Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja mielipiteitä tuosta firmasta, onko rehellinen pulju, millainen palkka avustajilla ym? Itse tehnyt avustajan töitä viisi vuotta kaupungille ja mietin josko vaihtaisi paikkaa ja tän firman kautta olisi töitä?
Cityworks avustajapalvelut tre
3
150
Vastaukset
- wörkit
En suosittele, jos vaan saat töitä muuta kautta. Eivät noudata työehtosopimusta tai halua selvittää epäselviä kohtia työntekijälle, eivätkä vastaa kyselyihin väärin maksetuista palkoista, vaikka kuinka on luvattu selvittää. Mulle on jäänyt paha maku suuhun.
Työt olleet ihan mukavia avustuspaikkoja, mutta välillä tuntuu että joutuu puolustelemaan cityworkia asiakkaille, mikä on hieman vaikeaa, jos ei aivan seiso sanojensa takana..
Viimesiä viedään, eiköhän sitä hommia löydy muualta mullekin. - Anonyymi
Huonot kokemukset, ongelmat lakaistaan lattian alle vaikka rekryssä niin hehkutetaan arvostettavan työntekijää.
En suosittele, kierrä kaukaa.- Anonyymi
Samalla tavalla yleensä toimivat kaikki firmat. Kehutaan paikkaa maasta taivaisiin ja lupaillaan hakijoille kuuta taivaalta. Se on vain mainontaa jolla pyritään houkuttelemaan hakijoita näihin minimipalkkatöihin koska porukkaa lähtee firmasta koko ajan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101