Mitä tehdä kun tyttöystävällä ei ole lainkaan itsetuntoa?

Keinotalkavatloppua

Hei!
Olen elänyt parisuhteessa vuotta nuoremman naisen kanssa hieman yli vuoden ja aina tämä sama ongelma vain puskee esiin. Tyttöystäväni vertailee itseään jatkuvasti muihin naisiin. Olkoon nainen sitten kaupungilla vastaan tuleva random tai joku näyttelijä televisiossa.
En ole antanut mitään viestiä että itseäni kiinnostaisi kukaan muu kuin hän, mutta tuntuu kun hän ei sitä uskoisi. Tyttöystäväni on lisäksi kaunis, fiksu ja ajattelee opiskelua yliopistossa. Joskus tämä ongelma poistuu pariksi viikoksi, mutta pulpahtaa taas äkkiä pinnalle. En ole missään nimessä ajatellut eroa, mutta jatkuva valitus, että on huonomman näköinen ja mitättömämpi kuin muut kieltämättä rasittaa mieltä.
Naisilta toivoisin vinkkejä tähän. Eritoteen naisilta jotka ovat ns. "varmoja" ulkonäöstään.

Miten tyttöystäväni itsetunto voisi kohentua ja hän tuntisi itsensä seksikkääksi ja naiselliseksi mitä minä ja hänen kaverinsa tietävät hänen olevan?

2

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfg

      Älliä ja kukkia, muu ei auta, pösilö.

    • tsiisus helppoo

      kehu sitä, olet viehättävä, ihana näin... varmaan joku tollukka poikaystävä loukannut tai jotain, tää maailma on ihan sairas kun naisen ulkonäköö saa kyllä arvostella, miehen ei, eikä ne siitä kai niin välitäkään, paitsi jos erehdyt menemään miesgynegologille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe