Meillä kyseinen varaava digiboksi.Kaukosäätöjen painallusten jälkeen ? ei löydä kiintolevyä vaan herjaa että USB-liitäntä ei ole käytössä.Onko muille sattunut samaa.Olemme yrittäneet kaikkea mahdollista.
diVision VDT 5050
kaikki nimimerkit
3
317
Vastaukset
- nolla nimimerkkiä
Meillä on tallentava takka, joka ei toiminut. Ei löytänyt puita ja herjasi, että luukku ei ole käytössä. Muillekin oli kuulemma sattunut samaa. Yritimme kaikkea mahdollista ja lopulta vaihdoimme tulipesän konkat niin lähti toimimaan. Kokeile tiilien tai peltien vaihtoa varaavaan digiboksiisi, jos lähtisi toimimaan.
- Anonyymi
Hah.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882