Sinsin palvelusväki

Sinsi

Keräsi tuoretta heinää pakastimeen talvea varten. Vielä ei tiedetä, pitääkö ostaa kukkakaupasta kissanheinää vai kelpaako pakasteheinä. Jännitämme!

4

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjava kolli

Osta rairuohon siemeniä, sitä pääsiäisruohoa, tai pussillinen linnunruokaa jossa on monenlaisia siemeniä tai pelkkää kauraa. Laita kukkapurkkiin multaa, kylvä, kastele ja odota. Kissa tykkää.

• Kauraa pukkaa

Heinä paleltuu pakkasessa . Osta kauraa ja idätä.

• ei kelpaa

Täällä kissa ei kesän jälkeen ( pentu ) ole suostunut syömään sisällä kasvatettua heinää. Vieläkin ulkoa yrittää heinän korsia napsia. Mitenköhän sen saisi syömään sisäheinää. Siis noita eläinkaupan valmiita heiniä olen yrittänyt kasvattaa, muttei kelpaa.

• glgshl

Kyllä se kissa syö sitä heinää silloin kun se itse haluaa, ei tarvitse tyrkyttää ja menettää yöuniansa sen takia. Kasvatat vain itse sitä heinää kippoon. Ei tuo heinä mitään elintärkeää kissoille kuitenkaan loppupeleissä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      239
      4329
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      17
      3899
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      38
      3840
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3835
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      147
      3728
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      3692
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      124
      3502
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2964
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      19
      2775
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      262
      2610
    Aihe