mikä ihmeen epätodellinen tunnetila?

taidatte nyt kyllä liioitella noita oireitanne ja ette enää tiedä johtuvatko ne lääkkeistä vai itsestänne... lääkkeiden aikana ne vaikuttaa psyykeen ja aivoihin, ei hyvä asia ja keskushermosston kautta..


että kyllä lääkkeistäkin tulee yksilöllinen tila, joita ei ilman niitä tule. toisaalta lääkkeetkin kyllä sitä normaalia ahdistusta poistavat joka on siis paniikkihäiriössä.
91265
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Kiitos vaan neuvoista, lääkkeiden vaikutus tavoista tiedän, mutta ihmiset varmaan tarkoittavat ajatuksiaan liittyen paniikkihäiriöön..

Äänestä
  • niistä syntyy myös paniikki, joka muuta väittää, voi tulla ottamaan kuonoon.

    Äänestä

Lääkärit käyttävät potilaita koekaniineina, eivät ainakaan varoita sivuvaikutuksista. Ennenkuin niitä alkaa käyttämään, on ahdistus ja jännitys vielä normaalia vaikka onkin pahaa.. mutta kun ottaa lääkkeitä, tulee tiloja joissa maailma tuntuu oudolta/menettää normaalin kontrollin/tuntuu kuin olisi "humalassa"/jumittaa/levottomuus... tämä ei ole ahdistusta siis ensin lainkaan, vaan koska tila ei LOPU, niin siitä tulee ahdistus ja lopulta pelkoa!!

kaikki loppui kun lääkkeet lopetettiin 2 vuoden käytön jälkeen.. sen jälkeen on joskus vaan sitä vanhempaa ahdistusta ollut/jännitystä.. paniikkitilatkin on ihan eri juttu.

minä otan yhteyden tähän aiheen tekijään ja laitan tietoja tulemaan, lääkärit o vat minun kohdallaani tehneet pahan hoitovirheen/diagnoosi... neurolepteistä puhun nyt ja niitä ei kannata paniikkihäiriöisille antaa!

Äänestä
  • Kyseinen aihe on siis Jippiissä Terveys osastolla, siellä on mailiosoite.

    Äänestä

  • quix kirjoitti:

    Kyseinen aihe on siis Jippiissä Terveys osastolla, siellä on mailiosoite.

    on todellinen PAKKOMIELLE tämä aihe,kirjoittelet Jippiille,Tukiasemalla ja ties minne,ja aina kirjoituksissasi arvostellaan lääkäreitä ja lääkkeitä.
    Meitä lääkkeistä apua saavia löytyy pilvin pimein.
    Ei tulisi mieleenikään kirjoittaa mailitse jollekin tuiki tuntemattomalle kiihkoilijalle.
    Jos sinä tunnet kokeneesi vääryyttää,tee valitus asiasta,niinhä sitä pitää toimia!

    Äänestä

  • hoh,hoijaa kirjoitti:

    on todellinen PAKKOMIELLE tämä aihe,kirjoittelet Jippiille,Tukiasemalla ja ties minne,ja aina kirjoituksissasi arvostellaan lääkäreitä ja lääkkeitä.
    Meitä lääkkeistä apua saavia löytyy pilvin pimein.
    Ei tulisi mieleenikään kirjoittaa mailitse jollekin tuiki tuntemattomalle kiihkoilijalle.
    Jos sinä tunnet kokeneesi vääryyttää,tee valitus asiasta,niinhä sitä pitää toimia!

    Mikä sinun ammattisi on?Kirjoitat,ettei paniikkihäiriöiselle kannata antaa neuroleptejä?
    Jaahas,et sitten sattumoisin tiedä,että esim. Seroquel (kiitos,en tarvitse linkkiä jo antamallesi tämän lääkkeen "mollaussivuille") käytetään hyvin tuloksin esim. juuri paniikkihäiriöpotilaalla,ahdistukseen.

    Mainitsemallani lääkkeellä,kuten muillakin neurolepteillä,on monia indikaatioita.
    Sinä kirjoitat kuin sinun sanasi olisi se ainut totuuden sana,otatko myöskin vastuun,jos joku asioihin perehtymätön maallikko jättää näiden älyttömien pelotteluviestiesi takia lääkkeet ottamatta sairastuen enemmän??Tuskin otat.

    Sinä olet kokenut omien sanojesi mukaan väääryyttää,tee sitten valitus.
    Henkilökohtaisena mielipiteenäni touhusi lääkäreitä ja lääkkeitä vastaan hipoo jo paranoidiaa.

    Onneksi suurin joukko ihmisistä osaa ajatella ja ajattelee,omin aivoin.

    Äänestä

  • osata lukea,pakkauksen ohjeissa mainitaan sivuvaikutukset ja on suotavaa,että potilas ITSE avaa vastaanotolla suunsa ja kyselee asioista,mm. sivuvaikutuksista.
    Kysyvä ei tieltä eksy.

    Äänestä

  • kyllästynyt kirjoitti:

    osata lukea,pakkauksen ohjeissa mainitaan sivuvaikutukset ja on suotavaa,että potilas ITSE avaa vastaanotolla suunsa ja kyselee asioista,mm. sivuvaikutuksista.
    Kysyvä ei tieltä eksy.

    mutta niiden sivuvaikutukset ovat psyykkisiä, fyysisiä.. toisinsanoen pahentavat oloa eri tavalla.. anaboliset steroidit tekevät myös samaa... ei ole lääkettä joka ei vaikuttaisi kaikkialle.

    Ja aion viedä asian pidemmälle ja neuroleptejähän ei pitäisi paniikkihäiriöisille syöttää.

    Äänestä

  • quix kirjoitti:

    mutta niiden sivuvaikutukset ovat psyykkisiä, fyysisiä.. toisinsanoen pahentavat oloa eri tavalla.. anaboliset steroidit tekevät myös samaa... ei ole lääkettä joka ei vaikuttaisi kaikkialle.

    Ja aion viedä asian pidemmälle ja neuroleptejähän ei pitäisi paniikkihäiriöisille syöttää.

    kyseinen lääke ei periaatteessa ole neurolepti vaan masennukseen ja ahdistukseen... Rivatril, Peratsin.. niistä näitä sivuvaikutuksia juuri saa, mutta eivät kaikki tietenkään.

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta


quix kirjoitti:

taidatte nyt kyllä liioitella noita oireitanne ja ette enää tiedä johtuvatko ne lääkkeistä vai itsestänne... lääkkeiden aikana ne vaikuttaa psyykeen ja aivoihin, ei hyvä asia ja keskushermosston kautta..


että kyllä lääkkeistäkin tulee yksilöllinen tila, joita ei ilman niitä tule. toisaalta lääkkeetkin kyllä sitä normaalia ahdistusta poistavat joka on siis paniikkihäiriössä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu