varoitus parkkimaksuista lomaosakkeissa!!

HolidayBummi

Esimerkiksi katinkulta ottaa 4vkr pysäköinnistä 24e!!
Ymmärtäisi jos kaupungin keskustassa, mutta vuokatissa on kyllä ilmaista tilaa..
Aikamoista pummausta, itse parkkeerasin kauemmaksi ja kävelin. Tuli kaksi käyntiä yhdessä: ensimmäinen ja viimeinen kerta holiday clubissa midän perheelle.

Mikseivät peri vessamaksua, ovimaksua, siivousmaksua, palvelumaksua yms verukkeita extra rahan pummaukseen kuten esim lentoyhtiöt.

Parkki tietty tytäryhtiön hallussa, heh, samalle pummille rahat kuitenkin menevät.

16

4124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen ovimies

      kyllä niillä on käytössä siivousmaksu palvelumaksu yms maksuja jotka ovat verukeelle saatu.kaikki pois tai ei sitten mitään.

    • Autolla liikkuva

      Nyt kun parkkifirmat saivat tahtonsa läpi ko:ssa kaikki yksityiset pysäköintiin soveltuvat alueet tulevat omistajiensa toimesta parkkifirmojen valvottaviksi mikä on ihan oikein!

      Autoilijoiden on syytä oppia että saadakseen käyttää toisen omaisuutta edukseen hänen on maksettava siitä käypä korvaus!

    • Inva yleisillä

      Parkkivalvonta on hyvä bussiness koska autoilijat luulevat olevansa maailman omistajia!
      Pysäköikää sääntöjen mukaan niin parkkivalvontalafkat näivettyvät!

      • Anonyymi

        Hyvää business on tosiaan.


    • Autoilija itsekin

      Yksityisille alueille pysäköimiseen tarvitaan aina maanomistajan lupa! Yksiselitteisesti!
      Autoilijat luulevat ettei heidän tarvitse noudattaa sääntöjä vaan saavat vapaasti varastaa maanomistajilta!
      Minä saan vastaavasti ihan vapaasti otta jostain autosta autooni sopivat talvirenkaat!

    • kiekkoilija

      höpöhöpö, lomaosakkeissa on ilmainen pysäköinti, ainoastaan hotellin tai kylpylän paikat maksaa... tai jos pikavisiitillä käy niin etupihalta löytyy tunnin kiekkopaikkoja...

    • totuus tämä

      Tämä parkkimaksu on hotellin parkeissa ja senkin saa pois kun vaan kysyy. Mökeissä on edelleen ilmaista ja pysyy. Maksu tuli siksi että parkkipaikkoja käytti he jotka ei asu edes Katinkullassa.

      • Anonyymi

        Ei saanut pois.

        Aika tehokkaasti sotkamo on myynyt parkkialueet yksityiselle rahastettavaksi.

        No, ei tuonne toista kertaa. Pitäkööt hotellinsa kun noinnpikkurahoja alkoivat veloittamaan. Iso vaiva, voisivat ottaa hinnan kylpylä/hotellihuobe maksuissa kuten muutkin!


    • Anonyymi

      jatkakaa vaan te vapaamatkustajat pummilla menoa, kuiteskin marginaalisia kuluja lomailukassassa nämä.

    • Anonyymi

      Minuakin harmittaa aika paljon.

    • Anonyymi

      Täällä kans meni reissu pilalle. Miten näin voikaan aina mennä nämä jutut näin että maksaa paljon jo muutenkin autoilu.

    • Anonyymi

      Kyllä harmittaa vaikka varaustiedoissa niin lukikin.En etukäteen uskonut,siis oma syy omaan kurjuuteen…
      Jatkossa varmasti valitsen vuokramökin/huoneiston jos/kun Vuokatissa käyn….
      Ei ole tervetullut olo.

      • Alkuviikosta olin kolme yötä Katinkullan Golf Villaksessa, niissä ainakin ilmainen pysäköinti.


    • Anonyymi

      4vkr maksaa 24€, joka on 6€/vrk.

    • Anonyymi

      Onko lämmitystolpat/latauspisteet? Tätä et kertonut.

    • Anonyymi

      Ei ole!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe