Moi,
Mä oon menossa naimisiin tässä lähitulevaisuudessa, ja seuraava juttu oliski varata juhlatila. Oon selannu nettiä aika ahkerasti ja Haikkoon kartano tulee tosi usein esiin. Onko kellään kokemuksia sieltä joko juhlaparina tai vieraana?
Juhlapaikka PK seutu/ Haikkoon kartano
naimisiin
1
162
Vastaukset
- Margit1964
Heips(:
Oltiin mieheni kanssa haikkoossa vieraina ystävien häissä ja oli kaunis tapahtuma. Juhla oli siellä alhaalla paviljongissa josta on kaunis maisema merelle. Palvelu oli näin vieraan näkökulmasta ainakin todella hyvää, ruoka oli herkullista ja kaikilla oli hauskaa. Hääpari varmasti viihtyi. enempää en osaa oikein sanoa(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1872113
- 1321792
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171113- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh304996- 78993
- 52976