Voiko 3 vuotias koira tottua kissaan?

mietteliäs..........

Voiko ??? Ja kuinka tämän tekisin?

7

183

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkionmahdollista!

Voi!!! Miten, se riippuu koirasta... Pientä ohjausta antaen tai suoranaisen fasismin keinoin rekkua koulien.

• huhuuuuui

Mun 6 vuotias koira näki ekan kerran kissan ja meinas tappaa sen :D

• hölmökös oot-

HÖH, riippuu koirasta. tietysti.

• meniaikaasitten

Ei sinä koirasta ole kyse, vaan kouluttajasta, joka opettaa eläimet samaan talouteen.

• kissakoiras

asia riippuu myös kissasta. Vaikka sanottaisiin että on koiriin tottunut kissa, niin voi olla, että kissa sietää sitä yhtä koiraa, ja vihaa kaikkia muita.
      Varovaisuutta, vaikka yleenä jos koira on aikjuinen ja kissa pentu, ja mieluummin" alaikäinen" jotain 8-9 viikkoa, niin sopeutuminen käyh helpommin

• crazy cat lady

Voi tottua, olen useankin aikuisen koiran kissaan totuttanut. Helpointa tietysti, jos kissa ei pelkää koiraa vaan käyttäytyy rauhallisesti. Jos kissa paniikissa säntäilee sinne tänne, ei tule mitään.

Koira on pidettävä kytkettynä aluksi niin ettei pääse rouhasemaan. TAkaa-ajotilanteet on ennakolta estettävä. Ankara kieltäminen. Kissaa sylitellään, ruokitaan pöydällä ja otetaan sänkyyn, kaikin tavoin kerrotaan koiralle kissan korkeasta arvoasemasta laumassa. Koiralla ei saa olla mitään asiaa kissan ruokiin. Viikossa tilanne vakiintuu rauhalliseksi.

Tämä korkeampi asema hierarkiassa on kissalle täkeä, koska alempiarvoisia saa purra.

Koiraan pitää olla tietysti kontrolli, elikkä sen pitää sanaa totella. Jos se on tottunut tekemään mitä huvittaa kuuntelematta omistajaa, on kissa vaarassa.

Kissa ja koira eivät muuten todellakaan "vihaa" toisiaan. Ne ovat kumpikin eläimiä, joilla on saalisviettiä. Koiralla lisäksi laumaeläimenä dominanssipyrkimyksiä, tosin tässä on suuria eroavaisuuksia eri yksilöillä. Kissa on käytökseltään luonnollisen dominoiva.

• Herttinen sentään !!

Ei voi, sinun kohdalla, kun et itse tunne koiraasi niin älä edes haaveile kissasta. Jokainen koira ja kissa on oma yksilö, ei kukaan ulkopuolinen voi sanoa miten SINUN koirasi sopeutuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2270
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      558
      803
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      708
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe