Elikkäs, reppureissu matka thaimaaseen on suunnitteilla, ja mietin että miten tavarat pysyvät tallessa ja turvassa majoituksessa, eli tälläisessa yhteis majoituksessa, jossa nukkuu monta ihmistä saman aikaisesti samassa huoneessa. Voiko heihin luottaa, etteivät kähvellä koko momaisuuttani päivän aikana, kun olen kiertelemässä kyseistä kaupunkia, vai onko majoituksissa jonkinlaiset lukolliset kaapit? Tottakai kännykät ja kamerat ja muut pitäisin matkassani päivän aikana. Mutta miten estän, ettei koko matkareppuani olisi käänetty ylös alaisin, kun palaan kierrokseltani.
Onko jollakin kokeneella reppureissaajalla, joka on nukkunut kyseisissä majoituksissa jotain vinkkejä. Vai tulisiko tälläiset ryhmä majoitukset kiertä kaukaa ja aina hankkia vain yhden hengen huoneita?
Olen yrittänyt etsiä kyseisestä aiheesta tietoa jo muutaman päivän, mutta ei ole löytynyt, joten ajattelin jos joku täällä osaisi minua pulmassani auttaa :)
Miten tavarat turvaan reppureissun majoituksessa?
tyttö
1
118
Vastaukset
- Thaimaahan
http://www.matkavaruste.fi/product_catalog.php?c=449
Tuossa jotain vaihtoehtoja. Mulla on aina ollut sellainen reppu tai laukku, jonka vetoketjun saa lukittua pienellä riippulukolla. Joskus on ollu mukana myös pätkä teräsvaijeria, jossa lenkit päässä, sillä ja lukolla sitten kiinnittänyt koko kassin johonkin kiinteään rakenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812