Oliskohan kenelläkään kokemusta tai tietoo teltasta Mc kinley Light 2:sta.Ostin kyseisen teltan kesällä.Maahantuojan ja valmistajan tietojen mukaan teltta olis vedenpitävä,mutta
ostamani teltta on paremminkin kylpyamme.Teltta
vuoti helmasta olevasta saumasta.
Palautin teltan kauppaan ja sieltä maahantuojal-le,maahantuoja ilmoitti et teltassa ei ole mitään
vikaa.Minun mielestä siinä on suunnittelu virhe
ja myyjäkin oli samaa mieltä. Myyjä sanoi myyneensä kyseistä telttaa 20kpl.ja yhdestäkään ei ole tullut vastaavanlaista palautetta.
MC kinley Light 2
3
1540
Vastaukset
- Simo
En tiedä tuosta teltasta, mutta minulla tulee mieleen eräs testi, jonka näin Ruotsin tv:stä. Siinä testattiin noin kymmenen telttaa ja kolme henkilöä sai valita mieleisensä. Jäi mieleen, että testissä oli yksi suomalainen teltta ja se päästi vettä saumasta. Tästä on ehkä neljä viisi vuotta, kun näin ohjelman. En muista varmasti minkä merkkinen se oli, mutta luultavasti Mc Kinley.
- Vandaali
1998 ostin McKinley Moonliten. Olen tehnyt sillä kaksi reissua. Viime vuonna Mannfjelletille ja Moskogaishille ja tänä vuonna Kebnekaisen maisemiin. Sateella vettä tippui oviaukon vetoketjua reunustavasta kankaasta aina jostain kohtaa (vain yhdestä). Jos kohta oli absidissa, se sai tippua maahan tai kattilaan. Jos se oli sisäteltan kohdalla, sisäteltan päälle oli viritettävä jätesäkki ohjaamaan vedet maahan. Sama toistui tänä vuonna ja myös alumiinikaarta vastaan ollut sauma pudotti vesipisaroita jalkopäähän, joten vettä tuli myös sisälle. Ei kun jätesäkki taas kaaren ja sisäteltan väliin.
- Eräukko
Noista olen kuullut ettei välttämättä pidä vettä, onko siinä teipatut saumat? Toisaalta McKinley on verrattaen kevyt teltta.
Itse ostin Halti Cavityn, siihen mahtuu kaksi rinkkoineen, paino alle 2 kiloa ja se pitää vettä. Testattu käsivarressa vaakasuorassa sateessa.
Toisena vaihtoehtona minulla oli tuo McKinley mutta päädyin Cavityyn. Koita myyjän kanssa saada vaikka vaihto siihen, Kesportti myy Haltiakin. Tosin muista että niissäkin on maanantaimalleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855