Tiedän perus juttuja näiden kahden rodun luonteesta, mutta harkitsen jomman kumman ottoa joten jos jollain olisi kertoa enemmän näiden kahden rodun luonteesta millaisia ovat.
Itämainen lk ja pyhä birma
2
<50
Vastaukset
- heps ....
Täällä pyhä birma.
Hyvin seurallinen kissa. Seuraa omistajaa lähes kaikkialle ja odottaa yhteistä toimintaa.
Tavallan koiramainen.
Turkki helppohoitoinen.
Oikein suloinen rotu, ellei halua sohvaperunaa. - lyhytkarva
en tiedä birmasta mutta mulla itä.lk.
hyvin seurallinen ja vaativa kissa. Ei paljon kotoa poissa oleville eikä villeille kakaroille.
Paras eläkeläisille tai muuten koti-ihmisille.
Ei ole mustasukkainen vaikka saattaa valita ykkösihmisen.
Ei pidä suljetuista ovista eikä ulkopuolelle jäämisestä. Tykkää osallistua kodin puuhiin.
Nirso ruuista ja syö vähän.
erittäin hyvä tapainen mutta ylimääräisille äänille arka kissa. Eli ei pidä äänekkäistä asuinpaikoista eikä ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984