Tittade nyss på "Mördaren ljuger inte ensam ",en film baserad på Maria Langs deckare.
Maria Langs deckare var mina första bekantskaper i den kriminella världen. Jag älskade dem.
Filmen var lika bra,underbara kläder och möbler och Ola Rapace som kommisarie Christer Wijk,wow !
Litet väl mycket röks det bara,hela tiden och var som helst.
"Maria Lang filmer ".
4
342
Vastaukset
- puck & einar
Det har väl gjorts flera filmer av svenska deckardrottningens böcker ,väntar med spänning." Tragedi på en lantkyrkogård ",hittade jag på Swefilmer.
- nostalgiskt
Det kommer väl en hel serie.Mina första bekantskaper i deckarvärlden var Maria L ang ,hennes böcker var lättlästa och litet senare upptäckte jag Stieg Trenter.Trenter hade så underbara miljöbeskrivningar och mycket god mat i sina böcker.
- silver john
nostalgiskt kirjoitti:
Det kommer väl en hel serie.Mina första bekantskaper i deckarvärlden var Maria L ang ,hennes böcker var lättlästa och litet senare upptäckte jag Stieg Trenter.Trenter hade så underbara miljöbeskrivningar och mycket god mat i sina böcker.
Vilka underbara BILAR, I Langs filmer !
- yessssss !
silver john kirjoitti:
Vilka underbara BILAR, I Langs filmer !
Som "seniorita " bara njuter man av alla nostalgiska tankar som filmerna väcker .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305