Te jotka käytätte kuulokojetta, kuinka olette leikanneet hiuksenne? Itselläni on paljon tukkaa ja olen tottunut sen pitämään korvan takana, jossa se ei pysy koska siellä on jo silmälasit. Nyt tulee sitten korvantauskojeet molempiin korviin. Minne mä pistän tän kaiken tukan jatkossa :D
Jos leikkaa lyhyeksi niin tuijottaako ihmiset?
Pienet on murheet, mutta joku ratkaisu tähänkin on keksittävä.
Hiusasiaa
3
160
Vastaukset
- vou jee
Mulla ohuet, lyhyet giykset, jotka eivät kasva millään. Kuulolaite tulossa, suren jo sitä asiaa, et se näkyy, mut toisaalta kaikku pitää mua jo nyt pöpinä, kun kyselen mitä? mitä sää sanoit?, anteeksi en kuullut tai häh? Kyllä tää on semmonen ongelma-sairaus et ojsat pois. Mieti kyinka seksikäs olet kuulilaitteen kanssa, kuiskaukset yns.
- smör oss
Mulle on parikin töissä sanonut että eikö noita laitteita ole sellaisiakin etteivät näy..tekisi mieli sanoa, anteeksi nämä värkit, anteeksi sillä näitä on kamala pitääkin. :(
- Minä vaan
Minulla on varmaan ollut laitteet niin kauan, että ovat osa minua. Ei niissä mitään häpeämistä ole. Haluaisin värilliset laitteet, olisivat kuin korut. Minusta paljon nolompaa on kysellä koko ajan "mitä?". Laitteet ilmaisee myös sen, ettei älyssä ole vikaa, jos ei pysy kärryillä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2236593Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1114993Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1504762"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste483224Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1042873En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652319Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1361827- 691824
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391714- 581565