Voiko ??? Ja kuinka tämän tekisin?
Voiko 3 vuotias koira tottua kissaan?
7
107
Vastaukset
- Kaikkionmahdollista!
Voi!!! Miten, se riippuu koirasta... Pientä ohjausta antaen tai suoranaisen fasismin keinoin rekkua koulien.
- huhuuuuui
Mun 6 vuotias koira näki ekan kerran kissan ja meinas tappaa sen :D
- hölmökös oot-
HÖH, riippuu koirasta. tietysti.
- meniaikaasitten
Ei sinä koirasta ole kyse, vaan kouluttajasta, joka opettaa eläimet samaan talouteen.
- kissakoiras
asia riippuu myös kissasta. Vaikka sanottaisiin että on koiriin tottunut kissa, niin voi olla, että kissa sietää sitä yhtä koiraa, ja vihaa kaikkia muita.
Varovaisuutta, vaikka yleenä jos koira on aikjuinen ja kissa pentu, ja mieluummin" alaikäinen" jotain 8-9 viikkoa, niin sopeutuminen käyh helpommin - crazy cat lady
Voi tottua, olen useankin aikuisen koiran kissaan totuttanut. Helpointa tietysti, jos kissa ei pelkää koiraa vaan käyttäytyy rauhallisesti. Jos kissa paniikissa säntäilee sinne tänne, ei tule mitään.
Koira on pidettävä kytkettynä aluksi niin ettei pääse rouhasemaan. TAkaa-ajotilanteet on ennakolta estettävä. Ankara kieltäminen. Kissaa sylitellään, ruokitaan pöydällä ja otetaan sänkyyn, kaikin tavoin kerrotaan koiralle kissan korkeasta arvoasemasta laumassa. Koiralla ei saa olla mitään asiaa kissan ruokiin. Viikossa tilanne vakiintuu rauhalliseksi.
Tämä korkeampi asema hierarkiassa on kissalle täkeä, koska alempiarvoisia saa purra.
Koiraan pitää olla tietysti kontrolli, elikkä sen pitää sanaa totella. Jos se on tottunut tekemään mitä huvittaa kuuntelematta omistajaa, on kissa vaarassa.
Kissa ja koira eivät muuten todellakaan "vihaa" toisiaan. Ne ovat kumpikin eläimiä, joilla on saalisviettiä. Koiralla lisäksi laumaeläimenä dominanssipyrkimyksiä, tosin tässä on suuria eroavaisuuksia eri yksilöillä. Kissa on käytökseltään luonnollisen dominoiva. - Herttinen sentään !!
Ei voi, sinun kohdalla, kun et itse tunne koiraasi niin älä edes haaveile kissasta. Jokainen koira ja kissa on oma yksilö, ei kukaan ulkopuolinen voi sanoa miten SINUN koirasi sopeutuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029