BEARMAN, läski on voimaa

Opissa ollut

Minulla oli muutama vuosi sitten Sami niminen kaveri, joka oli jonkin verran ylipainoinen. Ei hänellä mahaa ollut, mutta ylimääräistä oli tasaisesti joka puolla. Minä hoikkana poikana tietenkin auoin päätäni hänen läskeistään, vaikka salaa kadehdinkin hänen vahvoja miehekkäitä käsivarsiaan. Suunsoitto oli päivittäistä, ja usein hän vakuutti, että läski on voimaa. Minä myöntelin, että onhan siitä hyötyä, jos pitää olla jossakin painona, mutta sellaisia tilanteita tulee harvoin vastaan paitsi kalastuksessa. Kalastajan on hyvä olla muutenkin lihava, sillä rasvainen tyyppi kelluu paremmin pinnalla, jos sattuu veteen putoamaan.
– On siitä sekin hyöty, että pystyy antamaan selkäsaunan kaikenlaisille suunsoittajille, väitti kaveri.
– Kankeana tyyppinä sun saattaisi käydä köpelösti, epäilin.
Muuta en kerennyt sanomaan, kun hän sieppasi pääni kainaloonsa ja lähti taluttamaan minua pukukopille. En minä siinä asennossa pystynyt vastaan juuri haraamaan, Lisäksi ote rokkatorveni ympäri oli pelottavan tiukka.
Kopille päästyämme hän sanoi:
– Nyt katsotaan kumpi sen selkäsaunan saa!
– Ei me voida tässä ruveta toisiamme pätkimään, siitähän tulee poliisi juttu ja me saadaan potkut.
– Minä osaan kyllä sellaisenkin selkäsaunan antaa, ettet taatusti mene poliisille marisemaan ja pomokin on hyvillään, kun sanon, että laiskottelun takia sinua vähän kuritin.

Kaveri laski minut irti otteestaan ja napsautti parakin oven lukkoon, sitten hän komensi:
– Housut alas!
En minä sellaiseen suostunut, vaikka tiesin jo olevani melko tiukan pakon edessä. Pitäisikö pyytää anteeksi kaikkia puheitani vai taistella kuin mies. Valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon. Aloin miettiä, kuinka onnistun livahtamaan hänen ohitseen ja ulos. Peräännyin hänen edellään kärkkyen sopivaa hetkeä. En kerennyt pitkällekään, kun Sami nappasi minut kiinni nopealla otteella kuin kobra. Toisella kädellään hän painoi minut niskasta kumaraan ja samassa pääni oli vahvojen reisien puristuksessa. Käteni hän väänsi selän taakse ja lukitsi niistä kummastakin sormia vasempaan kouraansa. Nyt olivat näppini sellaisessa puristuksessa että niitä ei mitenkään saanut irti. Oikealla kädellään kaveri päästeli vyötäni, silloin laskin polvilleni lattiaan, se oli ainut mahdollisuuteni estää hänen aikeitaan. Ei siitä ollut apua, homma eteni vakaalla varmuudella ja kohta tunsin kuinka intiimit paikkani saivat raikkaan ilmanhenkäyksen. Siinä vaiheessa homma oli jo karannut minulta hanskasta ja sätkyttelin koivillani vaikka mihin suuntaan.
Seuraavana Sami nosti minut kauluksesta ylös ja kietoi vahvan käsivartensa leukani alitse. Minä seisoin suorana kuin tinasotilas hänen edessään ja yritin tavoitella housujani, joihin en ylettynyt. Siinä minä lähes roikuin avuttomana ja katselin maailmaa vahvan lujan käsivarren yli.
– Ei tämä vielä ole ohi, minä annan sulle selkäsaunan, jonka voit saada vain erityisen voimakkaalta mieheltä, niin sittenpähän tiedät missä voima asuu. Kun piiskataan, niin piiskataan kunnolla, julisti Sami.

6

2083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullottaa

      Tahtoo lisää! !! ;)

    • Opissa ollut 2

      Eikä siinä paljoakaan ponnisteluja tarvittu, kun minä makasin mahallani Samin sylissä. Mun puolustautumisesta ei tullut kerrassaan mitään, vastustajalla oli kirkkaasti enemmän voimaa. Tajusin nopeasti, että siitä kainalosta en karkaa ja jalkani oli lukinnut jämäkkä reisi paikoilleen. Yritin kiemurrella vaikka mihin suuntaan, mutta turhaan.
      Kohta alkoi pakaroillani tanssia miehen koura ja se tanssikin lujaa. Sellaisilla iskuilla helposti isompikin kaveri taipuu, varsinkin kun joka isku sattui eri kohtaan.
      Vaikka Samilla oli paljon enemmän voimaa mitä olin kuvitellut, niin kieltäni hän ei ollut vielä saanut hallintaansa. Minkäänlaisia parkuääniä en voinut parakissa päästellä, sellainenhan olisi voinut kuulua ulos. Minun oli pakko nöyrtyä ja pyydellä anteeksi ja luvata, etten koskaan enää pilkkaa häntä.
      – Oletko pilkannut minua sivullisten kuullen? kysyi Sami ja lopetti hetkeksi kämmentanssin.
      Arvelin tilanteen olevan ohi, mutta nöyrästi myönsin senkin rikoksen.
      – Siinä tapauksessa vien sinut ulos ja annan koivupiiskaa kaikkien nähden.
      Ajatus tuntui hirvittävän häpeälliseltä mutta hyvin mahdolliselta joten minä repesin täysin. On uskomatonta miten paljon sitä voikin keksiä sanoja, kun on todella hätä. Minä anelin, kiittelin, ylistin ja ihailin kurittajaani ja hän vaati minua tunnustamaan monenlaisia asioita, etten olisi joutunut ulos piiskattavaksi.
      Kerroin mm. että olin saanut asiasta selkääni ja että se teki minulle hyvää. Oli hyödyllistä minulle, että sain selkääni. Tarvittaessa minulle sai antaa lisää. Piti myöntää, että minä jopa nautin siitä. Olin kai minä Samia siinä toivossa härnäillyt, että hän minua vähän joskus pyöräyttää, mutta tällaista kurinpalautusta en ollut koskaan edes kuvitellut.
      Lopulta Sami laski minut otteestaan. Hän oli selvästi lämmennyt toimituksen aikana ja lihakset näyttivät entistä isommilta. Omaa häpeääni pienentääkseni sanoin:
      – Sinä olet harjoitellut tuota?
      – Onhan tuota tullut muutama jätkä piiskattua. Tiedossa on kohtapuoliin yhden rääpäleen piiskaus.
      – Sepä mielenkiintoista, sanoin ja yritin jäähdytellä pakaroitani.
      – Niin on, se olet nimittäin sinä.

    • Hyvä tarina. Jatko kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Minulla on fetissi vantteriin aikuisiin miehiin. He ovat mukavasti lihaksikkaita ja voimakkailta. Tuollainen mies, jos on minun kanssa yhtä pitkä, niin hän on reilusti minua painavampi ja on reilusti minua voimakkaampi. Se asia on todettu monta kertaa, koska olin nuorena melkoinen pöykäri, minkä vuoksi Arvo minut usein piiskasi. 13-vuotiaana huomasiin saavani ankaran seisokin, jos Arvo alkoi puhua piiskaamisesta.

      Minua ei koskaan viety koulukotiin, koska Arvo sanoi minut tarvittaessa piiskaavansa kuriin, Niinhän siinä kävi, että sain piiskaa vielä armeija aikana. Hävettihän se piiskan saaminen 5-kymppiseltä mieheltä, mutta ei siinä pullikointi auttanut, kun Arvo rupesi piiskaamaan ja käytti niin lujaa kättä, että meikäläinen parkui surkeasti.

      • Anonyymi

        Isäni oli iso vanttetra mies, ehdottomasti kylän voimakkain ukko. Minä hölmönä päätin testata huoltajan vieterin venymistä. Ukko lupasi minulle auton käyttöön ja iltaloman kymmeneen asti.

        Ukko oli kylvöhommissa, kun minä kaahasin pihaan ja menin sisälle. Isä seurasi kohta perässä ja sanoi muutaman painokkaan virkkeen ja kävi rinnuksiini kiinni. Kohta olin mahallani hänen polvillaan pakarat paljaana. Sain kunnolla isän kädestä, ihan marina pääsi.

        Lopuksi ukko ilmoitti, että niin kauan kuin jalkasi ovat minun pöytäni alla noudatat minun sääntöjä.

        Tuo piiskaaminen on herättänyt minussa seksifantasijoita. Sekä kunnioitusta isääni kohtaan, joka oli iso ja vähän läski. Enkä ole enää varma kumpi oli ensin: kiinnostus piiskaan vai itse piiskaus.


    • Anonyymi

      Mnä otin teini-ikäisenä pari kertaa piiskat isältä. Piiskaus onnistui yllättävän helposti, koska ujostelin isän lähellä oloa, en paininut vaan yritin karkuun. Jälkeenpäin hävetti pitkään olla isän katseen alla ja välttelin sitä. Itsekseni ollessa, jos ajattelin isää piiskaamassa minua sain stondiksen.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe