Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja mielipiteitä tuosta firmasta, onko rehellinen pulju, millainen palkka avustajilla ym? Itse tehnyt avustajan töitä viisi vuotta kaupungille ja mietin josko vaihtaisi paikkaa ja tän firman kautta olisi töitä?
Cityworks avustajapalvelut tre
3
155
Vastaukset
- wörkit
En suosittele, jos vaan saat töitä muuta kautta. Eivät noudata työehtosopimusta tai halua selvittää epäselviä kohtia työntekijälle, eivätkä vastaa kyselyihin väärin maksetuista palkoista, vaikka kuinka on luvattu selvittää. Mulle on jäänyt paha maku suuhun.
Työt olleet ihan mukavia avustuspaikkoja, mutta välillä tuntuu että joutuu puolustelemaan cityworkia asiakkaille, mikä on hieman vaikeaa, jos ei aivan seiso sanojensa takana..
Viimesiä viedään, eiköhän sitä hommia löydy muualta mullekin. - Anonyymi
Huonot kokemukset, ongelmat lakaistaan lattian alle vaikka rekryssä niin hehkutetaan arvostettavan työntekijää.
En suosittele, kierrä kaukaa.- Anonyymi
Samalla tavalla yleensä toimivat kaikki firmat. Kehutaan paikkaa maasta taivaisiin ja lupaillaan hakijoille kuuta taivaalta. Se on vain mainontaa jolla pyritään houkuttelemaan hakijoita näihin minimipalkkatöihin koska porukkaa lähtee firmasta koko ajan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541678- 131463
- 1741376
- 821363
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835