Mikä on kun poikaystävä ei kiihota?

siili95

Olen vähän vajaa kakskymppinen ja seurustellut poikaystäväni kanssa nyt reilut 2vuotta. Ennen seksi-elämämme oli loisteliasta ja sitä saatettii tehdä monia kertoja päivässä mutta enään minua ei haluta. Rakastan häntä yhä aivan suunnattomasti ja tykkään läheisyydestä (halailu ja pussailu yms) mutta aina kun hän vihjaa jotain siihe suuntaan tuntuu se väärältä enkä halua. Harrastamme tällä hetkellä seksiä ehkä kerta kuukauteen.... jos sitäkään. En silti ikimaailmassa haluasi jättää häntä vaikka tästä kärsii molemmat, joten mitä teen??

6

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnemaailma

      e-pillerit tai muut lääkkeet aiheuttavat monilla haluttomuutta, vaihto tai mielellään lopetus voisi auttaa haluja palaamaan.

      Ilmaisit aika mileenkiintoisesti, että se tuntuu Väärälle. Kannattaa miettiä Miksi seksi tuntuu väärälle? kyseessä voi olla ihan henkinenkin ongelma mikä tietämättäsi aiheuttaa sen että et vain pysty siihen. Ihan ammattiauttajan luokse kannattaa mennä, tosi harva osaa ratkoa henkisiä lukkojaan yksin sellaisessa ajassa, että suhde säilyisi hyvänä.

      Pohdi onko suhteenne laatu arkena millainen? riidat, puhumattomuus, ymmärtämättömyys, ajan puute toisianne kohtaan tai yksinkertaisesti jokin elämän hankala tilanne voi aiheuttaa stopin haluille. Miten voisitte viestiä toisillenne jotakin mikä herättäisi sen tunteen että välitätte ja haluatte toisianne? Tai jos tunnetkin olevasi kuin saarrettu etkä eikä sinulla ole omaa aikaa. Sekin voi saada halut menemään nollille. Elämän hallintaa olisi hyvä alkaa harjoittamaan.

      • Olen miettinytkin että e-pillerit voisivat olla syy haluttomuuteen mutta se alkoi vasta paljon pillereiden aloituksen jälkeen..
        Suhteemme on muutenkin hyvällä mallilla kaikin puolin. Vietämme aikaa päivittäin, hän lähes asuu luonani, puhumme kaikesta ja riitelemme harvoin.
        Omaa aikaa minulla ei ole paljoa mutta tiedän sitä saavani heti vain jos haluan joten en tunne itseäni saarretuksi..

        Suhteemme on kaikin puolin täydellinen voimaa ja onnellisuutta tuova mutta haluni vain ovat kadonneet. Itseeni se ei haittaa muuten kuin kummastuttaa mitä tapahtui mutta poikaystävääni se huomattavasti häiritsee..


    • Sama tilanne

      Itse olen tällä hetkellä samassa tilanteessa mutta olen poika. Tyttöystävän kiinnostus seksiin lopahtanut täysin eikä syytä löydy. Hän viettää paljon aikaa kavereidensa kanssa ja tästä johtuen olen lähes kaikki arki illat yksin kotona :/

      Turhauttaa todella kovin ja tuntuisi itsekkäältä lopettaa suhde tämän vuoksi mutta jos tilanne ei muutu niin ei tälläistä turhautumista kestä.

      En koe itseäni yhtään haluttavaksi tyttöystäväni silmissä ja tästä johtuen meinannut pettään useasti tilanteissa joissa joku naispuolinen osoittanut mielenkiintoa minua kohtaan.

      • On harmillista että tyttöystäväsi jättää sinut yksin mutta se voi myös olla syy haluttomuuteen, jos suhteen liekki on sammunut?

        Meillä ei ole sitä ongelmaa koska olemme lähes aina jokapaikassa yhdessä.

        Tuota mainitsemaasi asiaa pelkään myös erittäin paljon, mitä jos poikaystäväni pettää minua tämän takia? Hän on maailman kiltein ja ihanin mutta kyllä hänelläkin on halunsa ja jos joku kerta oikeaan aikaan osuu paikalle naispuolinen henkilö en voi koskaan tietää mitä hän hirveissä haluissaan tekee :( Olen puhunut tästä hänen kanssaan ja hän on vannonut ettei ikinä pettäisi minua mutta pelottaa välillä silti..


    • sama tilanne

      Onko halusi kokonaan poissa vai pelkästään poikaystävää kohtaan?

      • En ole tuntenut mitään haluja ketään kohtaan siitä lähtien kun halut poikaystävää kohtaan hävisivät. Voi johtua myös siitä että olen erittäin uskollinen ihminen ja ollessa jonkun kanssa tosissaa en pysty ajattelemaan muita.
        Toki itsetyydytän mutta koen sen erilaisena haluna kuin seksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe