OTETAAN VASTAAN AUTO!!!!

Piia R.

Otetaan vastaan: Halutaan hyväkuntoinen henkilöauto tai farmariauto mielellään vuosimallia - 88 ja autoverot on maksettukuntoon, katsastettu tai saa katsastettua.Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteella [email protected] tai sitten jättää tekstiviestin 050-5701807 niin otan sinuun päin yhteyttä. T.Piia Riihimaa

20

4297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karpo

      vai että auton tahtoisit. laitetaanko vielä tankki täyteen ja uudet talvirenkaat alle? cd soitin on jo sekä lisävalot.

      • Piia R.

      • Teme
        Piia R. kirjoitti:

        Mistäpäin sinä kirjoittelet ja missä auto sijaitsisi.
        T.Piia R.
        [email protected]

        Luuletko, että joku suomalainen antaa 1988 vuoden auton sinulle ilmaiseksi? Joku saksalainen ehkä saattaisi.


      • Liikaa autoja
        Teme kirjoitti:

        Luuletko, että joku suomalainen antaa 1988 vuoden auton sinulle ilmaiseksi? Joku saksalainen ehkä saattaisi.

        Minulta saa vaikka heti tulla hakemaan -83 Talbot 1510:n. Kesärenkaat miltei uudet ja talvikumitkin hyvät. Auto ei ole kilvissä, mutta rekisteröimällä ja katsastamalla akun laittamalla lähtee taipaleelle mukisematta. on jäänyt pihaan suoraan ajosta. Jarrupaineen tasausventtiili on varmaankin jumissa.


      • Piia R.
        Liikaa autoja kirjoitti:

        Minulta saa vaikka heti tulla hakemaan -83 Talbot 1510:n. Kesärenkaat miltei uudet ja talvikumitkin hyvät. Auto ei ole kilvissä, mutta rekisteröimällä ja katsastamalla akun laittamalla lähtee taipaleelle mukisematta. on jäänyt pihaan suoraan ajosta. Jarrupaineen tasausventtiili on varmaankin jumissa.

        Olisitko niin kiltti ja laittaisit tiedot tulemaan minulle sähköpostiosoitteeseen [email protected]
        Missäpäin sinä asut? Olisiko mahdollista sitä tuoda? Ja jos on mahdollisuus tuoda niin tässä tulee osoite Postifiiantie 23, 38740 HAPUOJA.
        Tässä on numeroni kännykkään 050-5701807 ja ilmoittele koska olet tuomassa autoa tännepäin soittmalla taii lähettämällä tekstarin.
        T:Piia R.
        [email protected]


      • äijä
        Piia R. kirjoitti:

        Olisitko niin kiltti ja laittaisit tiedot tulemaan minulle sähköpostiosoitteeseen [email protected]
        Missäpäin sinä asut? Olisiko mahdollista sitä tuoda? Ja jos on mahdollisuus tuoda niin tässä tulee osoite Postifiiantie 23, 38740 HAPUOJA.
        Tässä on numeroni kännykkään 050-5701807 ja ilmoittele koska olet tuomassa autoa tännepäin soittmalla taii lähettämällä tekstarin.
        T:Piia R.
        [email protected]

        Ihme tiedätkö itse missä asut, ajattelin kun puh.nro mukaan asut POSTISIIANTIE 23 Kankaanpää ?


      • Piia R.
        äijä kirjoitti:

        Ihme tiedätkö itse missä asut, ajattelin kun puh.nro mukaan asut POSTISIIANTIE 23 Kankaanpää ?

        Olen minä ihan varma missä minä asun.
        T.Piia R.
        [email protected]


    • Carrera

      Kelpaisiko Poesche 911, juuri tuolta -88 vuodelta. On siistissä kunnossa ja autoverot maksettu, vain 80tkm ajettu, melko uudet kitkat talvirenkaina. En tarvitse kyseistä autoa enään, kun kuljen bussilla enimmäkseen. Haluaisin autosta eroon ettei tarvitsisi maksaa autotalli paikasta ja auton myyminen ilman vaihtoa on hankalaa tai ainakin noloa. Autolle on tehty kaikki huollot Autocarrerassa ja teknisesti hyvässä kunnossa. Sisustus mustaa nahkaa ja päältä auto on valkoinen.

      • Piia R.

        Olisitko niin kiltti ja laittaisit tiedot tulemaan minulle sähköpostiosoitteeseen [email protected]
        Missäpäin sinä asut? Olisiko mahdollista sitä tuoda? Ja jos on mahdollisuus tuoda niin tässä tulee osoite Postifiiantie 23, 38740 HAPUOJA.
        Tässä on numeroni kännykkään 050-5701807 ja ilmoittele koska olet tuomassa autoa tännepäin soittmalla taii lähettämällä tekstarin.
        T:Piia R.
        [email protected]


      • Carrera
        Piia R. kirjoitti:

        Olisitko niin kiltti ja laittaisit tiedot tulemaan minulle sähköpostiosoitteeseen [email protected]
        Missäpäin sinä asut? Olisiko mahdollista sitä tuoda? Ja jos on mahdollisuus tuoda niin tässä tulee osoite Postifiiantie 23, 38740 HAPUOJA.
        Tässä on numeroni kännykkään 050-5701807 ja ilmoittele koska olet tuomassa autoa tännepäin soittmalla taii lähettämällä tekstarin.
        T:Piia R.
        [email protected]

        Sattuipa sopivasti minulla on ensi viikonloppuna asiaa Poriin. Jätän auton kirjaston eteen. Luovari ja avaimet löytyy hansikaslokerosta ja ovet jätän auki. Mahdolliset parkkisakot kyllä saisit sitten maksaa itse.

