Ohi mennessä käväisimme juhlistamassa 1v hääpäiväämme Harjavallassa sijaitsevassa ravintola Hakuninmäessä ja pitää antaa julkinen tunnustus, että ruoka oli erittäin hyvää ja monipuolinen valikoima erilaisia pääruokia ja salaatteja. Myös kalaa oli monella eri tavalla valmistettuna. Mainostaa ei kai täällä kuulu, mutta suosittelen ko. ravintolaa. Jaa niin ja eksille tiedoksi, että nyt on kyllä yliveto vaimo, viimeinkin elämä on kaikin puolin antoisaa.
1-vuotis hääpäivälounas
5
236
Vastaukset
- 768y5ujkdmlcsxaöz
Todella juhlimisen arvoinen juttu, onnee vaan!
Olikos kesävauva hoidossa...vai....??- von Lagerbom
Hoidossako.. Minulla on ollut tapana ottaa lapset mukaan syömään., kuin myös pankki- ja muihin asiointipaikkoihin kaupat mukaan lukien. Oppivatpa sosiaalisuutta ja saavat tietenkin myös herkutella. Eräs eksä vei aina lapset hoitoon mummulaan kun lähti asioille. Tavallista oli että näin tapahtui viitenä päivänä viikossa / muutama tunti päivittäin. Hän halusi välttämättä yksinhuoltajaksi vaikka ei sitten jaksanutkaan lapsista huolehtia. Oli aikamoinen muutos elämässään kun eivät enää päässeet mihinkään mukaan vaan aina vietiin mummulaan vaikka tyttärellekin oli oikein päivän kohokohta kun pääsi mukaan kauppaan. No, nytpä ei tällä äidillä ole enää lapset riesanaan..
- Åbo
von Lagerbom kirjoitti:
Hoidossako.. Minulla on ollut tapana ottaa lapset mukaan syömään., kuin myös pankki- ja muihin asiointipaikkoihin kaupat mukaan lukien. Oppivatpa sosiaalisuutta ja saavat tietenkin myös herkutella. Eräs eksä vei aina lapset hoitoon mummulaan kun lähti asioille. Tavallista oli että näin tapahtui viitenä päivänä viikossa / muutama tunti päivittäin. Hän halusi välttämättä yksinhuoltajaksi vaikka ei sitten jaksanutkaan lapsista huolehtia. Oli aikamoinen muutos elämässään kun eivät enää päässeet mihinkään mukaan vaan aina vietiin mummulaan vaikka tyttärellekin oli oikein päivän kohokohta kun pääsi mukaan kauppaan. No, nytpä ei tällä äidillä ole enää lapset riesanaan..
Sullako ne lapset sitten huollossa on?
- Baby pöytä?
Oliko siellä vauvoillekkin ruokaa?
- von Lagerbom
Kyllä minun lapseni ovat jo aika pieninä alkaneet saamaan normaalia, samaa ruokaa kuin mitä muutkin ja hyvin ovat kasvaneet ja terveinä olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988