Sommarön satama Tammisaaren ulkosaaristossa oli vielä auki ja bensa-asema toiminnassa!
Hauska huomata
7
338
Vastaukset
- ruori jengari
Mitä järkeä enää veneillä, pimeä tulee jo niin aikaisin ja aamulla aivan järjetön kosteus. Ei löydy enäää sieniä mettästä eikä ole paljoakaan arktikaa jäljellä, kalaakaan ei tule...
- 1ooooooooooooooooooo
Sieniä kyllä löytyy vielä jos osaa etsiä ja mitä etsiä.
- Crusell
No veneilyä on pakko harrastaa jos haluaa käydä esim mökillänsä saaressa.
- olis jo viikoloppu
Koska veneily on IHANAA!!!
- Tryben
Fiskebod on ympärivuoden auki Sommarö strandissa.
- avantouimar+kalamies
Nyt on paras hetki heittokalastukselle.
Kunnon lämmitin ja mukavat sisätilat tukikohtaveneessä. mikä täällä on ollessa.
Eilen aamulla aamu-uinti lumisateessa. On joitakin huveja, joita ihmiset eivät löydä ajatellessaan kaikki asiat siten, kuin kansakoulussa opetettiin.- Minäpoika
Apukoulussa mulle sanottiin jotta nussi, juopottele ja ajele paljon polkupyörällä. Sitten myöhemmin eräällä työttömyyskurssilla opetettiin, että tee vähän töitä mutta ole paljon vesillä.
Kyl se näi o ku kääp uimasa lumisateessa ni hetke aikaa o velattii saatavia. Iloista elämää sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764