        Tietenkin jos auto kiinnostaa jotakuta muuta niin sieltä sopii hakea.


      • Piia R.
        Carrera kirjoitti:

        Sattuipa sopivasti minulla on ensi viikonloppuna asiaa Poriin. Jätän auton kirjaston eteen. Luovari ja avaimet löytyy hansikaslokerosta ja ovet jätän auki. Mahdolliset parkkisakot kyllä saisit sitten maksaa itse.

        Tietenkin jos auto kiinnostaa jotakuta muuta niin sieltä sopii hakea.

        Mikä on sinun auton rekisterinumero? Kuinka monen maissa olet Porissa, että tiedän olla ottamassa vastassa autoa?
        T:Piia R.
        [email protected]


      • Piia R.
        Carrera kirjoitti:

        Sattuipa sopivasti minulla on ensi viikonloppuna asiaa Poriin. Jätän auton kirjaston eteen. Luovari ja avaimet löytyy hansikaslokerosta ja ovet jätän auki. Mahdolliset parkkisakot kyllä saisit sitten maksaa itse.

        Tietenkin jos auto kiinnostaa jotakuta muuta niin sieltä sopii hakea.

        Olisitko niin ystävällinen, että laittaisit tulemaan itsestäni henkilötiedot minulle tai muuten minä en välttämättä uskalla tulla autoa hakemaan ja minä haluan nähdä sinut kasvotusten, kun luovutat auton minulle.
        Minä asun Kankaanpäässä tarkemmin Hapuojalla.
        T.Piia R.
        [email protected]
        P.S.Laita sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi mulle tulemaan tekstarina numeroon 050-5701807


      • Piia R.
        Carrera kirjoitti:

        Sattuipa sopivasti minulla on ensi viikonloppuna asiaa Poriin. Jätän auton kirjaston eteen. Luovari ja avaimet löytyy hansikaslokerosta ja ovet jätän auki. Mahdolliset parkkisakot kyllä saisit sitten maksaa itse.

        Tietenkin jos auto kiinnostaa jotakuta muuta niin sieltä sopii hakea.

        Ota yhteyttä mahdollisimman pian!!!!!!!
        T.Piia R.
        P.S. Onko edelliset viestit tulleet perille


      • O. R-man
        Piia R. kirjoitti:

        Ota yhteyttä mahdollisimman pian!!!!!!!
        T.Piia R.
        P.S. Onko edelliset viestit tulleet perille

        No hei!
        Ettekö te sopineet vasta viikonlopuksi ne tällit?
        Mitä hätäilet?
        Voihan se Pia jostain auton saadakin, jos on oikein kiltti herroille...
        Minullakin on -82 kärry ja aion sen loppu keväällä vaihtaa uudempaan, nykyinen katsastettu vuoden loppuun ja käyttömaksu (vero) maksettu myös.
        (heh heh!)
        tv. O.R. /Hki


      • Carrera
        Piia R. kirjoitti:

        Ota yhteyttä mahdollisimman pian!!!!!!!
        T.Piia R.
        P.S. Onko edelliset viestit tulleet perille

        Taitaisi tuolla olla ottajia täällä Helsingissäkin, joten lienee turha lähteä tuomaan autoa sinne Poriin. Vaikka houno auto tuo Porsche on, hankala ajettava, kallis pidettävä, ja lähes olematon tavaratila.


    • Onhan noita

      Mulla olis ylimääräinen farmari-Rolls Royce, mutta ei se taida kelvata sulle kun se ei oo vuosimallia '88...

    • Piia R.

      Tämä oli minultakin vain huumorinheitto keskusteluun.
      T:Piia R.
      P.S. Poistakaa tämä kirjoitus kokonaan keskustelusta!!!!!!

      • buhah

        oot sä tollo! piia.r.. kaikkea sitä näkeeki


      • embarrassing

        Mahtaako Piiaa edes hävettää kun tämä nuoruuden? aivopieru nousi kymmenen vuoden jälkeen palstan uusimpien viestien joukkoon...
        Ennen viestit ei nousseet uusimmaksi vaan hiljalleen katosivat seuraavalle sivulle unohduksiin, ehkäpä Piia luotti siihen että tämä "vitsi" katoaa ajan myötä olemattomiin, toisin kävi, häh häh :D


    • 87k

      Ehdottomasti samaa mieltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe