Tittade nyss på "Mördaren ljuger inte ensam ",en film baserad på Maria Langs deckare.
Maria Langs deckare var mina första bekantskaper i den kriminella världen. Jag älskade dem.
Filmen var lika bra,underbara kläder och möbler och Ola Rapace som kommisarie Christer Wijk,wow !
Litet väl mycket röks det bara,hela tiden och var som helst.
"Maria Lang filmer ".
4
439
Vastaukset 4
- puck & einar
Det har väl gjorts flera filmer av svenska deckardrottningens böcker ,väntar med spänning." Tragedi på en lantkyrkogård ",hittade jag på Swefilmer.
- nostalgiskt
Det kommer väl en hel serie.Mina första bekantskaper i deckarvärlden var Maria L ang ,hennes böcker var lättlästa och litet senare upptäckte jag Stieg Trenter.Trenter hade så underbara miljöbeskrivningar och mycket god mat i sina böcker.
- silver john
nostalgiskt kirjoitti:
Det kommer väl en hel serie.Mina första bekantskaper i deckarvärlden var Maria L ang ,hennes böcker var lättlästa och litet senare upptäckte jag Stieg Trenter.Trenter hade så underbara miljöbeskrivningar och mycket god mat i sina böcker.
Vilka underbara BILAR, I Langs filmer !
- yessssss !
silver john kirjoitti:
Vilka underbara BILAR, I Langs filmer !
Som "seniorita " bara njuter man av alla nostalgiska tankar som filmerna väcker .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662670- 831147
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82868- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104628Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38552
- 36518