampanjoimaan minua kohtaan nyt täällä netin keskustelufoorumeilla. Hoitoahan se tarvisi tuohon psykoosiinsa voi räjähtää ihan milloin vain.
- helppoa.se.on
Hetki eteenpäin kirjoitti:
Muistakaa, sairautta ei itse valita eikä se lähde pois käskemällä. Myös te voitte koska vain väsyä syvästi elämästä.Mitä väiiä työnantajalla on sillä mitä kukin tekee vapaa-ajallaan.
Kunhan hoitaa työnsä kunnolla.
Lopeta leikkiminen, et näy sitä osaavan yhtää.
Toivottavasti tulee seuraavakin hylky. Sen sinä olet tuolla pelleilyllä
ansainnut. - helppoa.se.on
kateuden kohde kirjoitti:
Ei tuo aloittaja mt-ongelmaisista ja masentuneista välitä muuta kuin minusta. Aloittaja on itse pahasta kateudesta, katkeruudesta ja vihasta minua kohtaan kärsivä joten te muut syyttömät nyt joudutte ikävä kyllä samalle tulilinjalle kun tuo ämmä on lähtenyt kampanjoimaan minua kohtaan nyt täällä netin keskustelufoorumeilla. Hoitoahan se tarvisi tuohon psykoosiinsa voi räjähtää ihan milloin vain.
Heko heko
Käytä päätäsi niin huomaat...
Jos siellä kusi virtaa ja paska tekee patoja, niin et kyllä tajua mitään.
- Sinulle.
Kys. aloittaja jolla useita aloituksia aiheesta on ilmoitettu nettipoliisillle. Täytyy olla tyhmä jos ei tajua sitä, että kirjoituksillaan voi joutua vastuuseen ja myöskin kone jolta naputtelet tekstiäsi on jäljitettävissä. Tuskin olet mikään tietokonenörtti joten et osaa varmaankaan edes peittää jälkiäsi. Vahdi selustaasi sillä joku saattaa pian kolkutella oveesi.
- Sinulle.
Sinulle.
Ole sinäkin vaan varovainen, ettet kärähdä.
Osaan minäkin tehdä häirintä ilmoituksiä.. - ihan hoo
Jos haluat tyrkyttää rahaa jollekin, niin perättömien väitteiden esittäminen on erittäin hyvä keino.
- nähty.on
Oppitunti 564:
Muista miettiä itsemurhaa jo heti herättyäsi, näin olet paljon uskottavampi, kun kerrot senkin lääkärille - alkoiko sua pelottaa
Viestini jossa kuvailin tämän trollin ja jonka tiedän olevan naapurini 57 vuotias hullu eukko. Taisin kuvailla useissa viesteissä liian tarkasti hänet siksi viestini poistettiin kun tuo eukko ilmoitti ylläpidolle kun alkoi liikaa häiritsemään kun hänet kuvailtiin liian selkeästi täällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838