TV (Sanyo) 2 x scart
VCR (LG vhs dvd) 2 x scart
Digiboxi (Nokia 110T)
Tuli ostettua Nokia 110T digiboxi. Boxi toimii hyvin liitettynä suoraan tv:seen, mutta kun sen yrittää liittää videoiden (LG vhs dvd) kautta tv:seen ei enää toimikaan. Televisiossa sekä videoissa on molemmissa kaksi scart paikkaa. Missä vika? Mitä voin tehdä, jotta rupeaisi toimimaan?
Nokia 110T digiboxi ja videot
6
1746
Vastaukset
- viritin
Oletko kokeillut vaihtaa tv :n ja digiboxin scartteja videossa keskenään ?
Jos ei auta , täytyy tarkistaa että onko videoiden käsikirjan mukaan videossa mahdollisesti scartin ohjelmointi ? - Entinen Nikitan käyttäjä
Minun kokemukseni mukaan vika on Nokiassa, itselläni on kyseisiä laitteita kaksi kappaletta ja selvittelyt valmistajan kannssa kesken. (Olleet jo puoli vuotta). Olen onnistunut todistamaan Nokialle ettei vika ole minussa, yhden lausunnon olen saanut jonka mukaan vika on 110T:ssä mútta mitään ei sen jälkeen ole tapahtunut. Nyt olen päätynyt siihen ettei yksikään joka minulta kysyy tule pettymään mihinkään ko. firman tuotteeseen.
- Susi
Nokia perseestä!
- apua tarjoava
TV Sony 1 x scart
VCR Panasonic 2 x scart
digiboxi 110T 1 x scart
Itselläni on yllä mainittu sortimentti. Siinä on käytännössä pakko kierrättää digiboksin signaali videoiden kautta. Panasonicin videoiden asetuksista piti muuttaa scart2:n moodi "ext" => "decoder". "Ext" ei päästä siihen tulevaa signaalia läpi scart1-liittimelle, "decoder" päästää. - digidigi
Mulla pelannu monta Nokianboxia!
Antenni johdosta kun ottaa tv.lle signaalin ja scartista ainoastaan videolle niin jopa pelaa eikä ole mitään ongelmaa.
Katsokaapas kun TÄLLÄ Nokianboxilla voi katella teeveetä ilman scarttiakin jos semmosta ei telkussa ole!
Eli katolta antennipiuha boxin perään ja siitä toinen lähteväjohto videon perään ja scarttijohto videon perään.
Sillon voi katella telkkua eikä tarvi olla videot ees auki,mutta voi myös sitte nauhoittaa/toistaa videolla kun tarvis on,molemmille tietty oma kanavapaikka telkussa oltava mistä näkyy tv ja toisesta video ja toiminu on - saa olla
Parasboxi mitä olen löytäny voin ottaa kaikki mitkä heitätte pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942