http://www.vogel.fi/terveys/kress_masennus.php
Eikä tule edes vieroitus- tai hulluksitulemisen oireita !
Mäkikuisma parempi masennuslääke kuin ssri-"lääkkeet";
13
149
Vastaukset
- Vogelilla jos kellä
on tietämystä luonnontuotteista. Eiks toi firma ole ollut pystyssä jo liki sata vuotta...
(Näkyy olevan; "Alfred Vogel valmisti ensimmäiset rohdostuotteensa jo vuonna 1920")- Luontaistuotteilla
"masentuneet" eivät menettäisi perusterveyttään, vaan palaisivat 99%:sti takaisin yhteiskuntaan ja työelämään ja se tietysti olisi sekä yhteiskunnan että yksilön kannalta paras ratkaisu.
Luontaistuotteilla kirjoitti:
"masentuneet" eivät menettäisi perusterveyttään, vaan palaisivat 99%:sti takaisin yhteiskuntaan ja työelämään ja se tietysti olisi sekä yhteiskunnan että yksilön kannalta paras ratkaisu.
Mää kuuluisin siihen 1%
- Valitettavasti
ateisti81 kirjoitti:
Mää kuuluisin siihen 1%
niitäkin on joita eivät edes luontaistuotteet pysty auttamaan. Ei silti kiinnosta.
- fffffffdsfsdfsd
Haluaisin kuulla miten nuo masennuslääkkeet tekee hulluksi? Olen jo 2 vuotta syönyt venlafaxin nimistä lääkettä 300mg annoksella ja en ole vielä seonnut?
Onko nuo trolleja vaan?- Miksi syöt ?
Oletko pösilö vai mikä ? Teetkö töitä vai joko myrkyt ovat vieneet työkyvyn ?
- ateena
Miksi syöt ? kirjoitti:
Oletko pösilö vai mikä ? Teetkö töitä vai joko myrkyt ovat vieneet työkyvyn ?
Nokun mulla oli semmonen homma, että en kyennyt töissä käymään.. Mutta heti kun aloitin lääkkeen niin pystyy n palaamaan työelämään... Lääke on moklobemidi..
- dfssdfsdfsdfds
Taitaa olla tuon " luontais " tuotteen myyjän aloitus.
Luontaistuotteet ei ole muuta kuin ilmaa tabletissa isolla hintalapulla- Hei Kirsi Hei !
Ei kai vaan sinun pääsi ole "pelkkää ilmaa isolla hintalapulla" ??
Oireet olis vähän sellaisia.
- lahopää
Kyl mulla on vanhan kansan tavoista sellainen käsitys jäänyt, että ne
käytti jotkut tuota kasvia lääkekasvina, ehkäpä juuri masennuksen kaltaisiin vaivoihin ja muihin vastaaviin.
On ihan omakohtaisia muistoja, pentuna kun tuli pistettyä nurin niitä
talvella kun luulin horsmiksi. Palautetta tuli niistäkin teoista ja lisää
traumoja omaan pieneen päänuppiin entisten sekaan. - Näin sanoo
wikipeda mäkikuismasta;
"Mäkikuismaa ja siitä tehtyjä valmisteita käytetään sisäisesti muun muassa depressiivisen alakuloisuuden, unihäiriöiden sekä tuska- ja jännitystilojen hoitoon. Mäkikuismalla on huomattavilla potilasmäärillä tehdyissä kliinisissä tutkimuksissa havaittu olevan masennustiloja ehkäisevä, tuskaa lievittävä ja rauhoittava vaikutus.[2] [3]"
Ei kai tuo maine ole tullut turhasta vai onko ?- Miksihän ...
outsider1 kirjoitti:
Kai sillä jokin pieni vaikutus on. Ei auttanut minua tosin.
Saksan lääkärit määräävät sitä eniten masennuslääkkeenä ? Ovatko ne ammattitaidottomia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574